اخبار جامعه

مسئولان، برای رفاه مردم، بیشتر تلاش کنند

خبر فوری/ قم امام جمعه قم گفت: مسئولان باید از مردم خوب و فهیم کشور تشکر کنند و برای رفاه بیشتر آنان تلاش کنند.

سید محمد سعیدی آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، محسن مسعودیانوراد مدیرکل کمیته امداد استان قم و حجت الاسلام زارعی نژاد رئیس ستاد زکات استان در زکات قم سخنرانی کردند. دفتر شورای سیاست گذاری مگنت

آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و رئیس مجمع زکات استان قم با اشاره به آیه الذین فی الارض.

رئیس شورای استان قمات قم با بیان اینکه خداوند پس از دادن امکانات و ثروت بر پرداخت خمس و زکات واجب است گفت: اولین کاری که باید انجام دهیم این است که مسئولان را به تلاش برای بهبود وضعیت تشویق کنیم تا مردم بتوانند زکات را پرداخت کنند. ” و خم جان می گیرد و مهم می شود.

آیت الله سعیدی با تشکر از مرحمت مسئولان نظام گفت: در بحث زکات باید دو بعد کار کرد، بعد اول افزایش و ثروتمند ساختن مردم در امکانات و ثروت و بحث دوم تشویق زکات است. برای پرداخت زکات.

وی با بیان اینکه مردم ما مردمانی خوبی هستند، گفت: مردم ما همچنان از نظام اسلامی در سختی ها و مشکلات حمایت می کنند و این یاری غیبی خداوند برای این انقلاب و نظام است، پس یاری غیبی خداوند تنها برای این نظام است. پرونده طبس. این نیست.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدردان مردم فهیم کشورمان باشند، ادامه داد: بحمدالله دولت جدید آبروی خود را برده است و هر کاری که از دستش بر می آید برای ریشه کنی فقر انجام می دهد.

در ابتدای این جلسه محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته همیاری استان قم با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد اجرایی زکات گفت: زکات را جمع آوری کرده ایم.

انتهای پیام/