اخبار ورزشی

اعلام زمان رونمایی از سرمربی قرمزهای تبریزی

اعلام زمان معرفی سرمربی سرخپوشان تبریز

سرخپوشان تبریز با قربان بردیف به توافق نهایی رسیدند.

به گزارش خبرگزاری خبر فوری بری؛ ساغلام در پایان فصل تراکتورسازی را ترک کرد و تلاش مسئولان باشگاه برای توافق با او بی نتیجه ماند. ساغلام برای بستن تراکتور قیمت را دو پله افزایش داد. پس از این اتفاق تراکتوری ها به سراغ قربان بردیف مربی معروف فوتبال روسیه رفتند. پس از ورود قربانقلی بردیف به ایران، تراکتوری ها از نزدیک با او گفت و گو کردند و حالا شنیدیم که با او به توافق کامل رسیده اند.

بر اساس این قرارداد قربان بردیف مدیریت فنی کامل تراکتورسازی را برعهده خواهد گرفت و علاوه بر گروه بزرگسالان، رده امید، تیم های جوانان و نوجوانان نیز سرپرستی آن را بر عهده خواهند داشت.

همچنین قرار است آکادمی تراکتورسازی زیر نظر بردیف ایجاد شود و ساختار باشگاه تراکتورسازی نیز اصلاح شود که سرپرستی آن بر عهده آقای بردیف خواهد بود.

جالب است بدانید که قربان بردیف که اهل ترکمنستان است و سال ها در فوتبال روسیه فعالیت می کند، در تیم های دیگری مانند غیرت، روبین کازان و روستوف نیز همین کار را انجام داده و اقتدار او فراتر از یک مربی بوده است. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، رسانه رسمی تراکتور به زودی قربانقلی بردی محمد را رسما معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام//