اقتصادی

آرزوی هنرمندان صنایع دستی کردکوی به بار نشست/ راه‌اندازی بازارچه و موزه صنایع دستی

خبر فوری/ گلستان عملیات اجرایی تکمیل ساختمان بازارچه و موزه صنایع دستی شهرستان کردکوی با وام دو میلیارد تومانی آغاز شد.

هنرهای چند هزار ساله برای ادامه حیات خود نیاز به بازار صنایع دستی برای فروش محصولات خود دارند. و بازارهای خارجی …

اگرچه گلستان مهارت منحصر به فردی در صنایع دستی داشت، اما بسیاری از هنرمندان از نبود بازارچه موقت و دائمی گلایه داشتند و گردشگران و مسافران نیز پس از سفر به استان گلستان این خلأ را احساس می کردند و برای خرید سوغات و صنایع دستی به محلی می رفتند. او مشخص نکرد

یکی از آرزوهای دیرینه هنرمندان صنعتگر کرد ایجاد بازارچه دائمی بود که به نظر می رسد به تحقق می رسد.

فرماندار کردکوی از آغاز عملیات اجرایی تکمیل ساختمان بازار و موزه صنایع دستی شهرستان کردکوی خبر داد و گفت: این پروژه با دو میلیارد تومان آغاز شده است. برای اجرای این پروژه از زمان سفر رئیس جمهور تاکنون 12 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است. گلستانرا..

سید باقر مولایی فر خاطرنشان کرد: خوشبختانه نظارت بر مدیریت شهری و دستگاه های اجرایی استان گلستان انجام شد و در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان مصوبات خوبی برای توسعه و پیشرفت شناسایی شد. وی بیان کرد: تکمیل پروژه بازارچه صنایع دستی از جمله این پروژه ها است.

وی تاکید کرد: از 12 میلیارد اعتباری که رئیس جمهور در سفر به گلستان اختصاص داده بود، دو میلیارد به این پروژه اختصاص یافته و تکمیل این پروژه آغاز شده است.

من باید بگویم؛ ساختمان بازار دائمی صنایع دستی کردکوی در زمینی به مساحت 500 متر و با زیربنای چهار طبقه به مساحت حدود 1000 متر مربع طراحی شده است که شامل نمایشگاه ها و غرفه های عرضه محصولات صنایع دستی شهری و استانی می باشد. موزه و بخش اداری

طبق اعلام مسئولان مربوطه، پیمانکار انتخاب شده و در حال تامین کارگاه برای اجرای پروژه است.

انتهای پیام