اقتصادی

آغاز مرحله پایانی عملیات تخریب متروپل از امروز

خبر فوری/خوزستان مجری طرح عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: فاز نهایی تخریب باقیمانده ساختمان متروپل آبادان از امروز 12 دی ماه آغاز می شود.

فرهاد آریادوست در گفت وگو با خبر فوری، درباره وضعیت نهایی باقیمانده تخریب ساختمان متروپل آبادان اظهار کرد: قرار بود وی از روز پنجشنبه 10 دی ماه عملیات تخریب باقی مانده ساختمان متروپل را آغاز و جمعه 11 دی ماه به پایان برساند. اما به دلیل بارندگی و آب و هوا عملیات تخریب متوقف شد.

وی افزود: آخرین مرحله عملیات آواربرداری از امروز 12 دی ماه آغاز می شود و به احتمال زیاد فردا این عملیات به پایان می رسد و کلان پل به طور کامل تخریب می شود.

آریادوست بیان کرد: پس از خرید تجهیزاتی مانند جک و وینچ های قوی توسط مدیر پروژه و استقرار آنها در کارگاه، عملیات برش بر روی قسمت های باقیمانده سازه آغاز شده و اقدامات لازم برای آمادگی برای تخریب نهایی سازه انجام شده است. .

وی گفت: عملیات ایمنی و نصب کابل های گاوصندوق انجام شده تا بقیه سازه به مرکز خرید مجاور برنگردد و آن سازه ناایمن بدون مشکل تخریب شود.

به گزارش خبر فوری، از 15 آذرماه محدودیت های ترافیکی در اطراف ساختمان اعمال شد و ساختمان های اطراف متروپل که در محدوده خطر قرار داشتند برای تخریب بقیه تخلیه شدند. عملیات آواربرداری مابقی کلانشهر در دستور کار قرار گرفت اما به دلیل مشکلات فنی در دو فاز متوقف شد و تنها بخشی از ساختمان تخریب شد اما اکنون پس از رفع مشکلات فنی، عملیات آواربرداری انجام شد. شروع شده است. در حال حاضر خیابان های منتهی به ساختمان متروپل برای جلوگیری از تردد خودروها و انجام مراحل پایانی برای تخریب بقیه متروپل توسط تقسیم کننده های ترافیکی بسته شده است.

انتهای پیام