اقتصادی

توسعه و ارتقای شبکه ارتباطی در شهرهای اهواز و هفت تپه

خبر فوری/خوزستان مدیر مخابرات خوزستان از توسعه و نوسازی شبکه ارتباطی در شهرهای اهواز و هفت تپه خبر داد و گفت: مشترکان این شهرها از تبادل پرسرعت دیتا بهره مند شدند.

رحیم فلاح زاده در گفت وگو با خبر فوری، اظهار کرد: با اقدامات شرکت مخابرات خوزستان، شبکه ارتباطات سیار در شهرهای اهواز و هفت تپه توسعه و بهبود یافت.

وی افزود: به منظور توسعه و رفع نیازهای ارتباطی و پوشش حداکثری شبکه ارتباطی سیار و همچنین تقویت و رفع نقاط کور، سایت تلفن همراه پرسرعت از فاز 8 اهواز و هفت نصب و به بهره برداری رسید. تپه به علاوه پروژه توسعه ارتباطات سیار.

این مقام مخابراتی خوزستان تصریح کرد: بر این اساس فناوری های نصب شده در این منطقه پرسرعت 2G-3G-4G است و مشترکان این شهرها می توانند از تبادل داده پرسرعت برخوردار شوند.

فلاح زاده ادامه داد: با راه اندازی این منطقه پرسرعت علاوه بر پایداری و تقویت شبکه و همچنین رفع نقاط کور، سرعت تبادل اطلاعات بین مشترکین دیتا موبایل افزایش یافته است.

وی گفت: تلاش می کنیم از این منطقه توسعه پرسرعت شبکه ارتباطی در سایر مناطق استان خوزستان نیز بهره مند شویم و سرعت تبادل اطلاعات را در مناطق مختلف استان ارتقا دهیم.

انتهای پیام