اخبار عمومی

مبلمان شهری در اردبیل مورد توجه ویژه قرار گیرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

میرمحمد سید هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین با بیان اینکه نباید صرفاً بر روی پروژه‌های بزرگ و فوق‌العاده تمرکز کنیم، اظهار کرد: بحث مبلمان شهری به عنوان پروژه کوچک با توجه به آمار و ارقام ارائه شده در بودجه ۱۴۰۱ و با مشاهده عینی مورد بی‌توجهی واقع شده که باید توجه ویژه به مبلمان شهری در اولویت قرار گیرد.

وی در خصوص لایحه‌ای دیگر مبنی بر درخواست مجوز واگذاری پروژه طراحی، نصب و اجرای پلاک هوشمند املاک توسط شرکت دانش بنیان که جهت بررسی بیشتر به کمیسیون عودت داده شد، گفت: با نصب پلاک‌های هوشمند می‌توان علاوه بر زیبا سازی و نورپردازی املاک در شب، با استفاده از کد کیو. آر نیز اطلاعات ملک مورد نظر را روی آن بارگذاری کرد.

عضو شورای شهر ضمن تشریح نقاط قوت و ضعف در گزارش عملکرد بودجه ۱۴۰۱ شهرداری در رابطه با استفاده بهینه از پتانسیل شورابیل بیان کرد: از آنجایی که شورابیل در حوزه گردشگری دارای پتانسیل و ظرفیت مناسبی برای درآمد پایدار شهری است لذا می‌توان آن را در حوزه درآمد تقویت کرد.

سیدهاشمی با بیان اینکه حتی واگذاری شورابیل به بخش خصوصی با نگاه درآمدزایی می‌تواند منجر به درآمد بسیار بیشتر باشد، گفت: هرچند درآمد شورابیل نسبت به سال‌های گذشته چندین برابر شده اما این درآمد کافی نیست.

وی خاطرنشان کرد: هرچند وظیفه ما خدمات‌رسانی به شهروندان است اما درآمدزایی نیز در چنین شرایطی بسیار حائز اهمیت بوده که کسب درآمد پایین در بودجه ۱۴۰۱ در شورابیل از نقاط ضعف این بودجه است.