اخبار جامعه

مخبر: نیروی انتظامی تکیه گاهی جدی و امین برای آحاد جامعه است

معاون اول رئیس جمهور از ستاد پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا (نصر) بازدید کرد.

به گزارش خبر فوری، محمد مخبر ظهر امروز (سه شنبه) با حضور در مقر فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در جوار یادمان شهدای گمنام به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با حضور در مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در جریان عملکرد سامانه های مختلف برای توسعه انضباط ترافیکی و اطلاع رسانی دقیق به شهروندان قرار گرفت.
مخبر سپس در جلسه ستاد راهنمایی و رانندگی ناجا (نصر) ضمن اشاره به گستره فعالیت در حوزه ماموریت های پلیس، عید سعید فطر را تبریک گفت و گفت: فعالیت های پلیس در جمهوری اسلامی پیوند خورده است. تمام عرصه های زندگی حاکمیت کشور نیز به آن مجموعه بستگی دارد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه تیم پلیس پشتوانه جدی و قابل اعتماد مردم کشور است، گفت: به هر دلیلی که مردم در شرایط اضطراری و بحران هستند امن ترین جایی است که به ذهنشان خطور می کند. پلیس. این مجری قانون است و تماس تلفنی گسترده با مرکز اورژانس 110 Ertzaintza نشان از اعتماد جامعه به این مجموعه دارد.

مخبر با اشاره به نقش مهم «امنیت» در آسایش و آسایش مردم افزود: امنیت ابعاد مختلفی دارد که در همه انواع امنیت نقش نیروی انتظامی بسیار مهم و اساسی است و البته . مردم به خوبی از این موضوع و … مطلع هستند.» دلیل حضور پلیس در شهر نیز به عنوان یکی از محافظان اصلی شناخته می شود.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به نقش موثر پلیس در جلب رضایت مردم گفت: ماموریت های پلیس در طول سال تعطیل نمی شود و همین موضوع اهمیت ماموریت های این مجموعه را چند برابر می کند.
وی با تاکید بر اینکه دولت تصمیم گرفته است در راستای ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان، حمایت و کمک های لازم را از پلیس انجام دهد، ادامه داد: دولت آمادگی دارد تا امنیت بیشتری را برای شهروندان به ویژه در مواقعی که در حال حضور هستند فراهم کند. مرز.”

این مخبر با اشاره به گزارشات ارائه شده در جلسه ناجا در خصوص اقدامات در جهت هوشمندسازی خدمات و توسعه سامانه های الکترونیکی، گفت: توسعه این سامانه ها مأموریت های پلیس را با کمترین و مؤثرترین اثرگذاری محقق می کند.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی نیز در این نشست گزارشی از اقدامات، برنامه ها و اولویت های پلیس در حوزه های مختلف ارائه کرد.

سردار اشتری از آمادگی کامل فرماندهی انتظامی و پلیس راهور برای مدیریت سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: امسال 20 خدمت در سامانه پلیس اینجانب ارائه شد و با اقدامات انجام شده این خدمات روز به روز توسعه می یابد.

سردار هادیانفر راهور رئیس پلیس راهور با اشاره به نیازها و منابع مالی مورد نیاز برای کاهش تصادفات گفت: پلیس برای بهینه سازی زیرساخت های کشور برای ارتقای حمل و نقل و سامانه ها نیازمند حمایت ویژه است.

سردار ساجدی نیا معاون عملیات ناجا و سردار قنبری رئیس اطلاعات فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در گزارش های جداگانه ای به تشریح فعالیت ها و اقدامات پلیس در حوزه های تخصصی خود پرداختند.

انتهای پیام/