اخبار جامعه

خروج منابع بانک های استان از گلستان پذیرفتنی نیست/ اجرای برنامه جامع استحکام‌بخشی مدارس گلستان

خبر فوری/ گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی استان نیازمند تسهیلات بانکی است، خاطرنشان کرد: متاسفانه بخشی از منابع بانکی گلستان از استان خارج می شود.

علی محمد زنگنه در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال جاری با تاکید بر لزوم راه اندازی اقدامات پیشگیرانه و آگاه سازی در سطح مدرسه گفت: اجرای طرح نماد با هدف آموزش، غربالگری، مداخله در مدرسه، تشخیص. ، درمان و مددکاری اجتماعی یکی از این اقدامات مهم و موثر است.

وی با تاکید بر اجرای پایلوت طرح نماد در استان گلستان، افزود: باید برای رفع چالش های اجرای طرح نماد گلستان گام برداریم چرا که ائتلاف بزرگی برای اجرای آن در کشور شکل گرفته است. پروژه

استاندار گلستان با توجه به تقسیم بندی های انجام شده با بیان اینکه دستگاه ها باید در کنار آموزش و پرورش به وظایف خود عمل کنند گفت: مددکاری اجتماعی موثر.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه بخش زیادی از منابع باید صرف آموزش و پرورش نسل های آینده شود، بر اهمیت آموزش و پرورش تاکید کرد و تاکید کرد: بخش قابل توجهی از درآمد ناخالص ملی در کشورهای توسعه یافته به نظام آموزشی اختصاص دارد.

زنگنه ادامه داد: سرمایه‌گذاری در کشورهای توسعه‌یافته، مهدکودک‌ها، مدارس و آموزش ابتدایی روی کارگران ماهر و ماهر آغاز می‌شود.

وی با ابراز تاسف از اینکه هزینه سرانه یک زندانی در کشور 20 برابر هزینه دانشجویی است، افزود: .

استاندار گلستان با بیان اینکه به دلیل عدم آموزش تفکر انتزاعی در کودکان باید مفاهیم را به صورت غیرمستقیم به کودکان معرفی کرد، افزود: موضوع استحکام مدرسه سازی برای بانک های استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. حمایت ها و وضعیت لازم در این زمینه بهبود یابد.

زنگنه با بیان اینکه اجازه ندارد بخش قابل توجهی از منابع بانکی گلستان را در خارج از استان هزینه کند، افزود: انتظار داریم این منابع در مواردی مانند تقویت جان کودکان استان در خطر باشد. هزینه.

وی از راه اندازی برنامه جهادی تا سال 1404 برای پایان دادن به مقاوم سازی تمامی مدارس استان خبر داد و گفت: نکته دیگری که ممکن است در دستور کار مدارس قرار گیرد، استفاده خانواده ها از امکانات ورزشی مدارس در روزهای تعطیل و تعطیلات مدارس است. به شاد ماندن خانواده کمک می کند.

استاندار گلستان با بیان اینکه در تلاش هستیم تا دو سال آینده حداقل یک دستگاه خودروی کتابخانه سیار تمام شهرستان های استان را تامین کنیم، تصریح کرد: در این راه و برای تحقق این هدف از طریق منابع استانی و ملی اقدام خواهیم کرد. . .

انتهای پیام/