اقتصادی

رسانه با زبان مردم از مسئولان مطالبه گری کند

مدیر شبکه رادیویی اقتصاد گفت: “تقاضا و آگاهی شهروندان از مسائل اقتصادی باید تقویت شود.”

محمدرضا مهدیار اسماعیلی مدیر رادیو اقتصاد در آستانه چهاردهمین سالگرد تاسیس رادیو اقتصاد با اشاره به خدماتی که رسانه ها به ویژه رادیو می توانند به مردم ارائه دهند به خبر فوری گفت: خدمات را ارائه دهید.
وی افزود: همه می توانند از امکانات رسانه ملی استفاده کنند و ما به عنوان رسانه وظیفه داریم نیازهای آنها را برطرف کنیم.
مهدیار اسماعیلی ادامه داد: رسانه ها باید از زبان مردم از مسئولان بپرسند و پاسخ ها و راه حل های مشکلات را به صورت شفاف به مخاطبان ارائه دهند و این مستلزم سطح تقاضا و آگاهی مردم به ویژه در مورد مشکلات اقتصادی است. کشور و تقویت شود.

اسماعیلی ادامه داد: تقاضای مناسب زمانی ایجاد می شود که آگاهی مناسب وجود داشته باشد ، در غیر این صورت در نهایت نمی توانیم به نتیجه دلخواه خود برسیم.

وی افزود: همبستگی ، صمیمیت و یکپارچگی بین مردم و رسانه ها باعث می شود آگاهی اقتصادی و عمومی از اطلاعات و جامعه و مردم در یک جامعه دموکراتیک خواسته های خود را در یک فرایند مستقیم و منطقی بر اساس علایق خود مطرح کنند.
مدیر رادیو اقتصاد گفت: اگر این اتفاق بیفتد ، رادیو اقتصاد به عنوان بازیگری در این زمینه و به عنوان پویا کننده مسائل می تواند نقش خود را بهتر ایفا کرده و نقش بهتری در کمک به مردم و مسئولان ایفا کند.

وی با اشاره به برنامه “رویکرد” که موضوعات مهم روز را پوشش می دهد ، گفت: برنامه “رویکرد” به وضوح نشان داد که رادیو اقتصاد پل خوبی بین مردم و مسئولان بوده است. آنها نشان می دهند که به خواسته ها پاسخ می دهند. از طریق این آنتن قابل تحسین
وی ادامه داد: ما شاهد حضور 5 تا 6 وزیر در این برنامه بوده ایم که اغلب موضوع مهمی را در کشور ما مطرح می کنند و واضح است که رابطه مردم و مسئولان در این برنامه به طور کامل شکل گرفته و در بالاترین سطح خود است. “

سرانجام مدیر رادیو اقتصاد گفت که مسئولان آگاه هستند که در صورت عدم پاسخگویی و بی تفاوتی نسبت به مردم ، ناآرامی های اجتماعی بین ذینفعان ایجاد می شود ، بنابراین به هرگونه دعوت برای پاسخگویی پاسخ می دهند.

انتهای پیام