اقتصادیکسب و کار خبر فوری

بهترین ارز های دیجیتال برای نوسان گیری

اهمیت شناخت بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

شناخت بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری چقدر برای کاربران و در بازار و صرافی ارز دیجیتال اهمیت دارد؟ نوسان گیری و معاملات روزانه یکی از ده ها روش مختلف برای در بازار ارزهای دیجیتال است که مزایا و معایب خاص خود را دارد. برخلاف تصور بسیاری از کاربران مبنی بر اینکه نوسان، شبیه قمار است و شرکت در آن به هیچ وجه سرمایه گذاری خوبی نیست، روشی جا افتاده است و بسیاری از تحلیلگران برجسته دنیا از تکنیک های تحلیل ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بر روی استفاده می کنند.

البته استفاده از این تکنیک مستلزم تسلط زیاد بر علم ارز دیجیتال و همچنین تحلیل بنیادی ارزهای دیجیتال است. کسب درآمد حرفه ای مستلزم آموزش حرفه ای و شرکت در حرفه ای ترین است. در غیر این صورت حتی استفاده از بهترین و موثرترین تکنیک های معاملاتی روزانه نیز نمی توانند پاسخگوی نیاز شما در این بازار باشند زیرا استفاده از بهترین تکنیک ها تنها 30 تا 40 درصد از مسیر موفقیت در سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال است.

مزایای استفاده از بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری در بازار

با درک اهمیت دانستن بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری، اکنون زمان آن است که مزایای آن را مدنظر قرار دهید

  • بسیاری از معامله‌گران با وجود استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های ایده‌آل برای نوسان در بازار ارزهای دیجیتال با مشکلات زیادی روبرو هستند. یکی از این مسائل، نبود ارز دیجیتال مناسب برای معاملات روزانه است. دانستن بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری به شما امکان سرمایه گذاری بهتر در این بازار را می دهد.
  • همچنین مهم است که سرمایه گذاری شما در ارزهای دیجیتال با کیفیت و شناخته شده باشد و کمتر در معرض خطرات و های رایج در این بازار باشید.
  • امکان کسب سود بیشتر از دیگر مزایای این شناخت است.
  • دور ماندن از کلاهبرداری های رایج یکی دیگر از مزایای شناخت بهترین و معاملات ارز دیجیتال است.

معایب استفاده از بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

استفاده از بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری ارز دیجیتال معایبی نیز دارد که در این قسمت به معرفی این معایب می پردازیم.

  • نداشتن دانش فنی لازم یکی از بزرگترین های استفاده از این نوع رمزارزها در زمان سرمایه گذاری است.
  • عدم شناخت عوامل و عناصر بنیادی از دیگر مواردی است که می تواند استفاده از این روش را برای شما خطرناک کند.
  • نداشتن استراتژی مستحکم و پایبندی به آن، مواردی است که می تواند برای شما خطرناک باشد.
  • گرفتار شدن در ارزهای دیجیتال تقلبی را نیز می توان، یکی از ریسک های استفاده از این روش سرمایه گذاری دانست.

آیا پامپ و دامپ هم می تواند مناسب نوسان گیری باشد؟

با نوسانات ارز دیجیتال و معاملات روزانه در این بازار دو مفهوم کاملا متفاوت هستند. دانستن بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری و استفاده از تکنیک های رایج برای این امر، راهی کاملا علمی و منطقی برای سرمایه گذاری در این بازار است. اگرچه نمی توان به راحتی از خطرات این مسیر چشم پوشی کرد اما همچنان کاربران زیادی هستند که با استفاده از این روش ها، بدون خبری و سرمایه گذاری هنگفت به سودهای قابل توجهی دست یافته اند. پامپ و دامپ بیشتر یک کلاهبرداری در بازار ارزهای دیجیتال است.

اگر در فکر یادگیری نحوه نوسان دادن ارز دیجیتال با هدف مشاهده پامپ و دامپ و همچنین شناخت بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری هستید، کلاه شما عالی خواهد بود. زیرا اکنون سرمایه خود را در معرض خطر بزرگی قرار می دهد که دیگر نمی توان به این راحتی از آن خارج شد. تمام ماهیت پامپ ها و دامپ ها در بازار ارزهای دیجیتال برای کلاهبرداری و سوء استفاده از معامله گران خرد تنظیم شده است و هدف دیگری وجود ندارد. اگر فکر می کنید به اندازه کافی در این بازار حرفه ای هستید تا از این فرآیند سود ببرید، احتمالاً ظرف چند سال آینده به یکی از بزرگترین میلیاردرهای جهان تبدیل خواهید شد. جالب است بدانید که اکثر معامله گران فعال در این روش سرمایه گذاری، به جای تبدیل شدن به میلیاردرهای بزرگ دنیا، سرمایه اندکی را در این بازار به هدر داده اند.

معرفی بهترین استراتژی برای نوسان گیری ارز دیجیتال

سوال بهترین استراتژی برای نوسان ارز دیجیتال دقیقاً مشابه انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری است. کاربرانی که تجربه کافی در این روش سرمایه گذاری ندارند از همان ابتدا سعی می کنند بهترین استراتژی و تکنیک ها را برای این روش سرمایه گذاری انتخاب کنند. جالب اینجاست که معامله گرانی که با استفاده از تکنیک ها و روش های دیگر سود کافی به دست نیاورده اند و همچنین شکست خورده اند، مدام به فکر تغییر استراتژی خود و تلاش برای انتخاب استراتژی بهتر هستند. در ادامه به معرفی مهم ترین فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری می پردازیم. شما می توانید با بررسی و انتخاب این فاکتورها، معاملات بهتری داشته باشید. یک سایت معتبر برای بررسی این فاکتورها، است.

حجم معاملات

یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری، حجم معاملات است. حجم معاملات می تواند نشان دهنده موارد مختلفی در مورد یک ارز دیجیتال باشد. اگر حجم معاملات یک رمزارز در 24 ساعت گذشته بسیار کم باشد، سرمایه گذاری روی این رمزارز کاملا اشتباه است. این ارزهای دیجیتال پتانسیل بالایی برای کلاهبرداری دارند.

به طور معمول، حتی اگر قصد دارید روی میم ها و ها سرمایه گذاری کنید، بهتر است هر 24 ساعت به دنبال مواردی با حجم معاملات حداقل 5 میلیون دلار باشید. اگرچه بهتر است آیتم ها را انتخاب کنید اما این تعداد نیز بسیار کم است. تغییرات ناگهانی در حجم معاملات یک رمزارز در یک یا 24 ساعت سیگنال قوی برای تغییرات گسترده در آن رمزارز را نشان می دهد. بسیاری از تحلیلگران و معامله گران حرفه ای، استراتژی های معاملاتی خود را در بازار ارزهای دیجیتال براساس حجم معاملات تعیین می کنند. ارزش حجم معاملات و اعتبار یک رمزارز را مشاهده می کنید. بنابراین برای انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری، باید توجه لازم را داشته باشید.

ارزش بازار

یکی دیگر از عوامل و عناصر مهم در انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری، دقت به ارزش بازار آن است. ارزش بازار پارامتری است که از ضرب قیمت فعلی آن رمزارز در تعداد رمزارز در گردش بازار به دست می آید. به عنوان مثال، برای ، اکنون می توانید با ضرب کردن قیمت بیت کوین در تقریباً 41000 دلار در تقریباً 19 میلیون کوین در گردش، این عدد را بدست آورید. توجه داشته باشید که در این معادله، کوین های در گردش و فعال رمزارز هستند و تمامی کوین های ممکن و قابل وجود ندارند.

هر رمزارز نیز یکی از عواملی است که می تواند آن را از سایر رمزارزها استخراج کند. هر چه ارزش بازار یک رمزارز بیشتر باشد، توجه بیشتری به آن می شود. به عنوان مثال، در حال حاضر این ارزهای دیجیتالی هستند که در بین 3000 بهترین ارز دیجیتال در جهان رتبه بندی شده اند اما قیمت آنها بالای 200 دلار است. در حالی که بیشتر ها از 1 تا 100 متغیر هستند، بهترین ارزهای دیجیتال قیمت های بسیار پایین تری زیر 2 دلار دارند. ارزش بازار عاملی است که بین قیمت رمزارز واقعی و جعلی تمایز قائل می شود. ارزهای رمزنگاری شده پولی که به دلیل تقلب و حجم معاملات کم به قیمت‌های بالایی رسیده‌اند، نمی‌توانند ارزش بازار بالایی داشته باشند و بنابراین در رتبه‌بندی بسیار پایین قرار خواهند گرفت.

تعداد کوین های در گردش بازار

انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری مستلزم در نظر گرفتن اختلالات دیگری است که یکی دیگر از آنها تعداد سکه های در گردش است. البته تعداد کوین های در گردش برای تایید اطلاعات بنیادی یک رمزارز مهمتر است و ممکن است تاثیر چندانی در معاملات روزانه نداشته باشد، اما رمزارزها با تعداد کوین بسیار بالا معمولا به قیمت های خیلی بالایی نمی رسند و در آنها نوسان می کند. تحت تأثیر سایر عوامل غیر اساسی مانند فعالیت قرار خواهد گرفت. بنابراین هنگام معامله این دسته از رمزارزها نهایت دقت را به خرج دهید. بسیاری از ها و شت کوین ها شرایط مشابهی خواهند داشت.

جایگاه کوین در بازار رمزارز

رتبه بندی در بازار ارزهای دیجیتال یکی از تاثیرگذارترین عوامل در انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری نیست اما نمی توان آن را نادیده گرفت. رتبه بندی ارزهای دیجیتال عاملی است که می تواند تاثیر مستقیمی بر محبوبیت و دیده شدن آنها داشته باشد. وقتی یک ارز دیجیتال به رتبه زیر 100 می رسد، عملاً وضعیت آن با گذشته بسیار متفاوت است و بسیاری از کاربران آن را در لیست خود قرار نمی دهند. بنابراین، هنگام انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری باید مراقب باشید. به طور کلی ارزهای دیجیتالی که در رتبه های زیر 100 در سایت کوین مارکت کپ تعریف شده اند، از این نظر شرایط خوبی خواهند داشت. البته این به معنای بد بودن سایر ارزهای دیجیتال نیست. با این حال، قدرت آنها از نظر محبوبیت کمتر از این دسته از ارزهای دیجیتال است.

تعداد آدرس های فعال ارز دیجیتال

یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری، تعداد است. تعداد آدرس های فعال نیز راه حلی برای تشخیص رمزارزهای خوب از ارزهای دیجیتال بی کیفیت و تقلبی است. زمانی که آدرس‌های فعال در شبکه یک رمزارز بالا باشد، نشان‌دهنده تعداد بالای ها در شبکه آن است که حساسیت آن را به کلاهبرداری کاهش می‌دهد. حال تصور کنید که یک رمزارز فقط چند آدرس فعال محدود در شبکه شما دارد؟ البته این افراد می توانند در رابطه با رمزارز مورد نظر خود هر تصمیمی بگیرند.

ویژگی های یک رمزارز مناسب

این ویژگی ها به شما این امکان را می دهد که ارزهای دیجیتال را از رمزارزهای بی کیفیت تشخیص دهید و از سرمایه گذاری روی آنها خودداری کنید. چیزی که این روزها بسیاری از سرمایه گذاران ایرانی با آن مواجه هستند. این افراد به بهانه کسب سودهای کلان در کوتاه مدت به این نوع رمزارزها روی می آورند و در نهایت با شکست های بسیار جدی مواجه می شوند. توصیه می کنیم از رویاهای بزرگ و دور از دسترس خودداری کنید. زیرا چنین رویاهایی شما را به مسیری اشتباه سوق می دهد و در نهایت می تواند به شکست های مختلفی برای شما منجر شود. از پتانسیل یک ارز دیجیتال خوب برای رشد دارایی های خود در بازار استفاده کنید.

کارمزدهای تراکنش

هنگام انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری، باید به شبکه و تراکنش نیز توجه کنید. بسیاری از ارزهای دیجیتال علیرغم شرایط خوب سرمایه گذاری، کارمزد تراکنش بالایی دارند. این باعث می شود که درصد زیادی از سرمایه شما صرف آن شود و نتوانید از آن سود خوبی کسب کنید. در چنین شرایطی عملا درصد زیادی از سود شما صرف تامین این هزینه ها می شود و به سختی چیزی شما را به دام می اندازد. بنابراین توصیه می کنیم به این مورد نیز توجه کافی داشته باشید.

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری کدام است؟

برای معرفی بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری و سرمایه گذاری کوتاه مدت به بررسی رمزارزها در سه دسته زیر می پردازیم.

  • پرنوسان ترین ارزهای دیجیتال
  • بهترین شت کوین برای نوسانات روزانه ارز دیجیتال
  • بهترین ها برای نوسان ارز دیجیتال

هر یک از این دسته ها دارای شرایط زیر هستند:

رمزارزهای پرنوسان که معمولاً مورد توجه معامله گران هستند، از با استعدادترین رمزارزها برای پامپ ها و دامپ ها هستند. این ارزهای دیجیتال می توانند خطرات زیادی را برای کاربران و سرمایه آنها ایجاد کنند. بنابراین ما هیچ ارز دیجیتالی را در این زمینه به شما معرفی نمی کنیم زیرا مغایر با قوانین آموزشی است که در برای خود تعیین کرده ایم. بی ثبات ترین ارزهای دیجیتال معمولاً رمزارزهایی هستند که دوام زیادی نداشته یا بسیاری از معامله گران روی آنها تمرکز نمی کنند. آن ارز دیجیتال را برای همیشه فراموش کنید. ارزهای دیجیتالی که به تازگی معرفی شده اند به طور کلی در این دسته قرار می گیرند. آنها می توانند بیش از 1000٪ رشد را در طول هر روز تجربه کنند.

گروه دوم شت کوین و میم کوین ها هستند. این نوع ارزهای دیجیتال به خوبی تعریف نشده اند و با خطرات زیادی روبرو هستند. در این مطلب تنها به معرفی دو مورد اصلی می پردازیم. در همین راستا می توانید ارزهای دیجیتال زیادی را در سایت های مختلف مشاهده کنید. همچنین توصیه می کنیم در این رمزارز سرمایه گذاری نکنید. به آنها هدیه دهید و دارایی های ارزشمند خود را بیشتر تقویت کنید.

به خاطر داشته باشید که هدف شما نگهداری و سرمایه گذاری طولانی مدت نیست بنابراین، نیازی نیست که در بازار ارزهای دیجیتال پرنوسان و شت کوین باشید زیرا این ارزهای رمزنگاری شده در کوتاه مدت چندان جذاب نخواهند بود. نوسانات روزانه و معاملات به خودی خود خطرات زیادی را به همراه دارد. خرید رمزارزی بی کیفیت، ریسک این روش سرمایه گذاری را ده ها برابر افزایش می دهد. حتی یک یا دو بار سودآوری آنها نباید شما را فریب دهد.

شت کوین بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

همچنین می توانید به شت کوین دسترسی داشته باشید تا بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری ارز دیجیتال انتخاب کنید. البته برای انتخاب بهترین رمزارز برای نوسان گیری ارز دیجیتال باید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

  • حجم معاملات
  • ارزش بازار
  • تعداد سکه های در گردش
  • قیمت
  • موجود در صرافی ها

ارز دیجیتال شیبا اینو

این رمزارز در سال گذشته شرایط بسیار خوبی از نظر سودآوری داشت و حجم معاملات آن نیز به شدت افزایش یافت. بنابراین کمی از منطقه خطر دور شده است. البته این بدان معنا نیست که سرمایه گذاری در آن ریسکی نیست. این رمزارز همیشه در دسته‌های میم کوین و شت کوین طبقه‌بندی می‌شود.

ارز دیجیتال دوج کوین

یکی دیگر از گزینه های موجود در لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای معاملات روزانه، ارز دیجیتال است. اگرچه دوج کوین خود را به عنوان یک ارز دیجیتال خوب تثبیت کرده است اما هنوز تحلیل بنیادی چندان خوبی ندارد. شبکه ضعیف است و با نرم افزارهای کند، این رمزارز در گروه بهترین رمزارزها محبوبیت چندانی نداشته است. البته مطبوعات و رسانه ها دوج کوین را اصلاح کردند و سعی کردند آن را زیبا جلوه دهند. دوج کوین با تمام مزایا و معایب می تواند گزینه خوبی در شرایط فعلی برای نوسان باشد.

معرفی بهترین آلت کوین ها برای نوسان گیری

برای اینکه در فضای بازار ارز دیجیتال آلت کوین ها نیز نوسان گیری انجام داد، باید تعدادی فاکتور را در نظر گرفت که شامل: حجم معاملات، ارزش بازار، تعداد کوین های در گردش، قیمت و در دسترس بودن صرافی ها است. آلت کوین های زیادی در بازار موجود است. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم. اما این بدان معنا نیست که موارد دیگر مناسب نیستند. در ادامه به معرفی تعدادی از این ارزهای دیجیتال می پردازیم.

ارز دیجیتال اتریوم

یکی از ارزهای دیجیتال است که در لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری قرار دارد. البته اتریوم گزینه خوبی برای معاملات روزانه نیست زیرا این رمزارز معمولا با کارمزدهای نقل و انتقال زیادی همراه است. بنابراین، پس از خرید و فروش، ممکن است مجبور شوید هزینه زیادی برای آن بپردازید اما اگر اتریوم را در کیف پول دیجیتال خود دارید، می توانید به راحتی از آن برای معاملات و استفاده کنید. شبکه بلاک چین فوق العاده ای که برای اتریوم توسعه داده است، این رمزارز را هم برای سرمایه گذاری و هم برای استفاده ایده آل کرده است. این ارز دیجیتال با به روزرسانی های خود در بازار ارزهای دیجیتال به طور مداوم به روز می شود و روز به روز بر کاربردهای فراوان شبکه بلاک چین افزوده می شود. اتریوم هنوز یک گزینه عالی برای کاربرانی است که به دنبال سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال هستند. بنابراین توصیه می کنیم که حتما بر روی آن سرمایه گذاری کنید.

ارز دیجیتال ترون

رمزارز دیگری که در لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسانات قرارداد یافت می شود، ارز دیجیتال است. به دلیل حجم زیاد کوین های در حال گردش در شبکه ارزهای دیجیتال ترون، قیمت این ارز دیجیتال افزایش چندانی نداشته و اکنون حتی به یک کوین هم نرسیده است. با این حال، برای کسانی که به دنبال نوسان در بازار ارز دیجیتال هستند، می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. علاوه بر این، اعتبار بسیار بالای ترون، آن را به عنوان یک ارز دیجیتال معتبر و شناخته شده تعریف می کند و معامله گران به راحتی می توانند به کیفیت بالای این ارز دیجیتال اعتماد کنند.

ارز دیجیتال بایننس کوین

، یک ارز دیجیتال مناسب برای پرداخت آنلاین و جایگزین برای پول های واقعی است. نیز از این رمزارز پشتیبانی کامل دارد و به همین دلیل است که بسیاری از تحلیلگران و معامله گران علاقه زیادی به سرمایه گذاری در آن دارند. اگر به دنبال یک ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری کوتاه مدت یا نوسانات هستید، می توانید به راحتی روی قابلیت های بایننس کوین حساب کنید.

ارز دیجیتال تتر

سرمایه گذاری و معامله روی این ارز دیجیتال فقط برای کاربران ایرانی و معامله گران کشورهایی که ارزش پولی بسیار پایینی در برابر دلار آمریکا دارند. همانطور که می دانید تتر یک است و قیمت آن همیشه در حدود یک دلار در بازار باقی می ماند، به همین دلیل ارزش نوسان دلاری ندارد. کسانی که روش های پیش بینی قیمت دلار را می دانند، به جای خرید مستقیم دلار از بازار آزاد ایران، می توانند تتر را در مبادلات ارز دیجیتال خریداری کنند و به راحتی سرمایه گذاری جذاب و کم ریسکی داشته باشند. از آنجایی که قیمت ارز دیجیتال تتر به طور مداوم در بازار حدود یک دلار است، جای نگرانی وجود نخواهد داشت و ریسکی برای سرمایه گذاران نیست.

البته نیازی به دقت چندانی نداشته و بایستی شرایط دلار را در بازار داخلی در نظر بگیرید. در اصل، در این سرمایه گذاری شما در حال خرید و فروش دلار آمریکا هستید. ارزش دلار آمریکا نسبت به ریال ایران در حال رشد بوده و شما می توانید از طریق سرمایه گذاری به سود مناسبی برسید.

ارز دیجیتال ریپل

در حال ، یکی از بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری در بازار است اما قبل از سرمایه گذاری باید فاکتورهایی همچون حجم، ارزش و تعداد کوین های در حال گردش آن را در نظر گرفت. از آنجایی که قیمت این رمزارز بسیار پایین است، می توان برای نوسان گیری با سرمایه گذاری بسیار کم اقدام کرد.

ارز دیجیتال مونرو

طرفداران زیادی دارد، البته نقاط ضعفی در شبکه این رمزارز وجود دارد که مانع از کسب رتبه های بالاتر شده است اما از نظر کیفیت این رمزارز می تواند به موقعیت های بالاتری دست پیدا کند. به راحتی می توان روی جایگاه مونرو حساب کرد، چه برای معاملات روزانه و چه برای نگهداری طولانی مدت.

ارز دیجیتال بیت کوین

بهترین انتخاب برای ترید روزانه، ارز دیجیتال بیت کوین است. اما چالش بزرگی که در مورد این رمزارز وجود دارد، قیمت بالای آن است. البته باید کارمزد تراکنش ها و خرید و فروش آن در صرافی های مختلف است. با دقت در مسیر سرمایه گذاری و نوسان گیری در بیت کوین برای خود خواهد داشت.

منبع : کریپتو نیوز