اقتصادی

کالاهای اساسی، صدرنشین احتکار – خبر فوری

ارزش کالاهای کشف شده در دی ماه سال جاری اعم از کالاهای اساسی، تجهیزات پزشکی، مواد شوینده و امثال آن بیش از 683 میلیون قبر بوده است.

به گزارش خبر فوری، بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکننده، در دی ماه امسال ۱۲ هزار و ۲۹۳ مورد بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری به منظور مقابله با خلأهای کشور انجام و ۷۶۱ مورد نیز برای تخلفات واحدی تشکیل شد. .

از کالاهای یافت شده می توان به کالاهای اساسی مانند برنج، چای، روغن نباتی، شکر، تخم مرغ، تجهیزات پزشکی، مواد شوینده و غیره اشاره کرد. به ارزش بیش از 683 میلیون تومان.

از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 187 هزار و 192 مورد بازرسی از انبارها و مراکز انبارداری انجام شده که در مجموع 7262 مورد تخلف به ارزش تقریبی 4.5 تن به ثبت رسیده است.

چگونه گزارش دهیم؟

مردم می توانند با مراجعه به اتاق خبر سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها و شهرستان های تحت نظر خود و یا تلفنی (124) به سایت سازمان پشتیبانی به نشانی www.cppo.ir نسبت به ثبت شکایت اقدام کنند. (124.ir) و درخواست «بالا» برای طرح شکایت.

بر اساس قانون نظام صنفی، گران فروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه، عدم رعایت ضوابط قیمت و توزیع، فروش اجباری، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور است. شایع ترین. تخلفات عمده صنفی

همچنین طبق قانون نظام صنفی وجوه جرایم دریافتی پس از تامین بار مالی ماده 44 به حساب خزانه و معادل آن در بودجه سنواتی پرداخت و توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت حمل می شود. این قانون باید در مورد سازمان زندانهای دولتی اعمال شود. این بودجه

انتهای پیام/