اخبار سلامت

ماشین اپل نیامده بازار را به هم ریخت

اگرچه اپل هنوز هیچ اشاره ای به خودروی خود موسوم به “Apple Car” نکرده است و تاکنون تنها شایعات و گزارش های مختلفی در مورد آن منتشر شده است، اما بر اساس یک نظرسنجی جدید، یک چهارم خریداران خودروی جدید یک خودرو را خریداری می کنند. سیب. خودرو آنها آن را یک گزینه جدید می دانند و از کیفیت آن شگفت زده می شوند.

همانطور که شرکت مشاوره Strategic Vision در گزارش جدید خود توضیح می‌دهد، برای تقریباً سه دهه، صاحبان خودروهای جدید را در مورد اینکه چه خودروهایی می‌خواهند بخرند و چگونه برای کیفیت آن خودروها ارزش قائل هستند، بررسی کرده است. هر نظرسنجی شامل بیش از 45 خودرو است و برای سال 2022، Apple Car به لیست اضافه شده است.

برتری و محبوبیت اپل کار نسبت به رقبای خود

به گفته مدیر این شرکت و همانطور که در نمودار زیر (از بلومبرگ) مشاهده می کنید، اپل در این نظرسنجی سومین برند برتر شناخته شد و 26 درصد از مشتریان گفتند که به فکر خرید خودرو با اپل هستند. برند در آینده علاوه بر این، اپل در این جدول پس از تویوتا (38 درصد) و هوندا (32 درصد) قرار دارد و می‌توان شاهد محبوبیت خودروهای فورد (21 درصد) و تسلا (20 درصد) بود.

الکساندر ادواردز، مدیر عامل Strategic Vision، توضیح می دهد: “قدرت اپل به همین جا ختم نمی شود. چیزی که دیگران باید نگران آن باشند این است که اپل بیش از هر شرکت خودروسازی دیگری طرفداران بیشتری را جذب می کند، دو برابر قدرت شرکت هایی مانند هوندا، تویوتا و تسلا. به عنوان مثال، بیش از 50 درصد از مالکان تسلا به فکر خرید خودروی اپل در آینده هستند.

همانطور که در جدول بالا نشان داده شده است، 24 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی هنگامی که در مورد کیفیت برند پرسیده شد، بالاترین گزینه ممکن (من دوست دارم) را علامت زدند، که نشان می دهد اپل به خوبی از رقبای خود جلوتر است. برای تسلا، تویوتا و هوندا این عدد به ترتیب 11، 15 و 13 درصد بود.

با این حال، هنوز راه زیادی تا عرضه Apple Car به بازار باقی مانده است. طبق شایعات، این خودرو از سال 2014 و قبل از عرضه اولین نسخه اپل واچ در دست ساخت بوده است، اما اکنون انتظار می رود پس از سال 2024 به بازار عرضه شود.

5858