اخبار عمومی

کرایه ماشین تهران به چالوس

اجاره ون تهران با راننده و با قیمت ارزان

ناوگان حمل و نقل اجاره ون تهران

100 ون آماده ارائه خدمات با رانندگان با سابقه و مجرب در زمینه اجاره ون در تهران برای مسافرت به شهر های دیگر، برای فرودگاه های امام و مهر آباد، جهت بهره گیری در ترانسفر های VIP داخل تهران با بهترین قیمت! رانندگانی که همه در خصوص نحوه برخورد درست با توریست و سرویس های تشریفاتی را آموزش دیده اند و آماده خدمت رسانی در سراسر تهران بزرگ هستند.

مجموعه ما قدیمی ترین مجموعه اجاره ون در تهران می باشد که خدمات خود را بصورت تخصصی تنها بر روی خودرو ون قرار داده است و علاوه بر خودرو های موجود در ویدیو اتومبیل های هیوندای h و بنز ویتو هم در این ناوگان حمقل و نقلی حضور دارند.

ون های اجاره ای

3 نوع ون اجاره ای:

  • ون تویوتا هایس Toyota HIACE
  • ون هیوندای Hyundai H350
  • ون بنز ویتو Benz VITO

در مجموعه ما به مشتریان محترم ارائه می شود. قبل از اجاره کردن ون موارد زیر را حتما بخوانید!

اصلا چرا ون اجاره کنیم!؟

بله شاید اولین بار باشد که اسم خدماتی به نام اجاره ون به گوشتان خورده است و طبیعتا در حال مقایسه این سبک سفر یا گردش با روش های قبلی خودتان هستید. اجازه بدهید در اینجا من هم چند مورد از ویژگی ها و امتیاز های مهمی که اجاره کردن ون برای شما به همراه دارد را مطرح کنم تا با بررسی دقیق تر جهت کرایه ون اقدام کنید.

امنیت بالا

اول از تیک گزینه امنیت را بزنیم که مهم ترین مورد برای سرویس های اجاره ون و بخصوص سفر هاست.

    تمام صندلی های ون و سرنشینان آن تحت پوشش بیمه هستند.

    با تجربه ترین و حرفه ای ترین رانندگان فرمان اتومبیلی که در آن نشسته اید را به دست دارند.

    ون های تویوتا هایس و هیوندای h350 نمره امنیتی بسیار خوبی از نظر استحکام بدنه کسب کرده اند بطوری که هنوز هم در کشور های اروپایی از این خودرو ها برای ترانسفر و سفر بهره گرفته می شود.

مقرون به صرفه بودن

در نظر می گیریم که یک گروه 10 الی 14 نفری قصد سفر به کویر را دارند.

این افراد لازم است 3 خودرو را برای سفر راهی جاده کنند در حالی که اجاره یک ون می تواند ظرفیت 14 تا 17 نفر را در اختیار آن ها قرار دهد.

این موضوع با توجه به قیمت امروز بنزین در کشور مورد قابل تاملی است.

جمع بودن گروه در کنار هم

موردی که شاید اول از همه به ذهن خودتان رسیده باشد مزیت جمع بودن گروه در کنار یکدیگر در طول کل سفر است. به جای این که هر 3 نفر با یک خودرو سفر کنند، یک ون می تواند 4 خانواده 3 نفری را در کنار یک دیگر با امکانات رفاهی خوب و صندلی های راحت در کنار هم جمع کند.

داشتن یک راهنما در کل سفر

رانندگانی که برای سرویس های اجاره ون ارسال می شوند، متخصص در امور گردشگری و توریست هستند. این افراد تمام جازبه های گردشگری ایران را می شناسند و می توانند راهنمای شما در طول کل سفر برای گردش و زمان بندی درست در سفر باشند.

اجاره ون غرب تهران

درخواست خدمات اجاره ون در غرب تهران بسیار قابل توجه بوده است و از این لازم به ذکر است که ارسال ون با راننده به این مناطق تهران در زمان کمتر از چند ساعت انجام پذیر است. گرچه مجموعه ما سرویس های خود را در تمام مناطق استان تهران با سریع ترین خدمات رسانی ارسال می کند، اما اشاره ویژه به منطقه غرب تهران خالی از لطف نبود.

اجاره ون ساعتی

اجاره ون بصورت ساعتی برای فیلم برداری و پروژه هایی که فقط چند ساعت نیاز به ون تشریفاتی دارند بصورت با راننده جهت عدم دریافت چک و نیاز به ضمانت، انجام پذیر است. همچنین درخواست هایی مبنی بر ارسال ون جهت یک ترانسفر کوتاه در تهران داشته ایم که این موضوع هم می تواند بدون دریافت هزینه کل روز (در صورت وجود خودرو بیکار) و بصورت ساعتی قابل انجام است.

اجاره ون روزانه

اجاره ون روزانه بصورت با راننده انجام می شود و همان ون در اختیار یا دربستی نامیده می شود که می تواند این اجاره روزانه برای مصارف درون شهری باشد یا اینکه با تردد برون شهری همراه باشد که طبیعتا برآورد قیمت هر یک متفاوت خواهد بود. اجاره ون روزانه علاوه بر قابل انجام بودن در تهران، برای شهروندان محترم استان البرز و کرج هم قابل انجام است که می توانند بصورت درون شهری یا برون شهری و یا ترانسفر رفت و برگشتی به تهران، یک خودرو ون را بصورت در اختیار و روزانه اجاره نمایند.

اجاره ون لوکس

اجاره ون لوکس و تشریفاتی طبق گفته های پیشین در همین صفحه، از اصلی ترین اهداف مجموعه البته تنها بصورت با راننده است. ون های لوکسی که در این مجموعه کرایه داده می شوند، خودرو های هایس و هیوندا هستند و در حال حاضر اجاره ون مبله و فوق لوکس در ایران ارائه کننده خاصی ندارد و با توجه به این موضوع امکان ارائه آن هم مقدور نیست.

پس منظور از اجاره ون لوکس، ماشین های ون خارجی برند های (تویوتا و هیوندای) هستند که بنز ویتو هم پیشتر در این مجموعه قرار می گرفت اما این 2 خودرو با توجه به جلب رضایت بیشتر از سوی مشتریان و به صرفه تر بودن، اصلی ترین گزینه های ما برای اجاره ون لوکس می باشند.

اجاره ون مسافرتی یا کمپر

بخش دیگری از خودرو های خانواده ون که امروز طرفداران زیادی دارد، ون های مسافرتی یا کمپر هستند که سبک جدیدی به نام ون لایف را به وجود آورده اند و با توجه به وجود ویروس کرونا، افراد زیادی تمایل به اجاره این نوع ون ها را دارند. متاسفانه ون های مسافرتی هم هنوز به تعدادی نیستند که بتوان خدمات اجاره آن ها را ارائه کرد. اما با این وجود از برنامه های اصلی ما برای آینده، فراهم کردن امکان اجاره ون های مسافرتی کمپر می باشد.

اجاره ون کولردار

میزان جستجوی زیادی در اینترنت در خصوص اجاره ون کولر دار مشاهده شده است که در این باره لازم است بدانید تمام ون هایی که در مجموعه های ارائه کننده این خدمات اجاره داده می شوند، قطعا به سرویس های گرمایشی و سرمایشی ایده آل مجهز هستند و نیازی نیست در این خصوص نگرانی داشته باشید.

کرایه ون از تهران به رشت

کرایه ون از تهران به رشت و شهر های استان مازندران اعم از رامسر، نوشهر، ماسال و چالوس بیشترین درخواست های بخش مسافرتی و توریستی می باشند. رانندگان این بخش کاملا آشنا به قسمت های مختلف شمال کشور هستند که و برای عزیزانی که نیاز به یک تور لیدر برای سفر خود دارند و تمایل به بازدید از جازبه های گردشگری ناب دارند، رانندگان بخش توریستی بهترین همراه خواهند بود.

اجاره ون مخصوص معلولین

سوال دیگری که از تماس های سایت زیاد مطرح شد، امکان اجاره ون های مخصوص معلولین بود که متاسفانه باید بگوییم در حال حاضر این نوع ون ها توسط مجموعه ما اجاره داده نمی شوند.

اجاره ون ارزان قیمت

اجاره ون ارزان قیمت یکی از پر جستجو ترین کلمات مربوط به شغل ماست! از این رو بد نیست صحبتی در خصوص اجاره ون با هزینه پایین هم داشته باشیم و شکل خدمات در این دسته را معرفی کنیم:

خب ون های اجاره ای تقریبا معرف حضور همگان هستند و نیازی به معرفی خودرو هایی مثل تویوتا ههایس و هیوندای h350 نیست! اما نمونه هایی از اتومبیل های گروهی ون هم در ایران وجود دارند که امروز وارد بازار اجاره ون شده اند و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده اند.

ون دلیکا

یکی از ون های ارزان قیمت که حتما می شناسید، ون دلیکا است؛ همان ونی که معمولا بصورت تاکسی در سطح شهر می بینید و ظرفتی در حدود 10 با امکانات سطح پایین و طبیعتا قیمت مناسب است. اما قصد دارم خودرویی را به شما معرفی کنم که محصول ایران خودرو بوده و با شرایط خاصی که برای فروش آن در نظر گرفته شد، سر و صدای زیادی در میان ون های ارزان قیمت کرد.

ون وانا

ون وانا طبق تیتر جالب یکی از مجله های خودرو، تویوتا هایس چینی ایران خودرو است. این ون با عنوان ون اتاق هایس شناخته می شود و تقریبا می توان گفت شباهت های زیادی به هایس ژاپنی (در ظاهر) دارد. ون وانا بهترین انتخاب برای اجاره ون ارزان قیمت در ایران است.

مقایسه اجاره ون با اجاره مینی بوس

ون ها ظرفیتی در حدود 10 الی 17 نفر دارند و شاید برای افرادی که تعداد نفراتی بیش از این و تعداد چمدان های زیادی دارند، سوال این باشد که آیا ون اجاره کنیم یا مینی بوس!؟ مینی بوس های قابل قبولی که در ایران اجاره داده می شوند، ظرفیتی بین 15 الی 23 نفر دارند که خب برای گروه های 20 نفر حتما این سوال به میان می آید و شاید سریعا به سراغ مینی بوس بروند. از نظر هزینه ای طبیعتا انتخاب مینی بوس به صرفه تر خواهد بود اما اگر امکانات رفاهی در طول سفر برای شما مهم است، بد نیست نکات زیر را هم در نظر بگیرید:

  • ون ها از نظر امکانات صوتی و تصویری (مانیتور و باند) قابل قیاس با مینی بوس ها نیستند.
  • در ون صدای اتاق بسیار کمتر و آرامش خودرو برای سرنشینان تا حد زیادی بیشتر است.
  • ون ها خودرو های شخصی هستند که نیاز نیست در هر پلیس راه ایست داشته باشند.
  • صندلی های ون (بخصوص تویوتا و هیوندای) راحت تر و نرم تر از انواع مینی بوس ها می باشد.

اجاره ون برای سرویس های VIP توسط گردشگران خارجی و افراد سیاسی مهم در هر کجای دنیا در اولویت است. پس با توجه به موارد بالا در صورتی که گروه به آرامش و رفاه سرویس توجه ویژه ای دارند، اجاره ون برای آن ها انتخاب بهترین است و در غیر این صورت قطعا از نطر هزینه ای برای آن انتخاب بهتر مینی بوس می باشد.

کرایه سواری های بین شهری اعلام شد + جدول

در پی افزایش قیمت ۳۰ درصدی بلیت حمل‌ و نقل عمومی جاده‌ ای، نرخ بلیت سواری‌ های کرایه پلاک عمومی بین‌ شهری در مسیرهای منتهی به تهران (به صورت رفت و برگشت) اعلام شد.

چند روز پیش دستورالعمل تعیین نرخ بلیت حمل‌ونقل عمومی مسافر جاده‌ای در نشست شورای عالی هماهنگی ترابری کشور تصویب شد تا بر این اساس نرخ کرایه‌های بین شهری افزایش یابد و احمدرضا عامری -رییس اتحادیه شرکت های مسافربری- نیز روز گذشته در این باره از افزایش ۳۰ درصدی نرخ بلیت اتوبوس‌های بین‌شهری از اول خرداد ماه خبر داد و اظهار کرد: براساس مصوبه اخیر شورای عالی ترابری می‌توانستیم تا سقف تورم سالیانه اعلام شده از سوی بانک مرکزی در بخش حمل و نقل قیمت بلیت اتوبوس را افزایش دهیم که ۸۷ درصد بود اما مسلما مردم کشش این حجم از افزایش را نداشتند و بنابراین قیمت بلیت اتوبوس را با توافق صورت گرفته تنها ۳۰ درصد افزایش دادیم چرا که در این افزایش قیمت کشش بازار و توان مردم را در نظر گرفتیم.

رحمت حاج محمدعلی -رئیس اتحادیه سواری کرایه – نیز از افزایش نرخ کرایه سواری‌های پلاک‌عمومی بین‌شهری به همین میزان خبر داد و گفت: اگر مساله معیشت مردم و توان اقتصادی‌شان مطرح نبود می‌توانستیم قیمت بلیت را بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده تا سقف تورم ابلاغ شده یعنی ۸۷ درصد افزایش دهیم اما ما به این نتیجه رسیدیم که تنها ۳۰ درصد افزایش را اعمال کند.

وی افزود: این مصوبه به همه پایانه‌های مسافری تهران و دیگر استان‌ها اعلام کردیم و از اول خرداد ماه نرخ‌های افزایش یافته اعمال خواهد شد. البته استان‌های دیگر بر اساس شرایط خودشان تصمیم می‌گیرند.

رییس اتحادیه سواری کرایه اظهار کرد: البته در طول سال جاری می‌توانیم تا سقف تعیین شده نرخ کرایه را افزایش دهیم اما فعلا کشش آن وجود ندارد و ممکن است در ادامه ونیمه دوم امسال دوباره قیمت‌ها افزایش پیدا کند.