اخبار ورزشی

از بازگشت کریم باقری به تیم ملی تا قطعی شدن یک بازی تدارکاتی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال در پایان مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

سفر به سوئیس به دعوت فیفا

ما از طرف فیفا دعوت شده ایم و باید در مورد برخی مسائل باشیم اما هنوز قطعی نشده است. ما به جایی نمیرسیم و در خدمت شما هستیم.

به جلسات ابتدایی کمیسیون انتخابات با مجدی

باور کنید مجدی تاکنون در جلسات شرکت نکرده است، من به عنوان دبیرکل و مدیر اجرایی دو جلسه با اعضای کمیته بدوی داشتم و آن هم در مورد روند کار بود. ما هیچ جلسه پرونده ای نداشتیم و این کمیته مستقل است. مجدی اصلا جلسه ای نداشت و من دو جلسه درباره برنامه کاری داشتم. بستگان مستقل بودند و در مورد واجد شرایط بودن خود پشت درهای بسته تصمیم می گرفتند.

چه گزینه هایی مجاز هستند؟

کمیته اول بررسی می کند و سپس پرونده افرادی که نیاز به بررسی بیشتر دارند در کمیته استیناف بررسی می شود. تا کنون نمی توان به طور قطعی گفت که گزینه ای پذیرفته شده یا رد شده است، زیرا فرآیند تکمیل نشده است. همه اینها حدس و گمان است

پرونده ویلموتس در دادگاه CAS

می توانم بگویم منتظر تصمیم دادگاه عالی ورزش در خصوص ویلموتس برای اعزام او به فدراسیون هستیم. هنوز هیچ رأیی وجود ندارد. تاکنون هیچ نامه ای از دادگاه CAS دریافت نکرده ایم. به محض رسیدن به شما اطلاع خواهیم داد. فدراسیون فوتبال باید 30 هزار فرانک برای رای دادن می پرداخت. این مبلغ پرداخت شده است. منتظر اعلام رای هستیم.

آیا دیدار با اروگوئه تایید شده است؟

آنها امروز قرارداد اولین بازی در فیفا را امضا کردند و برای تیم حریف فرستادند. اسم این گروه رو نمیگم از اروپا یا آمریکای لاتین. البته با اروپا هم نمی توانیم بازی کنیم. قرارداد بازی دوم بین دو یا سه کشور امضا شده است. برنامه ریزی انجام شده است و ما در پیش خواهیم داشت. (گفته می شود اروگوئه اولین تیمی است که ایران در نظر دارد)

بازگشت کریم باقری به تیم ملی

برای موفقیت تیم ملی، فدراسیون هر برنامه ای را که سرمربی این تیم اعلام کند، اجرا می کند. این یکی از مواردی است که ما به آن نگاه می کنیم. در صورت امکان باقری را تا جام جهانی به تیم ملی می آوریم. بحث خانبان فرق می کند چون تحلیلگر است و کادر فنی نیست. ما باید از تمام توان خود برای تیم ملی استفاده کنیم. ممکن است محدودیت باشد، اما انتخاب اولویت دارد.

حضور مربی جدید منتفی است

اسکوچیچ در فیفا قبلی یک مربی خارجی دیگر به تیم فنی اضافه کرد. تاکنون از مربی درخواستی برای حضور دستیار خارجی دیگری نشده است.

نارضایتی کمیته فنی از کمیته مدیریت پس از بازگشت اسکوچیچ

کمیته فنی متشکل از بازیکنان بزرگ گذشته است. آنها به این نتیجه رسیدند که اسکوچیچ باید اخراج شود، اما هیئت مدیره همه شرایط را دید. از این به بعد همه باید پشت کادر فنی بایستیم.