اخبار ورزشی

دژاگه از بازی سخت با شارجه گفت

به گزارش خبرگزاری برآنلاین؛ اشکان دژاگه در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با بیان اینکه تیمش در شارجه در امارات بازی کرد اظهار داشت: اول از همه ، به خانواده آقای داستانشان تسلیت می گویم. درگذشت وی برای فوتبال ایران خبر غم انگیزی بود. ما فردا یک بازی سخت خواهیم داشت و چون بازی ها عقب هستند و تحت فشار زیادی هستند ، همه بازی ها سخت خواهد بود.

وی افزود: ما تمرینات خوبی انجام داده ایم. ما مقابل پاختاکورها هم خوب بازی کردیم و کیفیت تیم خود را نشان دادیم. ما همچنین باید به تمرکز خود ادامه دهیم. در این بازی های متوالی هر تیمی که اشتباهات کمتری انجام دهد ، توجه بیشتری نشان دهد و بازیابی خوبی داشته باشد عملکرد بهتری دارد. من مطمئن هستم که می توانیم نمایش خوبی در بازی با شارجه داشته باشیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتور در مورد چگونگی کمک به بازیکنان جوان خود به عنوان یک بازیکن باتجربه اظهار داشت: “من سعی می کنم با تجربه خودم به بازیکنان جوان کمک کنم. سعی می کنم نه تنها در بازی بلکه در تمرینات به بازیکنان جوان کمک کنم. به خصوص پاختاکور در بازی ، همانطور که همه می دانند در این بازی ها ، شما باید هوشمندانه بازی کنید و توجه خود را از دست نمی دهید. شما در بازی هایی مانند این به تجربه نیاز دارید ، و من سعی کردم به بچه های زمین کمک کنم.

دژاگا ادامه داد: حتی اگر 2-0 پیش باشید ، اتفاقات عجیبی می تواند در این بازی ها رخ دهد. تیم ما تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته و کل تیم از مربیان گرفته تا تدارکات و بازیکنان عملکرد خوبی داشته اند. من تنها بازیکنی نیستم که تجربه تیمی دارم و همه سعی کردیم به بازیکنان جوان کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: ظریف و عراقچی وضعیت تخت جمشید هند را ادامه می دهند

253 251