اخبار عمومی

مهلت ۲ هفته‌ای اوقاف برای پرداخت بدهی ورزش وجوانان اصفهان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، حجت الاسلام اصغر طوسلی با اشاره به دیدار مدیرکل و معاونین ورزش و جوانان استانداری اصفهان اظهار داشت: این دیدار در راستای تعامل و همکاری دو اوقاف و ورزش برگزار شد. ارائه خدمات بهتر به جوانان

وی با بیان اینکه برخی از اماکن و فضاهای ورزشی استان اصفهان زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان است، تصریح کرد: در این جلسه وضعیت موقوفات ورزشی چهار شهر اصفهان، شهرضا، کاشان و فلورجان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون رئیس جمهور در امور ثبت شده است و اداره حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در آن جلسه مسئولین ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه مقرر شد مبلغ معوقه اجاره بهای موقوفه پرداخت شود، افزودند: ظرف 2 هفته پرداخت خواهد شد.

وی افزود: البته باید در نظر داشت که برخی از این موقوفات از سال 1393 و برخی دیگر از سال 1397 تاکنون با موقوفات قرارداد نداشته اند و باید پس از شناسایی و ارائه نظر کارشناسان نسبت به میزان مبلغ موقوفه اعلام نظر شود. بدهی. اداره ورزش و جوانان.

حجت الاسلام طوسلی با تاکید بر اینکه جوانان در مجموعه اوقاف و امور خیریه و همه اهمیت زیادی دارند. تلاتاش آماده ارتباط با اداره ورزش و جوانان خواهیم بود، افزود: از سوی دیگر باید در نظر داشته باشیم که اجرای نیات اوقاف نیز برای ما ضروری است.

وی ادامه داد: وی همچنین مجوز ساخت مجتمع های جدید در بخش های ورزشی و جوانان را صادر کرده است.