اقتصادیکسب و کار خبر فوری

بهترین برنامه های ساخت انیمیشن با اندروید و ios

به دنبال بهترین برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی برای دستگاه های تلفن همراه، PC یا Mac هستید؟ جستجوی شما با Justinmind به پایان می رسد! در اینجا برخی از بهترین های وب وجود دارد

پیدا کردن یک برنامه انیمیشن عالی که استفاده از آن آسان باشد و نتایج عالی را سریع تولید کند، ساده ترین کار در جهان نیست. به دلیل حجم بالای ابزار موجود در بازار، می‌تواند تقریباً به اندازه یادگیری نحوه انجام آن از ابتدا ترسناک باشد.

به همین دلیل است که در این پست، خلاصه‌نویسی متنوعی از بهترین برنامه‌های انیمیشن برای اندروید، iOS، رایانه شخصی و مک تهیه کرده‌ایم تا بتوانید به بهترین کاری که انجام می‌دهید بازگردید – ایجاد کردن! لیست ما شامل برنامه‌هایی با هر چیزی است که ممکن است برای ایجاد انیمیشن‌ها نیاز داشته باشید، مانند توئینینگ، پوست‌گیری پیاز، استاپ موشن، صداگذاری و حتی انیمیشن‌های سه بعدی!

بهترین چیز؟ ما چیزی برای همه سطوح داریم – لازم نیست والت دیزنی باشید یا مهارت های تولید اسپیلبرگ داشته باشید. هر یک از برنامه های انیمیشن موجود در این لیست را با ابزار نمونه سازی ما ترکیب کنید و یک مسابقه UX ساخته شده در بهشت ​​خواهید داشت!

1. FlipaClip – انیمیشن کارتونی (اندروید، آیفون، آی پد)

اگر به دنبال ایجاد انیمیشن کارتونی هستید، پس FlipaClip یک انتخاب عالی برای یک برنامه انیمیشن رایگان است که تمام مزایای یک فناوری انیمیشن مدرن را دارد، اما هنوز هم حسی قدیمی دارد.

ویدیوها را با حداکثر سه لایه انیمیشن رایگان ایجاد کنید، در حالی که از ویژگی پوسته پیاز آنها برای ایجاد فریم های متعدد استفاده می کنید. شما می توانید جلوه های بیشتری را با یک شبکه همپوشانی به انیمیشن های خود اضافه کنید.

قیمت: رایگان

2. Adobe Creative Cloud Express (اندروید، آیفون)

Adobe Creative Cloud Express برای هر کسی که در مورد ایجاد ویدیوهای متحرک در حال حرکت جدی است، ضروری است. این برنامه انیمیشن کاملاً بین دستگاه تلفن همراه و دسک‌تاپ شما همگام‌سازی می‌شود تا بتوانید هر زمان که «الهام‌بخش» کار کنید.

برای شروع، می توانید تصاویر را از مجموعه خود آپلود کنید یا می توانید از مخزن Adobe حاوی هزاران عکس را انتخاب کنید. سپس می توانید موسیقی متن خود را اضافه کنید، یک نمایش اسلاید ایجاد کنید و متنی را از لیست طولانی فونت های حرفه ای زیبا اضافه کنید.

قیمت : رایگان

3. میز انیمیشن کلاسیک (اندروید، آیفون)

Animation Desk Classic یک انتخاب عالی است اگر دوست دارید با طراحی روی iPad خود انیمیشن بسازید زیرا به شما امکان می دهد انیمیشن فریم را به همان روشی که flipbook با استفاده از Apple Pencil ایجاد کنید.

شما یک رابط کاربری “دوستانه، زیبا” و ابزارهای مختلفی برای نقاشی خواهید داشت که همگی شامل حساسیت فشار هستند: همه چیز از قلم‌های آبنما گرفته تا مداد رنگی و مداد. با تنظیم کدورت و اندازه حرکت برس‌هایتان، جزئیات بیشتر را از بین ببرید و ببینید که فریم‌هایتان با ویژگی پوست‌کردن پیاز چگونه چیده شده‌اند.

قیمت : 4.99 دلار

4. PicsArt Animator – GIF & Video

PicsArt Animator به شما امکان می دهد کارتون ها و انیمیشن های زیبا را در دستگاه تلفن همراه خود با ویژگی هایی مانند تکرار فریم، برچسب های متحرک و چند لایه روی آن ایجاد کنید.

آنها همچنین به شما این امکان را می دهند که انیمیشن های خود را فریم به فریم بکشید و از چندین لایه برای طراحی انیمیشن های پیچیده استفاده کنید.

با استفاده از این برنامه انیمیشن، شما همچنین می توانید صداها را مستقیماً در برنامه ضبط کنید و برای انیمیشن های خود نسخه های صوتی اضافه کنید. با این حال، چیزی که این برنامه را از بقیه متمایز می کند این است که حتی می توانید ایموجی های خود را با ویژگی Emoji Me ایجاد کنید!

قیمت : رایگان

5. Animoto Video Maker

Animoto Video Maker یک برنامه تحت وب است، به این معنی که شما نیازی به دانلود هیچ نرم افزاری ندارید. فرقی نمی‌کند از iPad، iPhone یا Android خود وارد سیستم شوید – فوراً می‌توانید انیمیشن‌هایی با دسترسی به بیش از میلیون‌ها تصویر و ویدیوی موجود در کتابخانه‌شان ایجاد کنید.

Animoto همچنین به شما امکان می‌دهد تصاویر و ویدیوهای خود را وارد کنید، علاوه بر آن آهنگ‌های موسیقی مجاز را از فهرست کتابخانه مشترک خود که حاوی بیش از یک میلیون آهنگ است، اضافه کنید. سپس می‌توانید ویدیوی خود را با الگوهای استوری‌بورد آن‌ها کنار هم قرار دهید تا مطمئن شوید که انیمیشن شما از بهترین شیوه‌های طراحی پیروی می‌کند. بهتر از همه، ایجاد ویدیو نامحدود است، زیرا برای هر ویدیو هزینه ای از شما دریافت نمی شود.

قیمت : رایگان

6. Stop Motion Studio (اندروید، آیفون، آیپد)

با Stop Motion Studio ، می‌توانید با استفاده از رابط کاربری زیبا و ساده، انیمیشن‌های حرفه‌ای را در کمترین زمان ایجاد کنید. با استفاده از این برنامه انیمیشن، کنترل کامل دوربین را دریافت می کنید، در حالی که می توانید فوکوس، نوردهی و تعادل رنگ سفید و همچنین سرعت شاتر را تنظیم کنید. همچنین می توانید از ویژگی بازه زمانی قابل تنظیم آنها استفاده کنید.

علاوه بر این، Stop Motion Studio به شما امکان می دهد فیلترهای مختلف را به ویدیوهای خود اضافه کنید، پس زمینه و پیش زمینه های مختلف را اضافه کنید و جلوه های محو شدن ویدیو را تنظیم کنید. شاید یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این برنامه انیمیشن رایگان، افکت رتروسکوپی باشد که به شما امکان می‌دهد کلیپ‌های ویدیویی خود را وارد کرده و سپس روی آنها بکشید!

قیمت : رایگان

7. GIFMob (اندروید، آیفون)

اگر به دنبال انیمیشن استاپ موشن هستید، GIFMob برنامه انیمیشنی است که باید دانلود کنید. GIFMob به خاطر عرضه آسان ترین برنامه انیمیشن استاپ موشن در بازار که به معنای واقعی کلمه هر کسی در هر سطحی می تواند از آن استفاده کند، جایزه می گیرد.

با GIFMob، یک رابط کاربری مسطح با ویژگی‌های بصری دریافت می‌کنید که به شما امکان می‌دهد از یک ویژگی پوشش، یک آزمایشگاه عکس سه‌بعدی استفاده کنید و سپس به شما امکان می‌دهد استاپ موشن‌های خود را در فرمت‌های گیف یا MP4 ذخیره کنید تا به‌صورت دلخواه به اشتراک گذاشته و توزیع شوند.

قیمت : رایگان

8. LookSee Animator (اندروید)

LookSee Animator یکی دیگر از برنامه های انیمیشن محبوب موجود در بازار است که به شما این قدرت را می دهد که با استفاده از دوربین اصلی و سلفی گوشی یا تبلت خود، ویدیوهای استاپ موشن و ویدیوهای تایم لپس ایجاد کنید. این برنامه انیمیشن به شما کنترل کامل بر جلوه های انیمیشن خود مانند نوردهی، تعادل و فوکوس می دهد، در حالی که به شما امکان می دهد جلوه های ویژه اضافه کنید. این برنامه برای زمانی که سفارش انیمیشن تبلیغاتی دریافت کرده اید بسیار سودمند خواهد بود.

همچنین می‌توانید با استفاده از حسگر مجاورت، تایمر، تشخیص حرکت و ویژگی‌های صدا یا با کلیک کردن بر روی یک دکمه از فریم‌ها عکس بگیرید. پس از آن، حتی می توانید یک ویدیو را به یک سری از تصاویر ثابت تبدیل کنید که می توانند در انیمیشن های دیگر دوباره استفاده شوند!

قیمت : رایگان

9. I Can Animate (آیفون)

اگر به دنبال یک برنامه انیمیشن ساده و یادگیری آسان برای دستگاه تلفن همراه خود برای ایجاد کلیپ های استاپ موشن و GIF هستید، I Can Animate را امتحان کنید . حتما پس از دریافت سفارش موشن گرافیک سه بعدی به این برنامه سری بزنید.

I Can Animate دارای مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از ویژگی‌ها برای یک برنامه انیمیشن تلفن همراه است، مانند پوسته پوسته شدن پیاز، جدول‌های زمانی قابل پیمایش، تنظیم نوردهی و تعادل رنگ سفید، و بسیاری موارد دیگر. همچنین محدودیتی برای تعداد فریم هایی که می توانید ایجاد کنید وجود ندارد و می توانید به راحتی فایل ها را به Dropbox، فیس بوک، رول دوربین خود و یوتیوب صادر کنید. تنها اشکال این است که انیمیشن های ساخته شده با این شامل یک توالی مقدمه ویژه و واترمارک تعبیه شده است.

قیمت: 4 دلار

10. StickDraw – انیمیشن ساز (اندروید)

این چیه که میگی؟ من نیازی به خلق یک تریلر سینمایی جذاب برای مخاطبانم ندارم، فقط به چیزی نیاز دارم که بتوانم از آن برای انتقال سریع پیام استفاده کنم – حتی فقط با استیکمن. خوب حدس بزن چی؟ یک برنامه انیمیشن برای آن وجود دارد – به نام Stick Draw .

تنها کاری که باید انجام دهید این است که با انگشتان خود نقاشی بکشید و کاراکترهای چوب خود را به یک فریم و سپس به فریم دیگر منتقل کنید، خانم ها و آقایان ساده هستند. StickDraw یک برنامه انیمیشن رایگان عالی برای ایجاد تصاویر استاپ موشن GIF و ویدیوهای MP4 در چند ثانیه.

قیمت: رایگان

11. Textro (اندروید + iOS)

Textro اپلیکیشنی است که برای ایجاد متن متحرک برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی به آن نیاز دارید. این برنامه به شما امکان می‌دهد متن‌های سرگرم‌کننده و متحرک را به تمام داستان‌های خود اضافه کنید، در حالی که از میان تن‌ها ترکیب رنگ‌ها و فونت‌های مختلف برای تزئین انیمیشن‌های خود انتخاب کنید.

شما حتی می توانید موسیقی خود را وارد کنید یا آهنگی را از کتابخانه موسیقی آنها انتخاب کنید، در حالی که تصاویر وارد شده را به عنوان پس زمینه برای انیمیشن های متنی خود اضافه کنید. در حالی که کاربرد بسیار خاصی دارد، ما هنوز هم برای سادگی ده از ده به این برنامه می دهیم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که متن خود را اضافه کنید، سبک انیمیشن را انتخاب کنید، فونت و ترکیب رنگ خود را انتخاب کنید و سپس آماده هستید.

قیمت : رایگان

12. Motionbook (iOS)

Motionbook ما را به انیمیشن های سنتی فلیپ بوک بازمی گرداند. ممکن است در ابتدا کمی ابتدایی به نظر برسد، اما بعد متوجه می‌شوید که این فقط یک ظاهر است و ویژگی‌های پنهان زیادی وجود دارد که آن را برای یک ابزار رایگان کاملاً همه‌کاره می‌سازد.

با قلم جوهر، نشانگر، مداد، قلم مو، همراه با پاک کن های سخت و نرم، همه چیزهایی را که برای ساخت انیمیشن های خود به صورت پیکسلی کامل نیاز دارید، در اختیار دارید، در حالی که با مداد اپل نیز کاملاً سازگار است. علاوه بر این، می توانید از یکی از پالت های رنگی از پیش تعریف شده آنها استفاده کنید یا پالت سفارشی خود را ایجاد کنید.

همچنین می‌توانید فریم‌ها را در هر ثانیه با استفاده از ویژگی پوست‌کردن پیاز آن‌ها سفارشی کنید، در حالی که مجموعه‌ای از ویژگی‌های تغییر سریع به سرعت بخشیدن به گردش کار شما کمک می‌کند، مانند توانایی کپی و چسباندن نقاشی‌ها در صفحات دیگر. حتی می توانید تصاویر را از برنامه های دیگر کپی و جایگذاری کنید.

قیمت : رایگان

13. Pixel Studio

Pixel Studio یکی از بهترین برنامه های انیمیشن iPad در سراسر جهان است که امکان تطبیق پذیری و انعطاف پذیری را فراهم می کند. می‌توانید با استفاده از همگام‌سازی گوگل درایو، با قابلیت آپلود فایل‌های خود در iCloud، از آن در مک یا دستگاه تلفن همراه خود استفاده کنید. همچنین از S-Pen سامسونگ و Apple Pencil پشتیبانی می کند، در حالی که به شما امکان می دهد فایل ها را به محبوب ترین فرمت ها مانند PNG، JPG، GIF، PSP و HSV صادر کنید.

وقتی نوبت به ویژگی‌های واقعی انیمیشن می‌رسد، همه ابزارهایی را در اختیار دارید که می‌توانید به آن نیاز داشته باشید. شما ابزارهای گرادینت، کتابخانه‌ای اسپرایت برای ذخیره الگوهای تصویر، طراحی تقارن و ویژگی‌های قلم نقطه را انتخاب کرده‌اید.

قیمت : رایگان