اخبار عمومی

اردبیل میزبانی شایسته برای گردشگران نوروزی خواهد بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین، سید حامد عاملی چهارشنبه شب در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی اردبیل اظهار داشت: با هماهنگی دستگاه های اجرایی استان در تلاش هستیم تا مسافران و گردشگران مناطق مختلف را ارتقا دهیم و وضعیت تاج را ارتقا دهیم. “

وی با یادآوری و ارائه این خدمات با رعایت ضوابط بهداشتی یادآور شد: تمامی آژانس های ستاد خدمات سفر اعلام کرده اند که در ایام تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات به مسافران هستند، این آژانس ها ممکن است شامل پلیس، راهنمایی و رانندگی، آموزش و پرورش، دانشگاه. علوم پزشکی و مدیریت بانک و ابزار خدمات ذکر شده.

استاندار اردبیل گفت: سازمان مت و تعزیرات به همراه فرمانداران موظف به رسیدگی و توجه به نحوه تحویل و تامین نان و سایر نیازهای مردم و مسافران بوده و با راه اندازی مراکز خدمات رسانی به مسافران و گردشگران خدمات رسانی کنند.

عاملی افزود: در شهرستان های سرعین، مشگین شهر و در اردبیل که اکثر مسافران و گردشگران منطقه در آن مستقر هستند، مقرر شد گروه های اقامتی و پذیرایی برای حضور مسافران آماده شوند و با اعلام نرخ، مسائل خدماتی و بهره گیری از تنوع به گردشگران اطلاع رسانی شود. . خدمات.

وی خاطرنشان کرد: ستاد خدمات رسانی استان با برگزاری منظم جلسات هفتگی تا پایان سال و با بهره گیری از 220 هتل، هتل آپارتمان، مجتمع های اقامتی و سایر مجتمع های آب درمانی، مراکز پذیرایی بین شهری و بین شهری سعی در رفع مشکلات احتمالی خواهد داشت. کیفیت و قابلیت استفاده خوب را ارائه می دهد.