اخبار جامعه

بیش از ۵۷۱ هزار تردد نوروزی در جاده‌های گلستان ثبت شد

خبر فوری/ گلستان رئیس اداره حمل و نقل و حمل و نقل بین المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلست از تردد 571 هزار و 367 تردد در جاده های گلستان از آغاز طرح نوروزی 1401 خبر داد.

عبدالحمید قورچقی در گفت وگو با خبر فوری، اظهار کرد: رانندگان و استفاده کنندگان از وسایل نقلیه برای حفظ جان خود و جلوگیری از تصادفات باید قوانین و شرایط رانندگی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه اطلاعات لازم در خصوص منفی 20 در استان گلستان به شهروندان، کاربران خودرو و حمل ونقل ضروری در استان گلستان داده شده است، افزود: در محورهای حمل و نقل استان گلستان نباشیم.

رئیس اداره حمل و نقل و حمل و نقل بین المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه مسافران نوروزی از چهار جهت وارد استان گلستان می شوند، اظهار کرد: آمارهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نشان می دهد. در دوم فروردین 1401 تعداد 44 هزار و 382 خودرو وارد استان گلستان شد.

قوچاقی با اشاره به آمار کل تردد ثبت شده در جاده های استان گلستان گفت: تردد سنج های ما تردد 571 هزار و 367 وسیله نقلیه در استان گلستان و همچنین حدود 4 هزار و 794 مسافر در حوزه حمل و نقل را ثبت کرده است. .

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 836 نفر از حمل و نقل ریلی و 254 مسافر از حمل و نقل هوایی استفاده کرده اند. محور گرگان – علی آبادکتول که 38 هزار و 660 تردد توسط دستگاه ها و سامانه های تردد شمار ما ثبت شده است.

نماینده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای دفتر خدمات سفر گلستان با بیان اینکه دوربین های مدار بسته و ثبت تخلفات در محورهای مختلف استان گلستان فعال است، تصریح کرد: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان گلستان به روی همگان باز است. ایام نوروز مسافران را ملزم به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت ایمنی در دستور کار خود می داند.
انتهای پیام/