اخبار ورزشی

قوانین سرسختانه مس رفسنجان برای مقابله با کرونا

سرمربی مس رفسنجان از ابتلای چند بازیکن تیمش به کرونا خبر داد.

به گزارش خبر فوری، تیم های شهر خودرو و مس رفسنجان فردا (شنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال مشهد به مصاف هم خواهند رفت. محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار داشت: ابتدا باید سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک بگویم. امسال هم شانس آوردیم که امام رضا (ع) را زیارت کنیم. بازی سختی در پیش داریم. با توجه به شرایطی که داریم نیاز فوری به سه امتیاز بازی داریم. پدیده یا شهر خودرو در هفته های اخیر شرایط خوبی داشته و ما را در جام حذفی خیلی اذیت کرده است.

وی افزود: با توجه به وقفه 20 روزه، حواسمان به این است که باید در بازی فردا خیلی مراقب باشیم. تمرین ما پنج روز تعطیل بود. پس از آن به تمرینات خود ادامه دادیم و دو بازی تدارکاتی انجام دادیم. چند بازیکن از صادقی، اکبرپور و… به کرونا مبتلا شده اند. سعی کردیم تیم را مدیریت کنیم و کرونا را در کمپ مس مهار کنیم.

سرمربی مس گفت: خوشبختانه از انتقال این ویروس جلوگیری کرده ایم اما با وجود منفی بودن چهار یا پنج بازیکن مبتلا، فردا از آنها استفاده نمی کنیم. آلیا نیز در نتیجه رسوایی خارج خواهد شد. اول از همه امیدوارم هر دو تیم سلامت باشند.

ربیعی درباره راهکاری که برای جلوگیری از شیوع تاج در تیمش در نظر گرفته است، توضیح داد: حدود هشت روز پیش به ما اطلاع دادند که بازیکنان مبتلا شده اند. ما بلافاصله آن را امتحان کردیم و قرنطینه شروع شد. من دستورات سختگیرانه ای برای کل گروه دارم و جنایتکاران را به شدت مجازات کرده ام. با توجه به بسته شدن دور ششم، سازمان لیگ و کمیته پزشکی باید نظر خود را در مورد تعطیلی مسابقات اعلام کنند. میزان انتشار Omicron بالا است و ممکن است روی دیگران تأثیر بگذارد.

وی درباره شناخت خود از شهر ماشین‌ها گفت: من شهر ماشین‌ها و بازیکنانش را نمی‌شناسم. بهتر است فردا در این مورد صحبت کنیم. وجود مشهد نعمت بزرگی است و ما علاقه شدیدی به امام هشتم داریم.

این مربی در خصوص تغییرات تیم در نیم فصل گفت: برنامه ریزی با فصل قبل متفاوت بود. من در نیمه اول پارسال پنج نفر را عوض کردم که دو سه بازیکن در این مجموعه حضور دارند. فصل گذشته انصاری، کیانی، جعفری و سلیمانی را به خدمت گرفتیم. متأسفانه انصاری آسیب دید. از کمک کیانی هم تشکر می کنم. بعد از بازی با سپاهان با من صحبت کرد و به دلیل مشکلات خانوادگی ترجیح داد در تبریز در کنار خانواده باشد.

ربیعی ادامه داد: من با این قضیه موافقم. علاوه بر رفتن از کیانی، جذب پورامینی شدیم. ما به هیچ چیز دیگری نیاز نداشتیم. سال گذشته نیاز به جذب بازیکن را دیدیم، امسال نیازی به این کار نداشتم و ترجیح دادم ثبات داشته باشم. شاید یک بازیکن لیگ یک بگیریم. با توجه به اینکه دو سه جای آزاد داریم و قائم اسلامی خواه هم به تمرینات اضافه شده است. هنوز جانشینی برای محمد انصاری پیدا نکرده ایم. باید گاهی در قلب دفاع میثم تیموری و فرشاد محمدی آنلاین را بازی می کردیم. امکان جذب وینگر نیز وجود دارد.

او درباره شانس های آسیایی تیمش گفت: اینکه بتوانم این نگاه ها را برای من جلب کنم به این معنی است که رشد خوبی داشته ایم. برنامه ما برای این فصل سهمیه آسیایی نبود، اما قرار نیست جاه طلب بمانم. این دومین فصل لیگ برتر مسا است و برای تکمیل سخت افزار به تجربه بیشتری در تیم داری نیاز داریم. این دلیلی برای شجاع بودن در مسابقات نیست. بازی به بازی می رویم. قطعا تمام تلاش خود را می کنیم تا مسیر درست را پیدا کنیم.

سرمربی مس رفسنجان در پایان درباره احتمال اخراج عزیزی خادم گفت: من مربی هستم و این مسائل به من ربطی ندارد.

انتهای پیام/