اخبار ورزشی

ادعای عجیب سایت خارجی درباره مهاجم پرسپولیس+ تصویر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبر فوری ، یک وب سایت است که این ادعا به آنتونی استوکس در حال حاضر بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس.

بر اساس این خبر سایت “beesotted brentford” در انگلیس امروز در گزارشی به 5 بازیکن فوتبال پرداخت برای آن است که تاریخ این بازی برای اولین بار در انگلستان و در حال حاضر شده است به ستاره فوتبال به مطمئن شوید که آن را به رفتن.

آنتونی استوکس

آنتونی استوکس ، مهاجم پرسپولیس یکی از 5 بازیکن فوتبال در رسانه ها است و در حال حاضر از سوی دیگر فوتبالش باقی مانده است که اگر این باشگاه برای اولین بار معرفی شده است. شوکه شده که آن را برای رفتن به.

رسانه ها در این زمینه نوشت:

زمان ایرلندی اظهارات در ابتدا کوتاه و نسبتا ناموفق است.

استوکس برای یک دوره بسیار کوتاه از زمان بلکبرن بود که در حضور و غیاب و عملکرد موفقیت. او همانطور که در سلتیک به عنوان ستاره شناخته شده به فرم را به عنوان اولین ولی در طول فصل این تیم تنها 12 بازی برگشت و 3 گل به ثمر رساند.

این مهاجم 31 ساله پس از جدایی از بلکبرن بریتانیا و یونان و ترکیه است و در حال حاضر در خلیج فارس, لیگ, تیم, پرسپولیس, آن را ندارد.

این وب سایت می گوید: در مورد بازی از سکته مغزی از آن دیده می شود که در مطبوعات این کشور جریان خود نبود و همچنین در دادگاه از کشور خود.