اخبار ورزشی

خوشحالی یحیی‌ گل‌محمدی به سبک فرهاد مجیدی و دستیارانش/عکس

پرسپولیس که فصل را با نتایج ضعیف و عدم هماهنگی آغاز کرده بود، حالا توانسته شرایط را تغییر دهد و به سطح اول جدول رده بندی برسد. جایی که فرهاد مجیدی استقلال را پیش می برد، قصد عقب نشینی ندارد اما پرسپولیس با پیروزی های متوالی در ششمین تورنمنت متوالی عزم خود را نشان می دهد.

در دیدار مقابل سپاهان، سیدجلال حسینی به عنوان مدافع میانی و کاپیتان نقشی کلیدی در «سطح بالای پرسپولیس» داشت و کمال کامیابی نیا در کنار سرلک نقش کلیدی در مهار عناصر هجومی سپاهان داشت اما یحیی گل محمدی. امضای پایانی بر پیروزی پرسپولیس او بود و پس از تکانی در نیمه دوم توسط این تیم، با تغییرات تاکتیکی و اضافه شدن یک مدافع، سدی مقابل سپاهان ایجاد کرد که هرگز شکست نخورد.

این پیروزی برای یحیی که برای اولین بار در این فصل سه پیروزی متوالی به دست آورد و همچنین اولین پیروزی مهم خود در لیگ بیست و یکم بسیار مهم بود. ضمن اینکه یحیی گل محمدی حالا با لغزش استقلال به صدر جدول می رسد که در این فصل نیز در رده های آخر زندگی کرده است.

وحید کاظمی سوت را زد و یحیی متوجه شد که تیمش در بحبوحه حملات متعدد سپاهان در یک نبرد بزرگ تاکتیکی به این سه امتیاز دست یافته است، با خنده ای که کمتر از او دیدیم به نزدیکترین آنها رفت. او با پرشی که یادآور شادی های بهزاد غلامپور بود، پیروزی را به گونه ای دیگر در آغوش گرفت. این نشان می دهد که شکست سپاهان چقدر برای او مهم بوده است.

شادی یحیی گل محمدی به سبک فرهاد مجیدی و دستیارانش / عکاسی

یحیاک که در هفته های اخیر 100 بازی روی نیمکت پرسپولیس انجام داده و سیصدمین قهرمانی اش در پرسپولیس در لیگ برتر، توانسته تیمش را به 1100 امتیاز تاریخ لیگ برتر برساند و حالا سرخپوشان. چشم انداز آنها برای غلبه بر استقلال در امتیازات لیگ. آنها حرفه ای های ایرانی را می بینند.

گل محمدی با شکست دادن تیم سابقش تراکتورسازی در فصل گذشته و سه پیروزی مقابل این تیم امیدوار است به پیروزی شیرینی مقابل تیمش دست یابد تا در نیم فصل به امتیاز 34 برسد. آماری منحصر به فرد، که احتمالاً با تورنمنت نیم فصل همراه خواهد بود.

پیروزی مقابل سپاهان در تمرینات پرسپولیس هم تاثیر داشت و یحیاک با چهره ای خندان و پرانرژی سرخپوشان را تمرین می کند.

سرمربی پرسپولیس که تیمش نسبت به فصل های گذشته ضعیف تر شده است، همچنان توانست این تیم را در جمع نامزدهای مسابقات قرار دهد و این نکته مثبتی است که هواداران پرسپولیس باید به آن توجه کنند. حضور در بین رقبا برای فصل های متوالی می تواند مهمتر از فصل مسابقات و سپس پاییز باشد. اما یحیی و شاگردانش کمتر از قهرمانی راضی نمی شوند.

بیشتر بخوانید:

256 251