اخبار ورزشی

نویدکیا: هر کسی سپاهان را دوست ندارد برود/ حواشی برایم مهم نیست

سرمربی سپاهان می گوید به دنبال مسائل حاشیه ای نیست اما هرکسی سپاهان را دوست نداشت می تواند برود.

به گزارش خبر فوری، محرم نویدکی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل شهر خودرو اظهار کرد: بازی هایی که راحت به نظر می رسند برایم اهمیت بیشتری خواهند داشت. برای ما مهم است که بتوانیم خوب کار کنیم. شهرخودرو تیم قابل احترامی است. او در پنج هفته گذشته تنها یک باخت داشت و با شرایط آنها نتایج خوبی کسب کردند. فاصله بین تیم ها آنقدر کم است که یک تیم می تواند با یک بازی سقوط کند، به همین دلیل است که بازی بسیار مهم است. سعی می کنیم از شانس خود برای نایب قهرمانی استفاده کنیم. روز سختی خواهد بود و ما باید تمام تلاش خود را برای کسب سه امتیاز این بازی انجام دهیم.

وی درباره ادامه کار سپاهان گفت: در این خصوص با مدیران باشگاه صحبت کردم و قرار شد مسابقات ما به پایان برسد و سپس تصمیم گیری شود. بهتر است بعد از اتمام لیگ صحبت کنیم. وقتی لیگ تمام شود، عملکرد تیم بهتر مورد بحث قرار می گیرد و به نتیجه می رسیم.

سرمربی سپاهان درباره شایعه جدایی امید نورافکن گفت: این مسائل برای من مهم نیست. برای من مهم نیست کدام بازیکن تیم را ترک می کند. من همیشه گفته ام که باید افرادی باشند که تیم اینجا را دوست داشته باشند. هرکس سپاهان را دوست ندارد می تواند برود.

وی درباره غایبان گروهش گفت: جلال علی محمدی محروم و محمدرضا مهدی زاده مصدوم است.

نویدکی در پایان افزود: من هم به تیم نوجوانان برای قهرمانی در لیگ تبریک می گویم. من سعی می کنم همه بازی های آنها را ببینم و چه کسی حق دارد به تیم بزرگسالان بپیوندد.

دیدار دو تیم سپاهان و شهرخودرو بیست و هشتمین دوره لیگ برتر فردا (پنجشنبه) از ساعت 19:30 در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

انتهای پیام/