اخبار عمومی

گردهمایی هیأت های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری در شیراز

قطب یک آموزش وپرورش

دبیر قطب یک هیأت های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان آموزش وپرورش، گفت: این گردهمایی آموزشی با حضوراعضای هیأت های اصفهان، یزد،کرمان، کهگیلویه و بویراحمد ،خراسان جنوبی و فارس از امروز تا ۳۱ خرداد ماه در شیراز برگزار می شود.

گردهمایی هیأت های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری در شیرازبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،دبیر قطب یک هیأت های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان آموزش وپرورش، گفت: رویکرد این گردهمایی، آموزشی و با هدف ارتقای کیفی فرآیند رسیدگی به تخلفات اداری برگزار خواهد شد

عبدالله ایزدی در آیین افتتاحیه گردهمایی سه روزه اعضای هیأت های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری قطب یک کارکنان آموزش وپرورش در شیرازگفت:  موضوع این گردهمایی بر اساس چالش های احصا شده از سوی اعضای هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری سراسر کشور، انتخاب شده است.
وی ادامه داد: ارتباط هیات ها با دیوان عدالت و قوانین ناظر به این مرجع، قوانین ناظر بر اجرای احکام هیأت ، قوانین ناظر به ابلاغ اوراق هیأت و قوانین ناظر بر بررسی فرآیند تشکیل پرونده و ….، از جمله موضوعات آموزشی در این گردهمایی خواهد بود.
دبیر قطب یک هیأت های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان آموزش وپرورش ، خاطرنشان کرد: مدرسان این دوره آموزشی از همکاران دفتر هماهنگی هیأت های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری انتخاب شده اند..
وی اضافه کرد: سخنرانی میثم لطیفی؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و علی دستافر؛دبیر هیأت عالی نظارت به صورت مجازی از دیگر برنامه های این گردهمایی است.