اخبار ورزشی

سخت است بازیکن ۲ متری در پرواز اکونومی سفر طولاین داشته باشد/ بد نیست مسئولان پای مشکلات ما بنشینند

در گفتگو با آنا

ملی‌پوش والیبال گفت: ما باید سفر‌های طولانی به ژاپن، هلند و آمریکا داشته باشیم و سوار شدن بازیکن ۲ متری به هواپیمای اکونومی به بازیکن بسیار فشار می‌آورد.

محمد طاهر وادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص شرایط تیم ملی والیبال اظهار داشت: شرایط خوب است و بازیکنان نیز در این مدت خیلی خوب تمرین کردند به طوری که از نظر آمادگی جسمانی واقعا در وضعیت خوبی هستیم و ان‌شاءالله آماده هستیم تا مسابقات را با پیروزی آغاز کنیم. به هر حال هر کسی در هر مقطعی برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کند و من هم تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و جایگزین مناسبی برای سعید معروف باشم. خوشبختانه نفرات کم تجربه تیم انگیزه خوبی دارند و این خیلی خوب است که آن‌ها به حرف‌های بزرگترهای تیم از جمله سید محمد موسوی گوش می‌دهند، این مساله به آنها کمک می‌کند تا زودتر از پختگی برخوردار شوند و به تیم در بازی‌های سخت کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه شرایط برای پروازهای طولانی مدت باعث خستگی بازیکنان خواهد شد، گفت: واقعأ شرایط سخت است، چون پرواز مستقیمی نداریم مجبوریم از کشوری به کشور دیگری برویم و در این بین اگر مسئولان بتوانند کمک بیشتری کنند تا حداقل مسیر‌هایی که می‌رویم با شرایط ایده آل‌تری برای ما همراه باشد به مانند اینکه به جای پرواز اکونومی با بیزنس کلاس برویم تا از این طریق شرایط بهتری برای ما ایجاد و خستگی کمتری به ما وارد شود.

عضو تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که  کم بودن بازی‌های تدارکاتی ممکن است در طول مسابقات به این تیم ضربه بزند یا خیر، عنوان کرد: چرا، این موضوع بی تاثیر نمی‌تواند باشد، اما چون شرایط کشور ما به شکلی است که بازی‌های تدارکاتی به سختی می‌توانیم انجام دهیم مجبوریم با شرایط کنار بیاییم. البته مربیان و کادرفنی ما تمام تلاششان را به کار گرفتند تا دو بازی تدارکاتی در ژاپن و پیش از شروع مسابقات داشته باشیم. 

وادی با اشاره به اینکه باید مسئولان بیشتر به تمرینات سر بزنند، اظهار داشت: به نظرم باید مسئولان بیشتر بیایند و به ما سر بزنند چون بالاخره گوش دادن به صحبت ورزشکاران و کمتر شدن این مشکلات می‌تواند برای ما مرهمی باشد، چاره کار هم در این است که از طرف مسئولان بیشتر حمایت شویم. متاسفانه تا الان حمایت خوبی صورت نگرفته و چون بودجه فدراسیون هم خیلی محدود است، آن را در اختیار تیم ملی گذاشته است. از طرف دیگر این سفر‌های طولانی مدت و مارکوپولویی نیاز به حمایت‌های بیشتری دارد و این کار فقط از دست مسئولان عالی‌رتبه ورزش کشور بر می‌آید.

وی در پایان گفت: معتقدم باید بیشتر حمایت شویم، به طور مثال رسانه ملی وقتی بازی‌های ما را نشان می‌دهد مردم توقع دارند تا در تمامی دیدار‌ها به برتری برسیم و این انتظار به حقی هم است. باید هم حامیان مالی تعدادش بیشتر شود و هم خود مسئولان هم کمک کنند، زیرا بودجه فدراسیون آنچنان نیست که بتواند تمام چیز‌ها را به خوبی ساپورت کند. ما باید سفرهای طولانی به ژاپن، هلند و آمریکا داشته باشیم و سوار شدن بازیکن 2 متری به هواپیمای اکونومی به بازیکن بسیار فشار می‌آورد و زمان زیادی می‌برد تا به شرایط ایده‌آل برگردد.