اخبار عمومی

بازی نساجی ونفت دو سر برد است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمدرضا مهاجری جمعه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با نفت مسجد سلیمان مقابل میزبان نساجی مازندران افزود: نمی توانم خوشحالی خود را از حضور در شهرستان ابراز کنم. قائم شهر مهد فوتبال شمال کتمان نمی کنم این شهر به خاطر حضور من فوتبالدوستان دارد در کاردافنیا تیم نساجی با آنها خوش گذشت.

متاسفم که هیچ هواداری در بازی فردا وجود نخواهد داشت

نساجی نگران محدودیت های ناشی از حضور هواداران در بازی است شنبه با گروه خود نفت مسجد سلیمان ابراز تعجب و ناراحتی انجام داد ادامه هید بابا: شاید خیلی از آنها به این دلیل باشد که در ورزشگاه وطنی هواداری وجود ندارد خانه تیم نساجی خوشحال می شود اما خدا شاهد است خیلی خوشحال می شوم آنها را در ورزشگاه ببینم.

وی افزود: تا زمانی که به عنوان مربی تیم نساجی آنجا بودم، هر نتیجه ای حاصل شود قائم شهر گرفتیم، هواداران پای تیم او بودند و نساجی را تشویق کردند.

بافت گروه پایدار شد

مربی نفت مسجد سلیمان تا حدی یکی دیگر از نساجی حریف شنبه او گفت تیمش به عنوان یک تیم باثبات است که با مالکیت خوب این باشگاه کار می کند در سالها اخیرا تیم آبرومندی ساخته اند و خوشحالم که سهمیه فوتبال کشورمان در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا متعلق به نساجی است.

مهاجری ادامه داد: به هر حال این روزها من آماده ام من در گروه نفت مسجد سلیمان هستم و اکنون مسئول نفت مسجد سلیمان هستم من دارم. V وی افزود: روزی که به این گروه پیوستم از صفر شروع کردیم. ما در هفت هفته گذشته با شرایط سختی روبرو بودیم، اما ترکیب قابل احترامی ساختیم و بقای تیم را در لیگ برتر تضمین کردیم.

نتایج تیم نفت در هفته سلام آخر احترام است

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان عملکرد تیم او در مسابقات این فصل لیگ بیست ثانیه ابراز رضایت کرد و گفت: طبق برنامه کوچک می بینم و آمار ما اعلام کرده‌ایم که توانسته‌ایم فوتبالی را که می‌خواهیم و هوادارانمان دوست دارند را در زمین اجرا کنیم.

مهاجری گفت: شش هفته از پایان لیگ می گذرد و تا پایان فصل اتفاقات و چالش های مختلفی خواهیم داشت. امیدوارم که همچنان موفق باشد و بچه ها این را می خواهند. با تمام مشکلات و چالش هایی که وجود دارد، بازیکنان تلاش زیادی می کنند تا از فوتبالی که ما بازی می کنیم لذت ببرند.

به گزارش آنلاین، نشست ما سلام صنعت نساجی مازندران و روغن مسجد سلیمان داخل هفته هفتم مسابقات لیگ فوتبال برتر باشگاه های کشور از ساعت 18 به بعد در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر تا پایان هفته ششم برگزار می شود مسابقات گروه نفت مسجد سلیمان با 8 امتیاز و نساجی مازندران با 6 امتیاز به ترتیب در رده هشتم قرار دارند. یازدهم رده بندی این مسابقات قرار دارد.