اخبار ورزشی

کاظمی‌پور: دغدغه وزیر اهمیت و رسیدگی به ژیمناستیک و دوومیدانی است

سالن ورزشی بازسازی شده برادران آذرپی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش خبر فوری و به نقل از فدراسیون ژیمناستیک، مراسم افتتاح سالن ورزشی بازسازی شده برادران شهید آذرپی ظهر امروز با حضور مریم کاظمی پور معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان، حمید احمدی رئیس ژیمناستیک برگزار شد. فدراسیون، علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و بسیاری از مربیان، پیشکسوتان و ورزشکاران حضور داشتند.

مریم کاظمی پور معاون ورزش بانوان وزیر ورزش در این مراسم گفت: معتقدم اگر به ژیمناستیک، دو و میدانی و شنا دقت و توجه ویژه داشته باشیم به بسیاری از ورزش کشور کمک و تاثیر خواهد گذاشت. در سایر زمینه ها در آینده ما با مدیریت خاص به دنبال این هستیم که این رشته های پایه را پیش ببریم، زیرا نتایج برای همه رشته ها است. یکی از دغدغه های وزیر ورزش همین است و سجادی تقریباً در هر دیداری که با معاونان دارد بر اهمیت و توجه به ورزش ژیمناستیک و دوومیدانی تاکید می کند.

وی افزود: در حوزه ژیمناستیک بانوان کارگروه فرهنگی و اجتماعی داریم که به بررسی رشته هایی می پردازد که مشتاق فعالیت بین المللی هستند. اگر درخواستی برای این تیم ارسال شود، بررسی می شود. اگر فکر می کنید در این کارگروه باید به شاخه های ژیمناستیک اشاره کرد، از این موضوع استقبال می کنیم.

حمید احمدی رئیس فدراسیون در این مراسم گفت: 85 درصد از بودجه سال گذشته را دریافت کردیم و با آنها زحمت کشیدیم و بازسازی این سالن یکی از کارهای اصلی بود. همچنین یازده اردوی تابستانی برای تیم های ملی برای حضور در مسابقات مختلف برگزار کردیم. ما سعی کردیم این اردوها را از نظر امکانات و شرایط با اردوهای قبلی متمایز کنیم.

وی افزود: وسایل ژیمناستیک بسیار گران است اما مجبور شدیم آن را بخریم. در مجموع در سال جاری بیش از یک میلیارد مقبره برای بازسازی هزینه شده است. البته این مشکل تعداد بازدیدکنندگان را افزایش داد و این خوب بود. چهارده نفر را برای مسابقات هنری ژیمناستیک آسیایی به قطر اعزام کردیم که هزینه آن 900 میلیون تومان بود، همچنین دو ترامپولین با هزینه 500 میلیون تومانی برای سفر به پرتغال فرستادیم.

رئیس فدراسیون گفت: 7 ملی پوش در بازی های کشورهای اسلامی در دو شاخه هنر و ایروبیک شرکت می کنند که امیدواریم موفق باشیم.

انتهای پیام