اخبار جامعه

اجرای طرح واکسیناسیون خانه به خانه در گلستان/ پایش واکسیناسیون کارمندان در سامانه امید

خبر فوری/ گلستان استاندار گلستان با اشاره به عدم صدور واکسن تاج 25 تا 30 هزار خانوار، اجرای طرح واکسیناسیون خانه به خانه در استان را ضروری دانست.

دکتر علی محمد زنگنه عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا استان با بیان اینکه نباید این بیماری را جدی نگیریم و به جای مرکز سازی، مرگ و میر را کاهش دهیم، گفت:

وی با بیان اینکه اجرای پروتکل های بهداشتی در اجرای مسابقات ورزشی باید کاملا رعایت شود، گفت: رعایت نظم و فاصله اجتماعی، پرهیز از ازدحام و همراه داشتن کارت واکسیناسیون در این مسابقات ضروری است.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه خانواده های ۲۵ هزار و ۳۰ هزار گلستانی که تاکنون مشمول این واکسن بودند، برای دریافت واکسن مراجعه نکردند، گفت: درخواست ما از هموطنان عزیز این است که برای دریافت نوبت دوم و تذکرات به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند. “

زنگنه بر لزوم ایجاد امنیت جامعه در مواجهه با شیوع احتمالی آمیکرون تاکید کرد و گفت: شرکت مخابرات استان توانست با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به واجدین شرایط دریافت دوز دوم و سوم پیامک رایگان ارسال کند.

وی از طریق سامانه امید، نظارت بر کارکنان ادارات و سازمان ها را ضروری دانست و ادامه داد: ایمنی دستگاه های اجرایی برای اجرای واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی کارکنان باید نظارت کافی داشته باشند.

فرماندار گلستان از همکاری بسیار خوب فعالان رسانه ای به ویژه خبرنگاران عزیز با دولت در زمینه پیشگیری و مبارزه با بیماری های قلبی عروقی تشکر کرد و افزود: باید از سایر اقدامات مقابله ای نیز تقدیر شود.

انتهای پیام/