اقتصادی

کالاهای اساسی در صدر کشف احتکار

به گفته مدیرکل بازرسی ویژه و تعزیرات سازمان حفاظت، بر اساس نتایج بازرسی های انجام شده در بهمن ماه از بازداشتگاه ها برای برخورد با گیت، 836 فقره پرونده تخلف از واحدها تشکیل شد.

سید مجتبی سجادی در گفت وگو با خبر فوری، اظهار کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) در بهمن ماه امسال 20 هزار و 774 مورد بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا در سراسر کشور به منظور رسیدگی به انبارهای احتمالی کالا انجام دادند. : این بازرسی ها منجر به تشکیل 836 مورد تخلف از واحدها شده است.

به گفته وی، کالاهای کشف شده شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، چای، روغن نباتی، شکر، تخم مرغ، تجهیزات پزشکی، مواد شوینده و غیره بیش از 771 میلیارد تن ارزش دارد.

مدیرکل بازرسی ویژه و امور کیفری سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از انجام ۱۹۷ هزار و ۷۹۷ بازرسی از انبارها و دپوهای سازمان های صمت از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت:

در نهایت در روزهای پایانی سال بازدید و بازرسی بازرسان این سازمان و دستگاه های خاموش استانی افزایش یافته است و با بیان اینکه عید نزدیک به ایام تعطیل است، اظهار داشت: با توجه به اینکه این روزها در حال حاضر نیز در حال برگزاری است. طبق قانون برخورد بازدارنده با مجرمین.

انتهای پیام/