اخبار عمومی

یک سوم راه های استانداری سمنان باید بازسازی شود


شاهرود – مسئله مهم در کاهش تصادفات و بهبود خدمات بهبود جاده ها و معابر بیش از یک سوم در سمنان است و البته کمبود بودجه برای فصل مشترک آنها.

خبرگزاری آنلاینگروه استاني: بيش از 60 درصد مسير 1000 كيلومتري مسير تهران و مشهد در سمنان قرار دارد و همچنين 3 هزار و 894 كيلومتر راه شهري و روستايي دارد كه 2.1 درصد از كل راه هاي ايران اسلامي را تشكيل مي دهد. قسمت مجاز این امر این است که یک سوم این راهها نیاز به بازسازی دارند و این امر به چندین ده میلیارد میلیارد اعتبار اعتبار نیاز دارد.

هزینه ساخت و یا بهسازی هر کیلومتر راه در استانداری سمنان با افزایش قیمت ها هر روز افزایش می یابد ، از طرف دیگر به گفته مدیران راه و ترابری در استانداری سمنان ، به روزرسانی سازوکارهای جاده ای نیاز به میلیارد ها بودجه دارد. به ویژه نگهداری جاده ، معادله سه بعدی را ایجاد می کند که نیاز به مدیریت قوی دارد.

در بین کلیه موارد مربوط به راه و حمل و نقل ، اما از بین بردن نقاط مهم حوادث ، کمک به مردم برای بازگشایی معابر در صورت بروز حوادث و همچنین اجرای ایمن پروژه ها ، مدیریت راه را در استان سمنان بیشتر پیچیده تر می کند. در سالهای اخیر موارد تصادفات زیادی در این جاده مقصر بوده است و یا براساس گزارش پلیس ، نیمی از خرابی ها در جاده ها قرار داده شده است ، بنابراین طبق برخی منابع ، بسیاری از مدیران شهر و راه در جستجوی پاسخ ها در دستگاه قضایی هستند.

کد N1927372


کلیه محتوای این سایت توسط پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت این مقاله بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه بر خط خبر فوری هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت نخواهد داشت.