اخبار سلامتکسب و کار خبر فوری

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی آمریکایی ایرانی، تایوانی، فراب کالا

هیاهوی توصیف برند های آمریکای ، تایوانی و ایرانی و طوفان تبلیغات برند های مختلف دستگاه های تصفیه آب از جانب فروشندگان مختلف که دستگاه های تصفیه آب خود را اصل امریکا ی اصل تایوان معرفی می کنند باعث شده است بسیاری از خریداران به سمت برخی مونتاژ های بی کیفیت دستگاه های تصفیه آب روی آورده و بعدا بفهمند کلاه گشادی سرشان رفته است. برای خرید دستگاه تصفیه آب بهتر است ابتدا اطلاعاتی در این زمینه کسب نموده، سپس به یک خرید آگانه بپردازید.

خوب است بدانید دستگاه های تصفیه آب خانگی آمریکایی و یا تحت لیسانس آمریکا بصورت مستقیم در کشور وجود نداشته و انچه در فروشگاه های مختلف با  برند آمریکایی مشاهده می شود همگی مونتاژ داخل هستند که از قطعات آمریکایی یا تایوانی تولید شده اند. مطالعه ادامه این مطلب آگاهی شما را برای یک خریدعالی و به صرفه از دستگاه های تصفیه اب خانگی یاری خواهد کرد.

ویژگی های بهترین دستگاه تصفیه آب

از مهم ترین ویژگی هایی که باعث می شود یک دستگاه تصفیه آب به عنوان محبوب ترین در میان مشتریان مطرح شود می توان به مواردی چون :

داشتن گواهینامه NSF که نشان دهنده دارا بودن تمام استاندارد های لازم یک دستگاه تصفیه آب است .

قیمت مناسب و به صرفه دستگاه تصفیه آب در کنار کیفیت و مرغوبیت مطلوب دستگاه

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب

کیفیت مطلوب اب تصفیه شده خروجی

کم صدا بودن دستگاه

مطلوب بودن میزان برق مصرفی دستگاه تصفیه آب

کیفیت قطعات و اتصالات دستگاه تصفیه آب خانگی

مونتاژ مطلوب  دستگاه تصفیه آب و اورجینال بودن قطعات به کار رفته در دستگاه

آسان بودن نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب

و…

اشاره کرد. موارد عنوان شده و برخی موارد دیگر گزینه هایی هستند که جانب مشتریان مخلف به عنوان ایده ال ها برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مد نظرشان ذکر شده اند . خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی می تواند با کاهش هزینه مالی و صرفه جویی در زمان خرید به راحتی همه مشتریان را از هر جای ایران به بهترین مراکز فروش دستگاه های تصفیه اب وصل کند.

بهترین برند های دستگاه تصفیه اب آمریکایی تایوانی و ایرانی

در میان برند های موجود در بازار، دستگاه های تصفیه اب خانگی آمریکایی و یا تایوانی و کانادایی تحت لیسانس آمریکا وجود دارند. برند هایی که امروزه به عنوان بهترین و معروف ترین شناخته شده اند دستگاه های تصفیه آب یافت واتر، cck  و آکواجوی هستند که به ترتیب دو برند اول ساخت تایوان تحت لیسانس امریکا و دیگری ساخت کانادا هستند. این دستگاه ها از دید مشتریان و فروشندگان این حوزه به عنوان بهرتین و مطرح ترین دستگاه های تصفیه اب خانگی معرفی شده اند و به قول معروف امتحان کیفیت و کارایی خود را پس داده اند.

نحوه تشخیص دستگاه تصفیه اب اصل و تقلبی

به دلیل تحریم ها امکان واردات دستگاه های تصفیه آب خانگی و خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی برند امریکایی یا تایوانی تحت لیسانس آمریکا وجود ندارد. هر چند بسیاری از دستگاه های های تصفیه اب خانگی مونتاژ داخلی با کیفیت عالی و قطعات وارداتی هم تراز با دستگاه های تصفیه اب مونتاژ آمریکا یا تحت لیسانس آن هستند و می توان با خیال راحت از ان ها استفاده کرد.

اما برخی از افراد سودجو مونتاژ های بی کیفیت از این دستگاه ها را وارد کرده و در بازار خلل ایجاد کرده اند. اما برای اینکه بدانیم یک دستگاه تصفیه اب اصل است یا تقلبی  باید به قطعات دستگاه دقت کینم. قطعات دستگاه های تصفیه اب اصل از نا یک برند تنها یک برچسب را نخواهند داشت بلکه مارک سازنده قطعه بر روی قطعه حک شده است.

گاهی نیز نام کشور سازنده را بر روی قطعات حک می کنند. بهترین روش برای خرید آسوده و بدون دغدغه خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی از مراکز معتبری چون فراب کالاست. فراب کالا بهترین و معتبر ترین مرکز دستگاه های تصفیه آب و لوازم جانبی آن ها دستگاه های تصفیه آب با کیفیت از بهترین برند های آمریکایی و یا تحت لیسانس آمریکا را  با حذف واسطه ها و با بهترین قیمت به بازار عرضه میکند.

چرا خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب از فراب کالا

با اینکه هنوز هم خیلی از افراد خرید حضوری را به خرید اینترنتی ترجیح می دهند اما خرید اینترنتی دستگاه های تصفیه اب خانگی از مراکز معتبر هنوز هم یک گام از خرید حضوری در مناطقی که به مراکز متخصص این زمینه دسترسی ندارند ارجحیت دارد.

خرید دستگاه تصفیه اب و استفاده از ان به شرطی به سلامت شما و خانواده کمک می کند که شما بتوانید از دستگاه های تصفیه آب مرغوب استفاده کنید.

استفاده از دستگاه های تصفیه اب با قطعات نامرغوب نه تنها ضامنی بر سلامت اب خروجی و تصفیه شده ان نیست بلکه وجود برخی مواد شیمیایی به کار رفته در ساخت قطعات آن باعث بروز انواع بیماری ها خواهد شد.

در برخی از مناطق که دسترسی مستقیم به فروشگاه تصفیه آب وجود ندارد، همچنین به منظور صرفه جویی در مصرف زمان برای کسب اطلاعات در زمینه دستگاه های تصفیه آب، انواع قیمت ها و برندها به راحتی می توان از هر جای ایران به سایت فراب کالا مراجعه نموده و با استفاده از نظرات کارشناسان متخصص فروش تصفیه آب به خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب متناسب با نیاز و بودجه خود خریداری کنید.

منبع: فراب کالا – farabkala.com