اقتصادی

سرعت رشد اقتصادی روسیه رکورد ۶ ساله را زد

فعالیت کارخانه های روسیه در ماه نوامبر با سریع ترین سرعت در نزدیک به شش سال اخیر رشد کرد.

به گزارش خبر فوری، یک نظرسنجی تجاری امروز (پنجشنبه) نشان داد که بخش تولید روسیه در ماه نوامبر با افزایش تولید و تغییر سفارشات جدید انقباض ماه گذشته را با سریع ترین سرعت خود در نزدیک به شش سال اخیر گسترش داد.

S&P Global PMI از 50.7 در ماه اکتبر به 53.2 در نوامبر افزایش یافت و به زیر 50 که انبساط را از انقباض جدا می کند، سقوط کرد و به بالاترین سطح خود از ژانویه 2017 رسید.

اس اند پی گلوبال گفت که مشتریان داخلی همچنان تقاضای خود را متوقف می کنند زیرا سفارشات صادراتی جدید دوباره به شدت کاهش یافت. با این حال، فروش جدید بالاتر منجر به بهبود اشتغال و موجودی کالا شد. تحریم‌ها علیه مسکو همچنان بر تقاضای مشتریان خارجی تأثیر می‌گذارد و سفارش‌های صادراتی جدید برای دهمین ماه متوالی به شدت کاهش می‌یابد.

بر اساس گزارش رویترز، اس اند پی گلوبال اعلام کرد، شرکت‌ها خریدهای ورودی را با سریع‌ترین سرعت از ژانویه 2017 گسترش دادند، حتی در شرایطی که تامین‌کنندگان بیشتری زمان تحویل را در میان چالش‌ها و اختلالات لجستیکی تمدید کردند. در همین حال، اعتماد تجاری به دومین بالاترین سطح خود از آوریل 2019 رسیده است که با انتظارات از سفارشات جدید پشتیبانی می شود.

انتهای پیام