اقتصادیکسب و کار خبر فوری

برنامه گاوصندوق برای ایفون

این کالا پس از موجود شدن به مدت یک ساعت برای شما رززو می‌گردد و می‌توانید با پرداخت هزینه سفارش آن را خریداری نمایید. این وب‌سایت یک موتور جستجوگر اینترنتی است و هیچ دخالت انسانی در دریافت و چینش مطالب وجود ندارد. این برنامه برای تشخیص تقلبی بودن اسکناس نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

در این حالت حالت های روشنی روی اسکناس به چشم میخورد که نشانه اصل بودن آن است در حالی که در اسکناس تقلبی حالت مات از اسکناس به چشم میخورد. پرتره رومی اسناس اصل کاملا باکیفیت و معتبر به نظر میاید در حالی که در اسکناس های تقلبی این پرتره کیفیت پایینی دارد و معمولا با رنگ های کدر این چاپ زده شده است. دقت به پرتره اسکناس یکی از اصلی ترین راه های تشخیص پول تقلبی است زیرا پرتره پول تقلبی کدر و تار میباشد.

۱ Vautly؛ بهترین برنامه برای مخفی کردن عکس ‌ها در گالری

این برنامه همچنین با انواع و اقسام رمز ها از جمله اثر انگشت و فیس آیدی نیز سازگار است. اگر رمز عبور خود را فراموش کنید با استفاده از سوالات امنیتی می‌توانید آن را بازیابی کنید. تیم توسعه دهنده TaxiApps به تازگی اپلیکیشنی با عنوان دو قفله را روانه اپ استور کرده است.

حتی حروف یا تصویر دلخوه به راحتی روی آن‌ها قابل حک هستند. قابلیت ضدسرقت این برنامه ردیابی دستگاه‌های گم شده از طریق جی‌پی‌اس، وای‌فای یا دکل‌های مخابراتی را فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید به کمک حسگر تاچ آی‌دی یا فیس آی‌دی از آیفون ایکس به بعد، سریعا گاوصندوق مسترسیف را باز کنید. اما با وجود این، آنتی ویروس مک آفی جالب‌تر از چیزی است که احتمالا فکر کنید.

ایرتگ‌ها از دستگاه‌های متصل به شبکه اپل (کاربر‌های اپل) به منظور یافتن دستگاه‌های گمشده استفاده می‌کند. اما به گفته اپل هیچ اطلاعات موقعیت مکانی یا سابقه موقعیت مکانی به صورت فیزیکی در ایرتگ ذخیره نمی‌شود. یعنی اگر شما دو روز پیش به مکانی متصل شده باشید، امروز اطلاعاتی از آن مکان در تاریخچه دستگاه اپل‌تان نیست. به طوری که فقط صاحب یک دستگاه به داده‌های موقعیت مکانی آن مکان خاص دسترسی دارد. هیچ‌کس از جمله اپل، از هویت یا مکان هر دستگاهی که به یافتن آن کمک کرده است اطلاع ندارد.

همچنین می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که شخصی بتواند با ضربه زدن به ایرتگ مجهز به اطلاعات تماس‌تان را دریافت کند. همچنین از طریق برنامه‌ی Find My می‌توانید مکان ارسال شده توسط شخص یابنده را مشاهده کنید. قابلیت عالی دیگر این برنامه به عنوان بهترین آنتی ویروس برای آیفون 6 نظارت روی شبکه وای‌فای است.

این ویزگی شبکه‌های عمومی موجود را اسکن می‌کند و پیش از این که تصادفا به یک شبکه آلوده، مخرب یا جعلی وصل شوید، هشدار می‌دهد. ZoneAlarm Mobile Securityهمچنین هرگونه تلاش برای دسترسی به دوربین، میکروفون گوشی و داده‌هایی مانند تصاویر، ویدئوها و پیام‌ها را مسدود می‌کند. بنابراین اگر مورد حمله امنیتی قرار گرفتید یا یک اپلیکیشن مخرب نصب کردید، آنتی ویروس زون آلارم قادر به حفظ امنیت شما است.

قفل کردن فایل ها و تصاویر در Iphone و Ipad

این برنامه عکس‌ها و فیلم‌های شما را در یک پوشه پنهان ذخیره می‌کند؛ بنابراین هیچ کس نمی‌تواند با استفاده از برنامه مدیر فایل یا اکسپلورر به آن‌ها دسترسی پیدا کند. Vaulty یکی دیگر از برنامه‌های مخفی کردن عکس و ویدئو است که با وجود ظاهر قدیمی خود کارش را خوب انجام می‌دهد. می‌توانید به راحتی فایل‌های موردنظر خود برای مخفی کردن را انتخاب کرده و با استفاده از رمز عبور از آن‌ها محافظت کنید. ویژگی برجسته Vaulty این است که از کسانی که رمز ورود به برنامه را اشتباه وارد می‌کنند عکس می‌گیرد.

هشت عادت خوب که شما را در برنامه نویسی حرفه ای میکند

با استفاده از این برنامه، می‌توان برای برنامه‌ها یا سایت‌های مختلف رمز عبور تعیین کرد تا در هنگامی که دیگر افراد به کامپیوتر شما دسترسی ندارند، نتوانند برنامه‌های موردنظر شما را باز کنند. برای مخفی کردن فایل‌ها در سیستم‌عامل macOS، راحت‌ترین راه استفاده از برنامه‌ی «ترمینال» است که از طریق اسپات‌لایت (Cmd+Space) می‌توانید آن را اجرا کنید.

برای مخفی کردن فایل یا پوشه، در ادامه به دو فرمان اشاره می‌کنیم که دو کلمه‌ی ابتدایی آن‌ها دستورهای اصلی و در ادامه باید آدرس فایل یا پوشه‌ی موردنظر خود را تایپ کنید. برای مخفی کردن، «chflags hidden file-or-folder-path» را تایپ کنید و برای دوباره ظاهر کردن فایل یا پوشه‌ی موردنظر، فرمان «chflags nohidden file-or-folder-path» را بنویسید.

محبوترین سازنده های بازی های اندروید

در این زمینه باید به Vaulty هم اشاره کنیم که عملکرد آن مشابه Keepsafe است اما در مقایسه با این اپلیکیشن، از فرایند ارسال و دریافت ساده‌تری بهره می‌برد. اگر برای مخفی کردن فایل‌ها به دنبال یک راه حل جامع‌تر هستید، استفاده از اپلیکیشن Keepsafe را توصیه می‌کنیم. این اپلیکیشن در حقیقت یک گاوصندوق دیجیتالی است و با استفاده از آن می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای موردنظر خود را روانه‌ی این اپلیکیشن کنید. فرایند انتقال فایل‌ها به این اپلیکیشن بسیار ساده است و بعد از وارد کردن پین کد، می‌توانید به این فایل‌های مخفی‌شده دسترسی پیدا کنید. ✔️ Vautly را می توان بهترین برنامه برای مخفی کردن عکس ‌ها در گالری در نظر گرفت.

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

اگر شما این مد را فعال کنید، پس از وارد کردن پسورد Decoy آیفون شما فرم دیگری از فولدر را نشانتان خواهد داد. Pocket Files پیغامی را مبنی بر اضافه کردن قفل با استفاده از Passcode به شما نشان نمی دهد . برای انجام این کار می بایست ابتدا به Setting بروید و بر روی Launch Passcode تپ کنید. به خاطر داشته باشید ، باید رمز ورود خود را همیشه بخاطر بسپارید. 1400 © کلیه حقوق طرح و محتوای این سایت متعلق به کافه اپل است.

معرفی سایت اپتو ؛ساخت اپلیکیشن موبایل بدون دانش برنامه نویسی

طراحان برنامه های iOS مدت هاست که برای طراحی برنامه ای که بتواند از اسناد محافظت کند؛ به فکر افتاده اند .تعداد این برنامه ها زیاد نیست اما همین تعداد کم نیز نمی تواند نیازهای کاربران را برای تعیین امنیت آیفون تامین کند. با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و … شما می‌توانید انواع و اقسام فایل را در این برنامه ذخیره کنید و همچنین یک مرورگر نیز برای تماشای فیلم و عکس در این برنامه وجود دارد.

این برنامه رایگان نیست و برای دریافت آن باید ۱.۹۹ دلار پرداخت کنید. با این حال با توجه به امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد، گزینه‌ی خوبی به نظر می‌رسد. کاربران در سال‌های گذشته از اپل خواسته‌اند امکان قفل کردن آلبوم مخفی را توسط تاچ آیدی یا فیس آیدی فراهم کند تا از این ابزارها تنها برای آنلاک استفاده نشود، با این حال این شرکت علاقه‌ای به این کار ندارد.

در کنار این موارد، این برنامه از سرویس‌هایی مانند Dropbox، Google Drive و iCloud نیز پشتیبانی می‌کند بنابراین می‌توانید فایل‌های خود را از این سیستم‌ها نیز بارگذاری کنید. همچنین می‌توانید آلبوم‌های عکسی ایجاد کنید و برای هر کدام به صورت جداگانه پسورد بگذارید همچنین در صورت فراموش کردن پسوردتان می‌توانید از ایمیل، پشتیبان گیری کنید. این ویژگی‌ها در کنار کلمه‌ی عبور برنامه امنیت بیشتری به شما در استفاده از برنامه می‌دهد. برای دیدن دوباره تصاویر مخفی شده باید دوباره به تنظیمات برگردید و گزینه Hidden Album را روشن کنید تا بتوانید تصاویر خود را در آلبوم Hidden Album در برنامه فوتوز ببینید.

بنابراین بد نیست که یکی از بهترین آنتی ویروس های برای آیفون را در گوشی خود نصب کنید. در ادامه با چند مورد از بهترین آنتی ویروس های iOS آشنا می شوید. در این مقاله با 13 اپلیکیشن مخفی کردن عکس و ویدیو در گوشی که هرکدام از آنها از بهترین نرم افزار های مخفی سازی اندروید هستند آشنا شدیم. اما موضوعی که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم مربوط به چگونگی یافتن و مشاهده تصاویر مخفی شده در دستگاه‌های اندرویدی است.

بدین منظور دو روش مجزا را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم که در یکی از آن‌ها به طور مستقیم از بخش گالری دستگاه وارد عمل شده و در روش دیگر از اپلیکیشن فایل منیجر استفاده می‌شود. در صورتی که طی انجام هر یک از مراحل شرح داده شده دچار مشکل شدید می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از راهنمایی‌های آن‌ها استفاده کنید.

آموزش ۷ نکته برای افزایش سرعت شارژ باتری آیفون

دارید، در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه از این نرم افزار را دانلود کنید. گاوصندوق اثر انگشتی چه گاوصندوقی است | نحوه عملکرد رمز اثر … نحوه باز کردن قفل کامپیوتر با استفاده از حسگر اثر انگشت … استفاده از سنسور اثر انگشت موبایل برای بازکردن قفل لپ‌تاپ … اسلحه در کثری از ثانیه اثر انگشت فرد را اسکن کرده و قفل شلیک را باز می کند. به همین ترتیب در بازه های زمانی عدم استفاده اپراتور، مجددا سیستم مذکور ظرف یک ثانیه بسته می شود.

در این صورت اپل ساعت هوشمند شما را به رایگان تعمیر خواهد کرد. اپل در صفحه پشتیبانی خود در وبسایتش اعلام کرده است که تعداد بسیار کمی از کاربران اپل واچ سری 5 و اپل واچ سری SE که دارای سیستم عامل watchOS 7.2 یا 7.3 هستند با مشکل شارژ ساعت در حالت Power Reserve مواجه شده اند.

یکی دیگر از برنامه‌های قابل توجه در زمینه‌ی مخفی کردن فایل‌ها، برنامه‌ی My Lockbox است. این برنامه هم مانند برنامه‌ی قبلی، پوشه‌ها یا فایل‌ها را مخفی می‌کند و از طریق ورود رمز عبور می‌توان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد. یکی دیگر از راه‌ها، فشرده کردن انواع و اقسام فایل‌ها و گذاشتن رمز عبور بر فایل فشرده‌ی مذکور است.

بزرگترین دانلود سنتر ایرانیان

از Whatsapp گرفته تا Viber ، برنامه های Chat در چند سال گذشته بسیار محبوب شده اند. امروزه تقریباً هر شخصی که تلفن همراه دارد از برخی از برنامه های پیام رسانی فوری استفاده می کند. اگر به ساختن برنامه چت علاقه دارید ، ممکن است بخواهید یک برنامه “مستقل” ایجاد کنید یا برنامه را به سرویس یا محصول موجود اضافه کنید.

در اینجا مجموعه‌ای از بهترین برنامه‌های مدیریت رمز عبور برای مک را معرفی خواهیم کرد. در سال های گذشته کاربران به دنبال راهی برای مخفی کردن عکس در آیفون و آیپد خود بوده اند و گاها به دنبال برنامه مخفی سازی فیلم و عکس برای ایفون و یا اصطلاحا برنامه گاوصندوق برای آیفون بوده اند. حالا اپل در iOS 14 کار را راحت کرده است و شما بدون دردسر و استفاده از برنامه جانبی می توانید از برنامه فوتوز | Photos سیستم عامل iOS عکس یا ویدیو مورد نظر خود را از دید سایر افراد در گالری یا همان … یک راه حل دیگر برای مخفی کردن فایل‌ها، قرار دادن عکس‌ها (این روش برای ویدیوها جواب نمی‌دهد) در اپلیکیشن Notes است.

برنامه‌ی Private Photo Vault – Pic Safe را نصب نموده و کد عبور را وارد کنید. در صورت فراموش کردن کد عبورتان می‌توانید به صورت اختیاری ایمیل خود را وارد نمایید. اگر قصد مخفی کردن عکس در آیفون iOS 14 را دارید و می‌خواهید تعدادی عکس را از دید افراد مخفی کنید. ‏ در رابط برنامه های مخفی برنامه طولانی پنهان را فشار دهید ، برنامه را روی نماد حذف بکشید تا برنامه پنهان حذف شود. ‏ نکات مهم نوار اطلاعات ، فقط نماد ماشین حساب استاندارد را نشان می دهد.

برای دسترسی به این پوشه‌ها هم باید رمز عبور برنامه را وارد کنید. اگر کاربر گوشی‌های سامسونگ هستید، گالری پیش‌فرض این گوشی، برای مخفی نگه داشتن فایل‌های عکس و فیلم تمهیداتی را در نظر گرفته است. بعد از انتخاب عکس‌ها و ویدیوهای موردنظر، بر آیکون منو (به شکل سه نقطه‌ی عمودی) ضربه بزنید و گزینه‌ی Move to Secure Folder را انتخاب کنید.

در گوشی های هوشمند، هر عکسی که ثبت می‌کنید مستقیماً در گالری قابل مشاهده است. چشمان کنجکاو به راحتی می‌توانند تصاویری که نمی‌خواهید را ببینند! شاید شما اطلاعات محرمانه، ایده‌های سورپرایز برای عشقتان یا … داشته باشید که می‌خواهید جلوی دید نباشد و در صفحه اصلی گالری نشان داده نشود. تو شیائومی که هاید کردیم بعد چطوری پیداش کنیم باز؟ در پوشه‌های اپلیکشین مدیریت فایل باید منوی بالایی را باز کنید و سپس گزینه « Show hidden files » را بزنید. اگر از کارت حفظه جانبی استفاده می‌کنید، برای دسترسی به تصاویر مخفی شده باید به این مسیر \MIUI\Gallery\cloud\.secret Album بروید.