اخبار عمومی

برنامه‌های روز قدس در تنگستان اعلام شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احمد لطفی صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی مراسم روز قدس ضمن محکومیت شدید حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق اظهار کرد: رفتار دد منشانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی تاوان سختی پس خواهد داد.

وی تصریح کرد: روز جهانی قدس در سال ۱۳۵۸ به دستور امام (ره) در آخرین هفته ماه مبارک رمضان به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین نام گذاری شده است از آن سال تا به امروز راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور برگزار می‌شود.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: جهان اسلام هم صدا در پشتیبانی از محور فلسطین و انتفاضه در باز ستاندن حق مردم مظلوم فلسطین در روز جهانی قدس با سردادن ندای پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی جهت سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی پر شور در میدان حضور خواهد داشت.

وی یاد آور شد: اتفاقات اخیری که پس از طوفان الاقصی افتاده است که شکست قطعی رژیم صهیونیستی در کل کشورهای دنیا راهپیمایی روز قدس برگزار خواهد گرد که هم یک عامل حمایت از مردم فلسطین و هم عامل اتحاد بیشتر مسلمان و هم به عنوان رزمایش توانمندی دنیای اسلامی است که به صورت ویژه به این روز پرداخت شود.

لطفی راهپیمایی امسال را متفاوت‌تر از سال‌های قبل دانست و خاطرنشان کرد: امسال به دلیل جنایت‌های وحشتناک رژیم کودک کش صهیونیستی در عزه و به شهادت رسانیدن مستشاران نظامی ایران در دمشق برگزاری راهپیمایی روز قدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: باید از ظرفیت روز قدس به منظور حمایت بیشتر از مردم مظلوم فلسطین و دنیای اسلام استفاده شود.

لطفی بیان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در هر سه شهر اهرم، دلوار، و آباد با اطلاع رسانی دقیق و منظم که در سطح شهرستان انجام خواهد شد با حضور گسترده مردم برگزار شود.

فرماندار تنگستان ادامه داد: با توجه به اینکه راهپیمایی در روستاهای پرجمعیت شهرستان برگزار می‌شود صدا و سیما پوشش لازم در سطح این روستاها داشته باشد.