اقتصادی

حرکت عجیب سایپا در نخستین فروش فوق‌العاده خود در سال جدید

گروه خودروسازی سایپا همزمان با اجرای مرحله چهارم طرح حمایتی قانون حمایت از خانواده و جوانان (برای سه محصول) امروز (دوشنبه) از ساعت 9 صبح اولین فروش فوق العاده چهار محصول خود را در سال جدید انجام می دهد. دو روزه.. شایان ذکر است خودروهای کوئیک و تیبا با مدل 1400 عرضه خواهند شد.

به گزارش خبر فوری، این گروه صنعتی از امروز (دوشنبه 29 فروردین) اولین طرح فروش محصولات خود را در سال 1401 برای چهار محصول ساینا اس با جعبه کوئیک معمولی، موتور تیبا SX M15 و موتور سایپا SE 151 M13 آغاز می کند. می‌آورده. .

مشتریان از ساعت 9 صبح به مدت دو روز (24 ساعته) فرصت دارند از اینترنت بازدید کنند. saipa.iranecar.com درخواست خود را ارسال کنید بر این اساس موعد تحویل خودروها حداکثر سه ماهه و با قیمت قطعی می باشد. اما نکته مهم این است که خودروهای تحویلی هم برای محصولات کوییک و هم برای تیبا با مدل 1400 عرضه خواهند شد.

طبق روال یک روز پس از پایان مهلت ثبت نام قرعه کشی انجام می شود و در نهایت یک روز بعد اسامی برگزیدگان نهایی مشخص می شود. لیست مشتریان نهایی ظرف مدت یک روز پس از پایان قرعه کشی از طریق همین سایت فروش شبکه سایپا اعلام می شود و برگزیدگان این امکان را خواهند داشت که وجه خودرو را طبق جدول فروش ظرف سه روز واریز کنند.

لازم به ذکر است در کنار این طرح، طرح چهارم کمکی بر اساس قانون حمایت از خانواده و جمعیت جوانان برای سه محصول (با فست باکس معمولی، ساینا اس و تیبا اس ایکس) ایجاد شده است.

حرکت عجیب سایپا در اولین فروش ویژه در سال جدید

در این طرح حمایتی که از سوی خودروسازان (مصوب 5 آبان ماه مجلس شورای اسلامی) راه اندازی شد، مادرانی که در 19 آبان ماه سال جاری از فرزند دوم خود متولد شده اند، می توانند ثبت نام کنند. در صورتی که تعداد متقاضیان واجد شرایط پذیرفته شده توسط سازمان های مربوطه بیش از ظرفیت فروش باشد، برگزیدگان به قید قرعه انتخاب خواهند شد. در غیر این صورت، ثبت نام و واریز نهایی ممکن است برای تمام مادران واجد شرایط انجام شود که شرایط آن توسط مؤسسات مربوطه تأیید می شود.

همچنین متقاضیان این طرح می توانند با مراجعه به سایت سایپا در این طرح ثبت نام کنند. طبق قانون حمایت از خانواده و جوانان، خودروی ایرانی به نام مادر و همچنین به قیمت کارخانه برای تحویل در هر زمان انتخاب می شود.

انتهای پیام/