اقتصادی

آخرین وضعیت جاماندگان سهام عدالت/ ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی چقدر است؟

آخرین وضعیت سهام بورس چگونه است/ آیا ارزش سهام یک میلیون تومان است؟

معاون وزیر اقتصاد گفت: ارزش سهام واگذار شده به شهروندان بین 700 تا 800 میلیارد تومان است.

به گزارش خبرگزاری خبر فوری؛ هادی قوامی معاون وزیر اقتصاد درباره نقش تعاونی ها در اقتصاد ایران گفت: بخش تعاون یکی از مهمترین بخش های اقتصاد ایران است و تلاش می شود سهم تعاونی ها در اقتصاد افزایش یابد.

وی درباره ساماندهی تعاونی های سرمایه گفت و افزود: یکی از اتفاقات خوبی که در سال های گذشته افتاد تعاونی های سرمایه بود که تعاونی های آن در شهرستان ها و استان ها تشکیل شد. سهام در قالب این تعاونی ها به حدود 6 دهک از جمعیت کشور واگذار شد و امروز تقریباً 49 میلیون نفر که عمدتاً از دهک های پایین جامعه هستند سهامدار این تعاونی ها هستند.

معاون وزیر اقتصاد گفت: ارزش اسمی این سهام در روز تحویل حدود 25 هزار میلیارد تومان بود اما با نرخ فعلی بین 700 تا 800 هزار میلیارد تومان است.

وی گفت: امروز هر سهمی که با قیمت یک میلیون تومان منتشر شد حداقل 20 میلیون تومان ارزش دارد و ارزش سهام 500 هزار تومانی هم اکنون بین 8 تا 10 میلیون تومان است. .

قوامیک تصریح کرد: تلاش می کنیم از طریق سازمان خصوصی سازی بازماندگان سهام عدالت نیز بتوانند سهام عدالت خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه مدل واگذاری در سال های اخیر تغییر ماهیت داده و گروه های هدف بیشتری را شامل می شود، تصریح کرد: تلاش وزارت اقتصاد اجرای اصل قانون اساسی است تا اقتصاد در سه بخش عمومی مدیریت شود. خصوصی و تعاونی . .

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای بدید 0 رای مخالف