اخبار عمومی

این تیم قطعا قهرمان جام جهانی خواهد شد!

در زیر ترکیب ستاره های غایب جام جهانی را مرور می کنیم.

به گزارش خبر فوری، سه تمرین وی نوشت: حدود 10 روز دیگر به جام جهانی قطر باقی مانده است و همانطور که هر دور تکرار می شود، ستاره های بزرگی نیز در این مسابقات حضور ندارند، تیم ملی ایتالیا برای دومین بار قهرمان جام جهانی نشد و مهاجمانی مانند ارلینگ هلند و محمد صلاح نمی توانند در این تورنمنت شرکت کنند. در ادامه به بررسی ترکیب ستاره های غایب جام جهانی می پردازیم.

جان لوئیجی دوناروما

تیم ملی ایتالیا همانند دوره قبل موفق به قهرمانی در جام جهانی نشد، بنابراین جیجی دوناروما نمی تواند حضور در این تورنمنت را دوباره تجربه کند. دوناروما و دیگر ستارگان تیم ملی ایتالیا پس از دوم شدن در مرحله گروهی پس از تیم ملی سوئیس و شکست غافلگیرکننده مقدونیه شمالی، همانند سال 2018 جام جهانی 2022 قطر را از تلویزیون تماشا کردند.

پسر داوود

سال گذشته ستاره اتریشی فصل فوق العاده ای را در رئال مادرید پشت سر گذاشت و قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شد. اما تیم ملی اتریش به جام جهانی نرسید و داوید آلابا در اوج دوران ورزشی خود و یک رهبر واقعی در زمین، این ماه استراحت خواهد کرد و برای درخشش در ادامه فصل در رئال مادرید آماده می شود.

میلان اشکرینیان

مدافع 27 ساله اینتر که اهل اسلواکی است، در سال گذشته در کانون اخبار زیادی بوده است، بنابراین هر روز شایعاتی مبنی بر جدایی میلان اشکرینیار از اینتر به گوش می رسد. با این حال برخلاف رده باشگاهی، خبری از درخشش میلان اشکرینیان در سطح ملی نیست و در این قاره که صعود به جام جهانی همیشه سخت بوده، غمگین بودن از غیبت این بازیکن عجیب نیست. در جام جهانی

اندرو رابرتسون

برخلاف رقابت های یورو 2020، اندرو رابرتسون و دیگر بازیکنان تیم ملی اسکاتلند شانس درخشش در جام جهانی 2022 را ندارند. در حالی که فصل گذشته لیورپول خاطره انگیز و پر از موفقیت های بزرگ بود، اندرو رابرتسون فصل جدید را خیلی خوب شروع نکرد و حالا این ماه فرصت خوبی برای ریکاوری و آماده شدن برای ادامه فصل خواهد بود. مدافع

خوان کوادرادو

تیم ملی کلمبیا در طول تاریخ خود روزهای بسیار خوبی را تجربه کرده است اما شرایط در سال های اخیر به مذاق این تیم خوش نیامده و رسیدن به جام جهانی به آرزوی بازیکنان این تیم تبدیل شده است. شرایط در سطح ملی برای خوان کوادرادو حتی در رده باشگاهی هم خوب پیش نمی رود و او نیز مانند سایر بازیکنان کلمبیا از حضور در این جام جهانی باز خواهد ماند.

نگولو کانته

یکی از بهترین بازیکنان جام جهانی 2018 و ستاره ای که نقش زیادی در قهرمانی تیم ملی فرانسه در این تورنمنت داشت، در چند ماه اخیر دردسرهای زیادی را متحمل شده و حالا جام جهانی 2022 را هم از دست داده است. جام. انگولو کانته نیز در این مدت بازی های زیادی را برای چلسی از دست داده است و تیم دیدیه دشان بدون این رهبر قدرتمند در خط میانی، به راحتی در تورنمنت قطر پیروز نخواهد شد.

پل پوگبا

کانته دیگر ستاره خط میانی و دو خط میانی فرانسه یکی دیگر از غایبان بزرگ جام جهانی 2022 خواهد بود. پل پوگبا که در تابستان و در روزهای ابتدایی انتقالش به یوونتوس مصدوم شد، تمام تلاش خود را برای رسیدن به جام جهانی انجام داد و حتی باشگاهش را فدای تیم ملی کرد اما مصدومیت جدید یکی از اصلی ترین مصدومان را تحت تاثیر قرار داد. ستون های مسابقات در جام جهانی گذشته تیم ملی فرانسه با بدشانسی این تورنمنت را از دست داد.

مارکو وراتی

پس از قهرمانی در یورو 2020، کمتر کسی باور داشت که یک فاجعه واقعی دوباره برای تیم ملی ایتالیا رخ دهد و این تیم فرصت حضور در جام جهانی 2022 را از دست بدهد. مارکو وراتی در اوج دوران ورزشی خود هرگز فرصت بازی در مهم ترین تورنمنت ملی فوتبال را پیدا نکرد و مانند دیگر ستاره های آتزوری مجبور است این جام جهانی را دور از زمین و در خانه تماشا کند.

لوئیس دیاز

ستاره مورد علاقه یورگن کلوپ در طول یک سال گذشته چنان در ترکیب لیورپول درخشیده است که به بازیکن مورد علاقه هواداران این باشگاه تبدیل شده است. اما صعود به جام جهانی با این همه تیم قدرتمند در قاره آمریکای جنوبی آسان نیست و لوئیز دیاز شانسی برای درخشش در قطر ندارد.

محمد صلاح

فوق ستاره مصری لیورپول قبل از جام جهانی 2018 دچار مصدومیت شدید شد و نتوانست عملکرد خوبی در آن تورنمنت داشته باشد. اما سال گذشته شانس قهرمانی در جام ملت های آفریقا و صعود به جام جهانی از تیم ملی مصر و محمد صلاح سنگال سلب شد. این بازیکن در این ماه می تواند به خوبی استراحت کند و برای درخشش در نیم فصل دوم با لیورپول آماده شود.

ارلینگ هالند

گلزن نروژی منچسترسیتی بهترین شروع ممکن را در این فصل در باشگاه جدیدش داشته است و به گونه ای است که بسیاری معتقدند او یکی از مدعیان کسب توپ طلای سال 2023 است. اما ارلینگ هالند بدشانس است که دیگر ستاره هایی مانند او در تیم ملی نروژ وجود ندارد و این مهاجم جوان شانس درخشش و گلزنی در جام جهانی را نخواهد داشت.

انتهای پیام