اقتصادی

رضایی: دولت می‌تواند با طرح های ویژه حمایتی فشار را از دوش مردم بکاهد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیازمند رویکرد تعاملی بین دولت و مردم هستیم، گفت: امروز دولت می تواند با طرح های حمایتی ویژه از فشار بر مردم بکاهد. بدون شک با شناختی که از دولتمردان داریم، معتقدند با دیدی خاص از اقشار ضعیف حمایت می کنند و باید برای کاهش فشار بر مردم گامی جدی بردارند.

ابراهیم رضایی در گفت وگو با خبر فوری، اظهار کرد: با شرایط منحصر به فردی مواجه هستیم، اول اینکه دولت مشکلات داخلی و خارجی زیادی دارد و برای حل این مشکلات نیازمند کمک و حمایت مردم است. از سوی دیگر مشکلات اقتصادی موجود باعث کاهش وسعت مردم شده است که نیازمند نگاه جدی و حمایتی دولت نسبت به مردم و سبک زندگی آنان است.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی نیازمند رویکرد تعاملی بین دولت و مردم هستیم. مردم باید الزامات ویژه دولت را درک کنند و در جراحی اقتصادی در کنار دولت باشند. دولت نیز باید بداند که در این شرایط خاص باید به مردم کمک کرد تا از فشار بر آنها کاسته شود.

نماینده دشتستان به شورای اسلامی افزود: ضدانقلاب و دشمنان خارجی سعی دارند با فشارهای روانی و رسانه ای از مشکلات و کاستی های داخلی به عنوان محلی برای تسویه حساب های سیاسی با نظام استفاده کنند. بر این اساس همانطور که مردم در مبارزات انقلاب نشان داده اند باید از وضعیت و برنامه ریزی و اجرای دشمنان جلوگیری کنند و شروران را به انقلاب و نظام و مردم راه ندهند. اهداف و نتایج آنها که تقسیم ملت و کشور است. رسیدن است

رضایی در پایان گفت: امروز دولت می تواند با طرح های حمایتی ویژه از فشار بر مردم بکاهد. قطعاً با شناختی که از دولتمردان داریم معتقدند با دیدی خاص از اقشار ضعیف حمایت می کنند و باید برای کاهش فشار بر مردم گامی جدی بردارند.

انتهای پیام