اخبار ورزشی

دوومیدانی آرامش نسبی دارد/ با مربی فرانسوی ادامه می‌دهم

به گزارش شفاف ، امروز (یکشنبه ، 6 آوریل) امام رضا (ع) نشست خبری اولین دور مسابقات دو و میدانی جام امروز (یکشنبه ، 6 آوریل) را برگزار کرد که در آن حسن تفتیان ، ستاره ملی پوش ایرانی تیم دو و میدانی. ، او همچنین با رسانه ها صحبت کرد.

در ابتدای سخنان خود ، دونده المپیکی ایران گفت: “با آمدن آقای سیامی ، او پس از مدت ها به دو و میدانی ایران بازگشت و خوشحالم که این دوومیدانی این روزها را پشت سر می گذارد. خوشبختانه ثبات نسبی حاکم بوده و امیدواریم که ادامه یابد.

وی افزود: “من فکر می کنم برنامه فقط انجام این مسابقات است و این مارک ها می توانند به دو و میدانی کمک کنند.” واقعاً ، هر وقت در مورد دو و میدانی صحبت می کنیم ، نام احسان حدادی ذکر می شود و فکر می کنم اگر به این “مردم” توجه نکنیم ، به دو و میدانی توجه نخواهیم کرد. این مسابقات مشهد چهل امتیاز دارد ، بسیار راحت است و حضور ورزشکاران خارجی می تواند مفید باشد. دوست داشتم احسان حدادی را در این مسابقات داشته باشم اما شاید برنامه تمرینی اش نتواند شرکت کند.

تفتیان با بیان اینکه معتقد است ورزشکاران برتر هر کشوری باید در مسابقات خانگی شرکت کنند گفت: در جهان می بینم که بیشتر مردم یک کشور ورزشکاران خود را می شناسند. قدم های ناگهانی منجر به موفقیت می شود و دو و میدانی یک رشته یک بار است که هرگز در یک روز کامل نمی شود. متأسفانه ، “دو و میدانی” خالی از ورزش است ، و ما باید جوانان را به آن رشته تبدیل کنیم.

وی درباره انتقاد خود از کار نمونه ای که سال قبل از المپیک انجام داد ، گفت: “مطمئناً ، وقتی سطح اجتماعی دارید ، تمام رفتارهای شما واکنش های مثبت و منفی ایجاد می کند.” بسیاری از شما می دانید که طی سالهای اخیر کمکی به من نشده است. شرایط ممکن است عالی باشد ، اما همه ما سعی می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. قول می دهم قبل از المپیک فعالیت دیگری غیر از ورزش داشته باشم.

این دونده المپیکی ایرانی همچنین با ابراز خرسندی از مربی فرانسوی خود گفت: همانطور که آقای صیامی گفت من تمرینات خارج از ایران را دوست ندارم زیرا در ایران راحت ترم. اما آنچه در داخل و خارج از ایران است ، امکاناتی است که به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. اگر یک ورزشکار بخواهد موفق شود ، به شرایط عالی نیاز دارد ، مربی من نمی تواند به ایران بیاید و امکانات و تجهیزات سخت افزاری آنها اصلا قابل مقایسه نیست. مربی من شخصی با سابقه و عناوین زیادی است. من سالی دو یا سه ماه به فرانسه می رفتم ، اما اکنون اوضاع فرق کرده و من بیشتر آنجا خواهم بود. من به این مربی اعتماد کامل دارم.

وی همچنین در مورد اهداف خود گفت: هدف من این است كه ابتدا در مسابقات مشهد شركت كنم و پس از آن به مسابقات ارتش فرانسه ادامه خواهم داد و در مسابقات مختلف اروپا و فرانسه شركت خواهم كرد و سپس راهی توكیو خواهیم شد. “