افزایش امیدواری در مردم، مهمترین دستاورد سفر رییس جمهوری به استان‌ها 

وزیر اطلاعات مطرح کرد؛

افزایش امیدواری در مردم، مهمترین دستاورد سفر رییس جمهوری به استان‌ها 

حجت الاسلام خطیب گفت: سفرهای استانی دولت باعث افزایش رضایت و امید در بین مردم شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات امروز در جلسه شورای تامین استان خراسان رضوی افزود: افزایش امید در بین شهروندان از مهمترین دستاوردهای سفر رئیس جمهور و اعضا بود. هیئت های دولتی استانی

وی با تاکید بر اینکه تامین معیشت و بهبود وضعیت اقتصادی شهروندان از مهمترین اولویت های دولت است، افزود: مسئولان استانی برای اجرای مجوزهای سفر تلاش مضاعفی داشته باشند.

وزیر اطلاعات در ادامه اقدامات دولت در مبارزه با کرونا را گامی بلند برای سلامت شهروندان دانست و شرایط توزیع عادلانه یارانه به شهروندان را یکی دیگر از اقدامات مهم در این امر دانست. حوزه. برای بهبود سبک زندگی مردم

همچنین وزیر اطلاعات در بخشی دیگر از سخنان خود، هم افزایی و هماهنگی و همکاری صحیح و همه جانبه دستگاه های نظامی، انتظامی، قضایی و اطلاعاتی کشور را از دیگر دستاوردهای دولت انقلابی و مردمی برشمرد و افزود: امنیت پایدار ماست. در سراسر ایران اسلامی میوه است این هم افزایی و رفاقت مردم است.

حجت الاسلام خطیب ادامه داد: امروز افزایش تعامل و همکاری بین سازمان ها منجر به شکست اقدامات رژیم صهیونیستی و عوامل آن در عرصه های مختلف شده است.

وی در این دیدار گفت: برقراری ارتباط با همسایگان منطقه و ایجاد تعامل توانست بر فشار تحریم، منطقه گرایی و استکبار غلبه کند و همچنین شاهد رفع تنش و روابط مسالمت آمیز با کشورهای همسایه بودیم.

در آن جلسه استاندار و جمعی از مسئولان نظارتی و امنیتی گزارشی از آخرین اقدامات خود ارائه کردند.

انتهای پیام/