اخبار عمومی

ضرورت امروز برقراری ارتباط تولیدکننده با مصرف‌کننده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محسن جهان‌شیر شامگاه دوشنبه در آیین اختتامیه نمایشگاه و جشنواره عزت و پیشرفت که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار شد، با بیان اینکه اگر بخواهیم عملکرد تولیدکنندگان داخلی را در مقام قیاس قرار دهیم، باید گفت که در مقیاس جهانی فعالیت دارند، افزود: این موضوع باید با حمایت‌های بیش از پیش تداوم داشته باشد.

وی، برقراری ارتباط تولیدکننده با مصرف‌کننده را یکی از کارکردهای ارزشمند و مهم نمایشگاه‌ عزت و پیشرفت عنوان کرد و گفت: امروز شاهد برگزاری این نمایشگاه در زنجان هستیم و بدون شک باید از زنجان به عنوان یکی از استان‌های پیشرو در برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی یاد کرد.

معاون مرکز مشارکت‌های اقتصادی وزارت ورزش و جوانان با یادآوری اینکه نمایشگاهی که امروز در زنجان شاهد برگزاری آن هستیم، بی‌تردید یکی از بهترین نمایشگاه‌ها در نوع خود به شمار رفته و زنجان توانسته است از این حیث عملکرد قبل قبولی داشته باشد، اظهار کرد: امیدوارم این روند در سایر استان‌ها نیز از حیث کیفیت و کمیت به همین منوال تداوم داشته باشد.

وی یکی از اهداف تشکیل مرکز مشارکت‌های مردمی در دولت سیزدهم را پر کردن خلاء بین تولیدکننده و مصرف‌کننده عنوان کرد و یادآور شد: بدون شک امروز نیازمند برقراری ارتباط تولیدکننده با مصرف‌کننده هستیم و این نمایشگاه می‌تواند به روند تسهیل‌گری این امر کمک کند تا تولیدکنندگان داخلی که در مقیاس جهانی فعالیت می‌کنند، بتوانند ارتباط تنگاتنگی با مصرف‌کنندگان داشته باشند.

لزوم شناسایی ظرفیت‌های تولیدی در حوزه ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه یکی از نیازهای امروز، شناسایی ظرفیت‌های تولیدی در حوزه ورزش است، خاطرنشان کرد: معتقدیم برگزاری این نمایشگاه می‌تواند ما را در شناسایی بیش از پیش این ظرفیت‌ها یاری کند.

جواد بازرگان ضمن قدردانی از مسوولان ارشد استان به خاطر حمایت از برگزاری نمایشگاه و جشنواره عزت و پیشرفت در زنجان، گفت: یکی از این حمایت‌ها، برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین بود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با حمایت مسوولان استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه و جشنواره عزت و پیشرفت امسال، شاهد حضور و همراهی هیات‌های ورزشی استان زنجان بودیم، اظهار کرد: معتقدیم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی این فرصت را در اختیار کسانی که نیازمند استفاده از خدمات فعالان حوزه ورزش هستند، قرار می‌دهد.