اخبار عمومی

نامرد من هستم آقای علی مرادی یا…

شاد و خندان بود ؛ از همان خنده مصنوعی نمی دانم ، اما او مست بود.

برنامه تلویزیونی و حضور علی مرادی و محسن بیرانوند را تماشا کردم. بابک پورعلی هم متخصص بود. پاسخ های خوبی داد و در بعضی جاها مودب بود اما جواب نداد. ای کاش آنهایی که می دانستند این را می گفتند. هر کسی که وزنه برداری را تجربه می کند باید قضاوت شود. آنها مرا از داستان بیرون انداختند. مدال علی داودی او را مست کرد. هی برو برام یه ترسو بگیر! ”بهداد سلیمی بود ، صالحی امیری بود ، پیمان فخری بود. و … به او احترام گذاشتم ، نفس عمیقی کشیدم و چیزی نگفتم. به او گفتم خوشحال است ؛ این بار ما به آنها گفتیم فکر کنید این هم موفقیت آمیز بود و مدالی که ما گرفتیم کار در حال پیشرفت بود!

چند روزی طول کشید تا به جلسه ای که دیشب به من دادند رسیدم. من خندیدم. افرادی که دچار فریب احساسی شده بودند در حال صحبت بودند. نکته جالب این است که پاسخ مردم واضح و تقریباً طبق آمار ارائه شده در همان برنامه ، توسط مردم بود. آنها خیلی خوشحال نبودند

آن روزها ، هر بار که درباره وزنه برداری می شنیدم ، علی مرادی این کلمات را مانند آونگ در سرم به این سو و آن سو می گفت: “حالا شما برای ما ترسو هستید”. دوست نداشتم چیزی بنویسم شاید دهان کسی تلخ شود. محسن بیرانوند می گفت بگذار مردم از مدالی که گرفتیم خوشحال شوند. حق با شماست آقای محسن؛ اما این امکان پذیر نیست من مثل بابک پورعلی و خیلی های دیگر نیستم ، از رفتار بد رئیس فدراسیون شما که در صورت یک شخص به شما نگاه می کند و تهمت می زند ، انتقاد نمی کنم و بسیاری دیگر را نیز مورد انتقاد قرار نمی دهم. س Theالاتی که می دانم احتمالاً پاسخ داده نمی شود.

سوال 1: همین حالا ، سهراب مرادی ، کیانوش رستمی را کنار بگذاریم. آنها در المپیک بعدی حضور ندارند ، آیا جایگزینی برای آنها دارید؟ این مال ما علی داودی است. برای ورود به سیستم به چند نفر نیاز دارید؟ تو خوردی. شما تلاش های همان مربیان خارجی را که متهم به دوپینگ کرده اید و عملکرد وزنه برداری آنها را زیر سال برده اید.

س 2ال 2: این س isال بسیار دشوار است ، اما پاسخ کوتاهی دارد ، البته ، مطمئنم که آن را نخواهید شنید. به من بگو چند سال دیگر می خواهی پشت این مدال پنهان شوی؟ فقط بگویید سالهای کافی وجود دارد.
همانطور که گفتید مردم را خوشحال کنید. من فکر می کنم شما باید به فردی مانند علی داوودی اجازه دهید با مدال برنده زندگی کند تا گرفتار بازی های خود نشوید. اخبار زیادی درباره انتخابات وجود دارد. آیا در آینده خبری مبنی بر شروع فعالیت نشستن در ریاست جمهوری و … آقای محسن وجود دارد؟

251 251