اقتصادیکسب و کار خبر فوری

قیمت فرش ماشینی 12 متری 1200 شانه

درمورد فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان بیشتر بدانیم

فرش جدید ۷۰۰ شانه ریز بافت ترین فرش ماشینی که شباهت بسیار بالای به فرش دستباف دارد بخاطر همین معروف به فرش ماشینی دستبافگونه می باشد. شباهت فرش 1200 شانه کاشان به فرش دستباف تبریز و فرش کاشان بافت باعث معروفیت فرش ۱۲۰۰ شانه شده قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ گل برجسته با تمام شباهت های ان به فرش دستباف از قیمت مناسب تری نسبت به فرش دستباف برخوردار است.

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ گل برجسته
قیمت فرش ۶ متری ۱۲۰۰ شانه قیمت فرش ۹ متری ۱۲۰۰ شانه قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه
۴۶۰۰.۰۰۰ ۷۲۰۰.۰۰۰ ۹۲۰۰.۰۰۰ قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه

در زیر تعدادی از فرش های جدید و بروز فرش ۱۲۰۰ شانه را قرار داده ایم با انتخاب متراژ فرش ۱۲ متری -۹ متری و ۶متری قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه در زیر محصول مشخص می شود.

خصوصیات فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان

فرش ها با شانه و تراکم مختلفی در بازار عرضه میشوند فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان با تراکم ۳۶۰۰ کیفیتی عالی و فرشی ضد حساسیت، بدون پرزدهی و با نخ کیفیت عالی که با عنوان نخ اکولیک برایت شناخته میشود عرضه میگردد . فرش های ۱۲۰۰ شانه کاشان دارای هشت رنگ واقعی بوده و با طیف رنگ بالغ بر ۱۲ رنگ زینت بخش خانه هر ایرانی خواهند بود .

در حوزه مسایل فنی بافت فرش، مانند فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان که از آن در این قسمت نام برده شده است، یکسری اصطلاحات رایج وجود دارد که ما به طور مختصر به توضیح دو اصطلاح در این حوزه می پردازیم. اصولا به تعداد ريشه یا اصطلاحا گره رنگ در يك مترعرض فرش شانه فرش گفته میشود . یه عنوان مثال اگر به شما گفته شود که فلان مدل فرش ۱۲۰۰ شانه است یعنی در هر ۱ متر عرض فرش، ۱۲۰۰ ریشه یا گره رنگ بافته شده است

مثال: قالي ۳۵۰ شانه يعني در هر متر عرض فرش معادل ۳۵۰ ري شه (گره رنگ) بافته شده است. شانه‌هايرايج بازار عبارتند از ۳۵۰-۴۴۰-۵۰۰ – ۷۰۰ شانه.

تراكم طولی فرش یا شانه فرش چیست؟

اصولا به تعداد ريشه یا اصطلاحا گره رنگ در يك متر طول فرش، شانه فرش گفته میشود . به عنوان مثال اگر به شما گفته شود که فلان مدل فرش ۳۶۰۰ شانه است یعنی در هر ۱ متر طول فرش، ۳۶۰۰ ریشه یا گره رنگ بافته شده است. از آنجایی که کارخانه فرش کاشان، از همه محصولات خود از جمله فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان خود، اطمینان ۱۰۰% دارد، تمامی فرش های تولید کارخانه خود را از نظر کیفیت به مدت ۱۰ سال ضمانت میکند و کارشناسان کارخانه فرش کاشان در صورت بروز هر نوع مشکل برای فرش های ۱۲۰۰ شانه کاشان، نسبت به رفع مشکل اقدام مینمایند .

طراحی فرش های ۱۲۰۰ شانه کاشان توسط استادان نامی

از مشخصه های بازر فرش های بافته شده توسط کارخانه فرش کاشان، استفاده از طرح های زیبا و چشم نواز که توسط استادان و هنرمندان نامی طراحی شده است می باشد که این طرح ها علاوه بر کیفیت بالای هنری که دارند با رنگ بندی زیبا و حرفه ای از دست استادان طراح خارج شده و کارخانه فرش کاشان با کمال میل جهت تولید محصولی زیبا، با کیفیت و چشم نواز از طرح هایی با این استاندارد استقبال می نماید

نخ های با کیفیت به کار رفته در فرش های ۱۲۰۰ شانه کاشان

از مشخصه های دیگر فرش ۱۲۰۰ شانه تولیدی کارخانه فرش کاشان استفاده نکردن از نخ های پلاستیکی و پی سی اف می باشد . زیا این نخ ها کیفیت خوبی ندارند و عمر فرش را بسیار کاهش میدهند. همانطور که بالاتر عرض شد، همیشه برای تولید و بافت فرش کاشان از نخ اکریلیک که بهترن نخ موجود در بازار می باشد و فرشی با کیفیت و بادوام را به ما عرضه میکند، استفاده میشود

بسیاری از طرح های فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان برگرفته از فرش های نفیس و درجه یک ابریشمی می باشد و به کار گیری این طرح باعث مرغوبیت خروجی نهایی برای مشتریان و مصرف کنندگان گرامی خواهد بود.

فرش ۱۲۰۰ شانه چیست؟

فرش 1200 شانه به فرش های گفته میشود که تعداد گره عرضی فرش در 1متر 1200 گره یا ریشه میباشد . فرش های 1200 شانه استاندارد دارای تراکم طولی 3600 هست. هرچقدر تعداد گره عرضی فرش بالاتر برود فرش ریزبافت تر و شفافیت بیشتری پیدا می کند.

محاسن فرش 1200 شانه چیست؟

فرش 1200 شانه محاسن بسیار زیادی دارد که در ذیل 5دلیل برای خرید فرش 1200 شانه را ذکر می کنیم.

فرش‌ ۱۲۰۰ شانه به دلیل داشتن تعداد بالای گره از لطافت و ظرافت بیشتری برخوردار هستند.

فرش‌های ۱۲۰۰ شانه شبیه ترین فرش های ماشینی به فرش دستبافت هستند و برای خریدارانی که علاقه زیادی به فرش دستباف و نقشه های ان دارند با پرداخت مبلغی به مراتب کمتر بهترین گزینه هست.

در فرش‌ ۱۲۰۰ شانه به دلیل بالا بودن شانه و تراکم ، نقش‌ها و طرح‌هایی که مورد استفاده قرار گرفته‌اند از وضوح بیشتری برخوردار هستند.

فرش‌ 1200 شانه از تعداد نقشه و طرح های زیبای برخوردار هست.

معایب فرش 1200 شانه چیست ؟

فرش 1200 شانه از مزایای زیادی برخوردار هست و یکی از بهترین گزینه های انتخاب فرش در حال حاظر میباشد ولی 2مورد نام برده شده در زیر را میتوان تنها معایب فرش 1200 شانه در مقابل دیگر تولیدات فرش ماشینی نام برد. فرش 1200 شانه به دلیل ریزبافتی و تراکم بالای که دارد از نخ ظریف و ریزی در بافت ان استفاده میشود که باعث نازک شدن و ظریف شدن ان میشود که در بعضی از سلیقه ها این مورد را معایب فرش 1200 شانه میدانند. بالابودن قیمت فرش 1200 شانه در مقابل فرش های 500 شانه ،فرش 700 شانه و 1000 شانه یکی دیگر از معایب این نوع فرش میباشد که خریداران در انتخاب ان دچار مشکل میشوند

فرش 700 شانه بهتره یا فرش 1200 شانه ؟

این سوال به عوامل زیادی بستگی دارد. اگر از نظر قیمت فرش 1200 شانه را با فرش 700 شانه مقایسه کنیم، فرش ۷۰۰ شانه گزینه بهتری می باشد. اما از نظر زیبایی و تراکم بالا، پیشنهاد ما فرش ۱۲۰۰ خواهد بود.

فرش 1200 شانه بخریم؟

فرش 1200 شانه از فرش های زیبا و دستبافگونه تولیدی فرش ماشینی میباشد که طرفدار های زیادی رو به خود اختصاص داده اینکه شما از فرش منزلتون چه توقعاتی دارید بهترین راه برای انتخاب فرش هست. اگر فرش انتخابی شما برای زیبای منزل – رنگ های زیبا ، طرحی دستباف گونه ،لطافت بالا و قابلیت تمیز شدن سریع مهم است فرش 1200 شانه بهترین گزینه میباشد. البته بعضی از مشتریان وزن فرش هم در موقع خرید مدنظر دارند که باید به استحضار برسانیم که فرش های 1200 شانه وزن پایین تری دارند و برای حمل و نقل گزینه خوبی میباشند

فرش 1200 شانه را از کجا بخریم؟

به دلیل فروش مستقیم مجموعه شادرخ از کارخانه فرش کاشان، شما عزیزان از میان جدید ترین طرح ها و نقشه های خرید میکنید. سایت کارخانه مجموعه شادرخ با امکان خرید حضوری فرش باعث شده شما فرش ماشینی درجه یک با کیفیت کارخانه را با بهترین قیمت خرید کنید .تفاوت خرید از مجموعه شادرخ ، بهترین کیفیت به همراه مناسب ترین قیمت بعلاوه بیشترین تنوع . هروقت قصد سفارش داشتید و امکان بازدید حضوری نداشتید میتوانید با پرداخت مبلغی بیعانه سفارش خود را ثبت کنید و الباقی رو درب منزل تحویل بگیرید.

این فروش موفق آمیز فقط با همکاری و رضایت شما عزیزان اتفاق افتاده است . ما این را فراموش نخواهیم کرد و همیشه در کنار شما هستیم شعار بازار فرش بهترین کیفیت به همراه بهترین قیمت همیشه در ذهن مدیریت و کارکنان بازار مجموعه شادرخ خواهد ماند.

فرش های 1200 شانه به دو صورت بافت میشوند.

  • فرش 1200 شانه تراکم 3600 بافت نرمال
  • فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته

فرش 1200 شانه کاشان تراکم 3600 نرمال

الیاف با کیفیت و دستگاه فوق پیشرقته hcix2  نخ پنبه ،ظرافت بالای نخ   در بافت این گونه فرش ها دلیل زیبایی و همه پسند بودن طرح های این نوع محصولات میباشد .سطح صاف و مخملی این نوع بافت باعث درخشنگی فرش شده که بالمس الیاف فرش حس خوبی به شما انتقال پیدا می کند.

فرش 1200 شانه تراکم 3600 بافت برجسته ، این گونه از فرش هزار دویست شانه به علت استفاده از نخ هایباک در داخل فرش ، گل فرش دچار برجستگی ریزی میشود که ظرافت و طرح فرش بیشتر نمایان می شود. فرش های 1200 شانه بر خلاف فرش 500 شانه کاشان بابت استفاده از نخ ریز و نمره بالا لطافت و درخشنگی زیادی نسبت به فرش های شانه پایین تر دارند. فرش 1200 شانه گل برجسته از طرح های جدید کارخانه فرش کاشان هست که بیشترین تنوع را در میان فرش 1200 شانه دارد.شما عزیزان میتوانید با سرچ فرش گل برجسته در دسته فرش 1200 شانه کاشان تمام مدل های فرش 1200 شانه گل برجسته را تماشا کنید.