اخبار عمومی

موانع صدور پروانه ساختمانی برای اراضی قولنامه‌ای گلسار رفع شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین: عصر چهارشنبه با پیگیری تیم مدیریت شهری جلسه ای با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی به منظور بررسی راهکارها و رفع موانع اخذ اسناد ملکی توسط شهروندان برگزار شد. شهر گلسارمهندس کوهنورد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ساوجبلغ و معاون شهرسازی و تکنسین شهر در دفتر رئیس شورای اسلامی شهر گلسار جشن گرفتن

در ابتدای جلسه رضا کیارستا رئیس شورای اسلامی شهر گلسار وی ضمن قدردانی از زحمات بنیاد مسکن در سخنانی گزارشی از وضعیت دریافت اسناد و همچنین عدم دریافت اسناد ملکی برخی از شهروندان از گذشته تاکنون ارائه کرد.

وی افزود: با عنایت به عدم اعطای پروانه ساخت برای اراضی وعده داده شده و با عنایت به پیگیری های مکرر شهروندان در خصوص دریافت اسناد مالکیت، باید موانع در این زمینه برطرف شود.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر آمادگی همکاری در تسریع در اسناد مالکیت و تشریفات قانونی را دارد.

صدور اسناد ملکی یکی از وظایف بنیاد مسکن در شهرهای زیر 25000 نفر است.

محمد علی کوهنورد رئیس بنیاد مسکن شهر ساوجبلاغ نیز گفت: یکی از وظایف بنیاد مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر نظارت بر صدور اسناد ملکی با هماهنگی شهرداری و شهرداری است. روال قانونی پس از دریافت استعلام از اداره در مورد صدور سند ثبت نام باید انجام شود.

ضمناً روش ها و مراحل صدور اسناد ملکی را نیز گزارش کرده است.

عدم صدور پروانه و سند مالکیت زمین موعود هی تو یکی از مشکلات شهروندان است گلسار

حمید کیارستا شهردار گلسار وی همچنین به قول خودش گفت: امروز یکی از مشکلات شهروندان است گلسار عدم صدور پروانه و سند مالکیت زمین موعود هی تو این است

وی گفت: صدور اسناد مالکیت باید با همکاری نهادهای مربوطه انجام شود تا روند صدور اسناد تسریع شود.