اخبار ورزشی

تیته: این همان فوتبالی است که من به آن اعتقاد دارم

سرمربی تیم ملی برزیل از نحوه بازی تیمش قبل از دیدار مقابل کرواسی تمجید کرده است.

به گزارش خبر فوری و به نقل از گلوبو، بازیکنان برزیلی و رقص آنها مدت هاست که مورد توجه قرار گرفته است. تیته در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از بازی کرواسی، جشن های شادشان را برای برخی بی احترامی به حریفانشان دانست و گفت: “اینگونه بازی کردن هویت فوتبال برزیل است.” ما به بازیکنان اعتماد به نفس می دهیم تا بهترین عملکرد خود را داشته باشند. تحت فشار زیاد، حتی زمانی که مورد انتقاد قرار می‌گیرند، انجام این کار به شجاعت نیاز دارد. این همان فوتبالی است که من به آن اعتقاد دارم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: این تیم من نیست. این تیم ملی برزیل است که من مسئول تمرین آن هستم. رقص بخشی از فرهنگ برزیل است و ما به کسی بی احترامی نخواهیم کرد. این شیوه زندگی ماست. من 61 ساله هستم. اگر مجبور باشم برقصم، می رقصم.

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل روز پنجشنبه گفت، الکس ساندرو، مدافع چپ برزیلی به طور کامل از مصدومیت بهبود نیافته است و برای بازی روز جمعه مقابل کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی مشکوک است.

الکس ساندرو در دومین دیدار تیم ملی برزیل در گروه G جام جهانی مقابل سوئیس در دقیقه 86 با مشکل عضلانی تعویض شد. او در آخرین بازی گروهی مقابل کامرون و بازی یک شانزدهم آخر مقابل کره جنوبی کنار گذاشته شد.

اگر الکس ساندرو نتواند بازی کند، دانیلو باید یک بار دیگر در سمت چپ دفاع بازی کند زیرا برزیل مدافعان زیادی ندارد و الکس تلس جام جهانی را به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو مقابل کامرون از دست داد.

انتهای پیام