نجات جان مرد مفقود شده در ارتفاعات طارم استان زنجان

سرپرست هلال‌احمر زنجان از عملیات نجات جان مرد مفقود شده در کوه های خان چایی شهرستان طارم خبر داد.

نجات جان مرد مفقود شده در ارتفاعات طارم استان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز زنجان ؛ سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: چهار تیم عملیاتی با بیش از هشت ساعت جست و جو، فرد مفقود شده در ارتفاعات بارانی و مه آلود طارم را نجات دادند.

هاشمی افزود: ساعت ۲۰:۲۰ شامگاه گذشته خانواده فرد مفقود شده با ندای امداد هلال احمر تماس گرفته و درخواست کمک کردند.

وی اظهارداشت: بلافاصله تیم آنست، کوهستان و یک تیم از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شمالغرب برای جست و جوی میدانی و نجات این فرد عازم منطقه شدند و تیمی از پایگاه امدادی سرخه دیزج نیز به این تیم‌ها ملحق شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خوشبختانه با تلاش چهار تیم عملیاتی اعزامی این فرد در ارتفاعات مه آلود و بارانی روستای کج کلاه پیدا شد.

هاشمی با بیان اینکه این عملیات ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز با پیدا شدن این فرد پایان یافت، یادآوری کرد: این فرد ۵۱ ساله که برای چیده سبزی‌های کوهی به ارتفاعات خانچایی در منطقه طارم رفته بود با بارش باران، مه آلودگی و کاهش دید مسیر را گم می‌کند.

هاشمی خاطرنشان کرد: این عملیات با حضور معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان زنجان، سرپرست اداره عملیات هلال احمر استان، رئیس هلال احمر شهرستان زنجان و مسئول امداد این شهرستان انجام شد.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.