اخبار جامعه

هیچ دانش‌آموزی به دلیل مشکلات مالی نباید از تحصیل باز ماند

خبر فوری/اصفهان رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردستان گفت: تلاش خواهیم کرد هیچ دانش‌آموزی در شهرستان اردستان به دلیل شرایط مادی و اقتصادی خانواده‌اش از تحصیل باز نماند.

ابوالقاسم صادقی، امروز(دوشنبه، ۱۰ مهرماه) در مراسم زنگ عاطفه‌ها در یکی از مدارس اردستان، اظهار کرد: امسال در تمام مدارس شهرستان، مراسم جشن زنگ عاطفه‌ها برگزار خواهد شد. این مراسم به‌صورت نمادین در چهار مدرسه در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد و دهستان برزاوند با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه زنگ عاطفه‌ها با شعار آینده‌ساز باشیم نواخته خواهد شد، افزود: تأکید داریم تا کمک‌های جمع‌آوری شده با همکاری کمیته امداد و انجمن اولیاء و مربیان به سرعت در اختیار مسئولان همان مدارس برای کمک به دانش آموزان نیازمند قرار می‌گیرد، زیرا هیچ دانش‌آموزی در شهرستان اردستان نباید به دلیل شرایط مادی و اقتصادی خانواده‌اش از تحصیل باز ماند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردستان با تأکید بر اینکه این مرحله از طرح جشن عاطفه‌ها با رویکرد ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین دانش‌آموزان اجرا می‌شود، گفت: امسال در جشن عاطفه‌ها تاکنون ۶۴۰ بسته لوازم‌التحریر با میانگین هر بسته ۲۵۰ هزار تومان توزیع شده و امیدواریم تا پایان طرح بتوانیم نیازهای دانش آموزان را برطرف کنیم.

صادقی با اشاره به اینکه همچنین نیروهای مقاومت بسیج و خیریه‌های شهرستان حدود ۶۰۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند توزیع کردند، خاطرنشان کرد: سال گذشته دانش آموزان مدارس اردستان بیش از ۷۵ میلیون تومان کمک کردند که همه این مبلغ با برنامه‌ریزی مسئولان مدارس در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰۰ دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: نیکوکاران علاوه بر مراجعه حضوری در مدارس، دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد می‌توانند با شماره‌گیری #۰۳۱۱*۱*۸۸۷۷* و یا واریز وجوهات به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۵۰۰ در این پویش به دانش آموزان نیازمند مساعدت کنند.

انتهای پیام

تیم خبری اجتماعی

پژوهشگر جامعه‌شناسی با تمرکز بر تحولات جمعیتی و تأثیر آنها بر ساختار اجتماعی.