اخبار جامعه

مصوبه کارگروه آرد و نان گلستان بر زمین ماند/ تنها 20 درصد خبازی‌ها به نوع دو تبدیل شد

خبر فوری/ گلستان رئیس سازمان بسیج اصناف و کارآفرینان اقتصادی استان گلستان گفت: مصوبه کارگروه آرد و نان گلستان 6 سال است که به نانوایی آرد نوع یک تبدیل می شود.

سرهنگ ابراهیم مهقانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: مصوبه تبدیل کارگروه آرد و نان به نانوایی آرد دو نوع در سال 94 چند سالی است که اجرایی نشده است و باید دلیل تاخیر در تشکیل این کارگروه باشد. این قطعنامه.ادامه دهید.

وی با بیان اینکه 80 درصد نانوایی ها باید به نانوایی های نوع 2 تبدیل شوند، گفت: کمتر از 20 درصد از این مهم انجام شده است: آرد رایگان توسط برخی از نانوایی های به اصطلاح دولتی در استان تهیه نشده است.

رئیس سازمان بسیج اصناف و کارآفرینی اقتصادی استان گلستان تاکید کرد: حمل و نقل آرد نیمه رایگان که قبلا در استان گلستان انجام نمی شد، اکنون توسط اتحادیه به صورت گواهی انجام می شود که این امر نیز انجام خواهد شد. مطمئناً در مدیریت مجموعه کمک کرد.

ماهگانی با بیان اینکه 120 نفر از بازرسان همیار بسیجی پس از شناسایی سازمان بسیج اصناف و ستاد استان ساماندهی شده و از سوی کمیته نظارت کارت بازرسی به آنها داده شده است، تصریح کرد: کارخانه های نظارت و تولید دام و طیور، آرد. و مراکز تولید گندم و مراکز تولیدی وابسته به این بخش.

من باید بگویم؛ بر اساس ماده 52 کمیته نظارت بر بازار و فعالیت های اقتصادی و در اجرای تفاهم نامه معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛ بازرسان بسیج همیار مستقر در سه حوزه اتاق‌های جهاد کشاورزی، سمت و اخوان می‌توانند به‌طور مستقل و همچنین مأموران بازار برای انجام پرونده جنایی اقدام کنند.

انتهای پیام/