مزایای استفاده از تبلیغات چاپی

خرید و چاپ پرچم تبلیغاتی 2 ساعته از کجا؟

چاپ پرچم تبلیغاتی اغلب برای شرکت ها یک وسیله یا ابزار تبلیغاتی به شمار می آید. پرچم بدلیل نظم بالایی که ایجاد میکند، می تواند هارمونی خواستی در جاهایی که مورد استفاده قرار می گیرد، باشد. مثلا پرچم رو بعنوان ابزاری در شرکت ها و نمایشگاه ها به کار می برند که باعث برندسازی و نمایش اسم و لوگو آن شرکت می شود.

یکی از فواید چاپ پرچم‌های تبلیغاتی، قابلیت دید بالای آنهاست. چاپ پرچم با استفاده از ابزارهای متنوع و همه کاره تولید می‌شود که در اندازه‌ها و طرح‌های متنوعی (مانند بادبان، بنر و پرچم‌های ساحلی) در دسترس هستند. با استفاده از امکان چاپ پرچم سفارشی و اختصاصی می‌توانید متناسب با نیازتان پرچم مورد نظر خود را چاپ و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

اگر به یک سفر طولانی می‌روید ، با چاپ پرچم اختصاصی خود می‌توانید علاوه بر سرگرم کردن خود توجه دیگران را نیز به خود جلب کنید!! بنابراین، با شخصی کردن یک پرچم چاپ شده با آرم، رنگ های پر جنب و جوش، طرح ها یا تصاویر قابل توجه، یادآور وقایع یا موارد خاصی باشید. پرچم‌های خلاقانه مستقیماً اطلاعات مهمی را به‌دست مخاطبین مورد نظر شما می‌رسانند و اطمینان می‌دهند که دیگران مارک شما را با یک طرح خاص به یاد بیاورند. به شغل خود کمک کنید تا در منطقه شما به یاد ماندنی باشد.

پرچم‌های مختلف از جمله تبلیغاتی قابل حمل هستند و حتی می‌توانند در یک کیف حمل مناسب قرار بگیرند، که این به سود شما خواهد بود چرا که می‌توانید همه‌جا از آنها به نفع خودتان استفاده‌کنید.

چاپ پرچم سفارشی دوام بسیار بالایی خواهد داشت، چرا که پرچم‌های ما از مواد مقاوم در برابر آب و هوا ساخته شده‌اند تا مجبور نباشید بلافاصله پرچم جدیدی خریداری کنید.

تاثیر پرچم در تبلیغات چقدر است ؟

طرح های چاپ شده بر روی پرچم ها هر کدام با هدفی خاص به چاپ می رسند در ادارات و اماکن دولتی معمولا پرچم هایی با چاپ پرچم ملی مورد استفاده قرار میگیرد.

همچنین در هتل ها معمولا از پرچم های ملل به نمایش گذاشته می شوند.

در شرکت ها و سازمان های تجاری و تبلیغاتی نیز از پرچم های تبلیغاتی با چاپ لوگو و برند بر روی آن استفاده می شوند.

پرچم های تبلیغاتی با توجه به محیطی که استفاده می شوند در انواع رومیزی، تشریفات، اهتزاز و یا بادبانی تولید می شوند اما تاثیر پرچم در تبلیغات چیست ؟

چاپ پرچم دیجیتالی چه مزایایی دارد؟

از مهمترین دلایلی که باعث فروش بالای پرچم ها برای تبلیغات و معرفی برندها شده است کیفیت بالای چاپ دیجیتال است. چرا که تمامی تصاویر و عناوین درج شده در پرچم با کیفیت بسیار بالا در رنگ و طراحی چاپ می‌شود. علاوه بر این در چاپ ‌های سنتی شما نمی توانستید طرح های ظریف را بر روی پارچه درج نمایید اما با استفاده از چاپ دیجیتال طرح هایی با نوشته های ریز را نیز می توانید بر روی پارچه تعبیه کنید. درج لوگو بر روی پرچم به همراه چند رنگ مختلف فقط با استفاده از چاپ دیجیتال امکان پذیر است.

مهم ترین مزیت چاپ های دیجیتالی صرفه جویی در زمان و وقت است که اصلی ترین پارامتر در اجرای مراسمات شما می باشد.

مقاومت بالای چاپ در برابر شرایط مختلف

با توجه به کیفیت بالای چاپ دیجیتالی پرچم شما از کیفیت رنگ زیادی برخوردار است به همین دلیل می توانید آن را در طی سالیان طولانی بدون هیچگونه ایرادی نگه دارید. لازم است اضافه کنیم که این پرچم ها قابل شستشو بوده و در شرایط محیطی مقاومت بسیار بالایی داشته و برای بسیاری از کسب و کارها این ویژگی نکته قوت است.

شما در چاپ دیجیتال می توانید از انواع مختلفی از پارچه ها استفاده نمایید. در مدل‌های دیگر چاپ که در گذشته بیشتر استفاده میشد ما با محدودیت انتخاب در نوع پارچه مواجه می شدیم.

تاثیر پرچم در تبلیغات و بازاریابی

از پرچم های تبلیغاتی در مدل های مختلف رومیزی، تشریفات و یا اهتزاز به عنوان نماد و سنبل در محیط مربوطه استفاده می شوند. خب حال نوبت به این است که به میزان تاثیر پرچم در تبلیغات بپردازیم.

پرچم های رومیزی و تشریفات مناسب محیط های داخلی است و باعث ایجاد زیبایی و رسمیت بخشیدن به محیط کاری می شوند.

با قرار دادن پرچم تبلیغاتی در حیطه کاری مخاطب و مشتری هنگام ورود به محل کار شما حس اطمینان و اعتماد در آنها به وجود آمده همچنین به اعتبار شرکت شما می افزاید.

پرچم های اهتزاز تبلیغاتی با توجه به اینکه در معرض دیده عموم قرار میگیرند در این صورت شانس بیشتر و بهتری برای دیده شدن دارند.

امروزه تمام برند های معتبر دنیا از پرچم های تبلیغاتی استفاده می کنند. انواع پرچم ها با طرح های مختلف برای بازاریابی استفاده می شوند که در مقایسه با تبلیغات بنری و تک طرح از هزینه کمتر و زیبایی بیشتر برخوردار است .

انواع پرچم تبلیغاتی کدم است ؟

اگر می‌خواهید که اقتدار شرکت، سازمان، گروه و یا کشور خود را به همگان نشان دهید می‌توانید از پرچم‌های رومیزی برای این منظور استفاده نمایید. البته قرار دادن پرچم‌های رومیزی بر روی میزهای سالن‌های همایش و مراسمات یک درخشش خاص را به این گونه مراسم‌ها القا کرده و حس اعتماد بالایی را در افرادی که قرار است به شما اعتماد کنند ایجاد می‌نماید.

قرار دادن پرچم با لوگو شرکت مربوطه بر روی میز یک زیبایی خاصی را به محیط کاری شما القا خواهد کرد. از پارچه‌های متفاوتی می‌توان برای چاپ کردن طرح‌های مورد نظر بر روی پرچم رومیزی استفاده‌کرد اما معمولاً از پارچه‌های ساتن مات و یا براق برای چاپ پرچم این منظور استفاده می‌شود. دیدن پرچم واحد مربوطه به‌طور ناخودآگاه در افراد آن اقتدار و بزرگی شرکت را انعکاس می‌کند.

برای اقتدار بخشیدن به کسب و کارتان بهتر است که در مکان‌های عمومی و نمایشگاه‌ها از چاپ کردن برند و لوگو بر روی پرچم حتماً استفاده نمایید. پس از تولید پرچم‌های رومیزی می‌توان آنها را بر روی پایه‌های سنگی و یا پایه‌های فلزی قرارداد. چاپ لوگو بر روی ساتن مات رنگ‌ها را کاملاً شفاف و زیبا نشان‌می‌دهد پرچم رومیزی باید در ابعاد خاصی چاپ گردد معمولاً پرچم‌ها را در اندازه ۲۰ در ۳۰ سانتی‌متر تولید می‌نمایند.

شما می‌توانید لوگو خود را هم به‌صورت یک رو و هم به‌صورت دو رو بر روی پرچم چاپ نمایید. روش جدیدی که برای چاپ کردن پرچم رومیزی مورد استفاده شرکت‌های مختلف از جمله ما قرار گرفته است چاپ به‌صورت لیزری می‌باشد.

نوع دیگری از پرچم که از آن می‌توانید در مراسمات و همایش‌های بزرگ استفاده نمایید پرچم تشریفات است. این مدل پرچم دارای شیشه است و در ابعاد بسیار بزرگ طراحی می‌گردد که بر روی پایه‌های عمودی قرار می‌گیرند. معمولاً این مدل پرچم‌ها را بر روی ساتن مات آمریکایی چاپ می‌نمایند تا جلوه بیشتری داشته‌باشد.

ابعادی که برای این پرچم در نظر گرفته‌می‌شود معمولاً یک و نیم متر در ۹۰سانتی‌متر است. از پرچم‌های تشریفات در محیط‌های داخلی شرکت و محیط‌های نمایشگاهی که عموم در آن رفت و آمد می‌نمایند استفاده می‌کنند. معمولاً از پایه‌هایی با قد ۲ متر و جنس چدنی برای ساخت پرچم‌های تشریفات بهره می‌برند.

پرچم‌های تشریفات را به‌صورت لمینت نیز چاپ می‌نمایند که از زیباترین پرچم‌های موجود است. به‌علاوه از پرکاربردترین پرچم‌هایی است که کشورهای مختلف برای اجلاس‌های گوناگون که نیازمند تشریفات بسیار می‌باشند از این مدل بهره می‌برند. پرچم مربوطه را هم با ریشه و هم بدون ریشه در رنگ‌های مختلف با پشت طلقی چاپ می‌نمایند. علت زیبایی و خوش فرم بودن این پرچم ورق لمینت است که در پشت آن استفاده می‌شود.

چاپ پرچم اهتزاز

این مدل پرچم‌ها را بر روی پایه‌های بلند در فضاهای باز مورد استفاده قرار می‌دهند. جنس پارچه‌هایی که برای این پرچم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد از ساتن می‌باشد چرا که پارچه مورد نظر باید دارای مقاومت بسیار زیادی بوده و همچنین خاصیت باد خوبی داشته‌باشد.

پرچم‌های اهتزاز را معمولاً به‌صورت عمودی و افقی در اندازه‌های متفاوت می‌توان چاپ کرد. این پرچم پرمصرف‌ترین مدلی است که برای نصب در معابر و اماکن شهری و مکان‌هایی که پرچم نیاز به جابجایی دستی دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

می‌توانید این پرچم را هم به‌صورت یک رو هم به‌صورت دو رو برای نیاز خود چاپ نمایید. از آنجایی که این پرچم برای اهتزاز مورد استفاده قرار می‌گیرد باید از قبل در محل مورد نظر یک میله برای نصب آن آماده نمایید ما به شما پرچمی با کیفیت رنگ بالا و پارچه‌ای محکم را ارائه خواهد داد.

از مدرن‌ترین و زیباترین راه‌ها برای تبلیغات فروشگاه و یا مراکز خدماتی پرچم ساحلی می‌باشد. پرچم‌های ساحلی باعث می‌گردند تا شما از رقبای خود پیشی بگیرید و بهتر در دید مشتری ظاهر شوید. در بسیاری از مکان‌ها مانند سالن‌های نمایش، سینماها، نمایشگاه و همایش، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، مراکز علمی، مجتمع‌های رفاهی، گردشگری، مراکز تجاری، سالن تشریفات و تالارها به‌راحتی قابل استفاده هستند چرا که دارای طرح و رنگ بسیار بالا، قیمت مناسب و حمل آسان هستند.

برای اولین بار در اروپا، آمریکا و آسیای شرق این روش دیده شد و هم اکنون در سراسر دنیا از جمله ایران بسیار پرکاربرد است. معمولاً این پرچم را از پارچه‌هایی با جنس راشل یا فلامنت مخصوص تولید می‌نمایند و ابعاد برای این پرچم معمولاً به دو صورت ۲۵۰ساعت در ۶۰ سانتی‌متر و یا ۳۰۰ ساعت در ۶۵ سانتی‌متر می‌باشد.

معمولاً در مراسمات و همایش‌ها برای انجام تبلیغات و معرفی یک سازمان یا نهاد به دیگران از پرچم‌های یادبود رومیزی بهره می‌برند. پرچم‌های یادبود معمولاً به‌شکل مثلث، مستطیل و هلالی تولید می‌گردند. به‌علاوه انجام تبلیغات شما را در ذهن مخاطب ماندگار خواهد کرد و یک دوستی و همبستگی میان شما و طرف مقابل برقرار می‌نماید.

این مدل پرچم را هم به‌صورت ریشه‌دار و هم بدون ریشه با استفاده از پارچه‌های مخمل و ساتن طراحی و تولید می‌نمایند و در تمامی رنگ‌ها قابلیت اجرا دارد. شما می‌توانید پرچم‌های یادبود را بر لوگوی مخصوص سازمان خود هم به‌همراه پایه و هم بدون پایه از ما تهیه نمایید. این مدل بیشتر برای ایجاد روابط دوستانه بین دو کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به‌علاوه شما قطعاً بارها مسابقات فوتبال و تلویزیون تماشا کرده‌اید و مشاهده می‌کنید که در ابتدای بازی دو تیم پرچم یادبودی از تیم خود را به تیم حریف تقدیم می‌نماید که این امر باعث ایجاد حس همبستگی در میان ورزشکاران خواهد شد.

مزایای استفاده از پرچم تبلیغاتی چیست ؟

تمامی شرکت ها سازمان ها و ارگان های تجاری برای معرفی محصول و خدمات و در نتیجه موفقیت و رونق بخشیدن در کسب و کار از روش های تبلیغاتی مختلف استفاده می کنند که یکی از آنها نیز استفاده از پرچم تبلیغاتی است.

علاوه بر تاثیر پرچم در تبلیغات مزایای استفاده از این نوع روش تبلیغاتی هزینه کمتری برده و علاوه بر آن در مدت زمان کمتری باعث دیده شدن برند در محیط های مختلف می شود.

یکی از ویژگی های پرچم ها استفاده از متریال های مختلف و با کیفیت بوده همچنین عدم محدودیت در رنگ و چاپ طرح های متنوع می باشد که یکی از ارکان مهم در تبلیغات جذابیت و زیبایی نوع تبلیغ می باشد.

به دلیل ابعاد و نوع کاربرد این محصول از آن در محیط و مراسمات مختلف استفاده می شود یکی دیگر از ویژگی های استفاده از پرچم های تبلیغاتی در کنار مقرون به صرفه بودن استفاده طولانی مدت از آنها می باشد .

در ابتدا برای آنکه اقدام به چاپ پرچم نماییم باید بدانیم که نیاز ما را کدام یک از پرچم های مطرح شده به بهترین شکل بر طرف می نماید. شما باید بررسی نمایید که متناسب با هدفی که دارید کدام نوع پارچه، چه مدل پرچم رومیزی و یا پایه دار و به طور کلی تر کدام مدل پرچم شما را بهتر معرفی می نماید.

برای محاسبه قیمت باید در ابتدا بدانیم که کدام یک را انتخاب می کنیم و در چه ابعادی آنها را سفارش می‌دهیم تا در نهایت هزینه کلی را به دست آوریم. بهترین شرکت برای خرید پرچم شرکتی است که نمونه کارهای خود را در معرض دید عموم قرار دهد و از بهترین رنگ ها و پارچه ها برای تولید پرچم استفاده نماید.

از لحاظ روانشناسی رنگ مناسب نقش بسیار مهمی در بازاریابی دارد. رنگ ها ارتباط مستقیمی با تصمیم به خرید مشتری دارند. مشتریان به رنگ هایی که در تبلیغات می بینند واکنش احساسی نشان داده و این واکنش ها از برخی انتظارات نشأت میگیرد. مثلا مشتری برآورد می کند که بین تصمیم و رنگ چقدر تناسب برقرار است. یک برنامه بازاریابی موفق باید برای سازمان و لوگوی خود از رنگ های متناسب و جذاب استفاده می کند .

چاپ پرچم به چه روش‌هایی انجام‌می‌شود؟

با توجه به گذشته امروزه از این روش کمتر استفاده می‌شود چرا که این روش سنتی بوده امروزه روش‌های مدرن برای چاپ اختراع شده‌است. در این روش سطوح مورد نظر را کنده کاری کرده تا طرح‌های برجسته به‌دست بیاید سپس آنها را به‌رنگ آغشته کرده و از این وسیله برای چاپ استفاده می‌نمایند. این راهکار یک روش سریع محسوب‌می‌شود اما ایراداتی مانند نامنظم بودن طرح به‌دست آمده را دارا است.

در اینجا از شابلون‌های که از جنس پلاستیک یا فلزات شکل‌پذیر طراحی شده‌اند استفاده می‌کنند این روش هم دارای معایبی مانند استفاده از قالب‌های برجسته می‌باشد و امروزه کمتر از آن استفاده می‌کنند.

این مدل از چاپ پرچم که به آن سابلیمیشن نیز گفته‌می‌شود از بهترین روش‌ها برای چاپ انواع پرچم است به‌طور گسترده از آن برای چاپ کردن طرح‌های مختلف بهره می‌برند. همان گونه که از نام آن معلوم است در اینجا ابتدا از حرارت بهره می‌برند به این صورت که برای آنکه طرح اولیه را از کاغذ طراحی شده به پارچه مورد نظر منتقل کنند به کاغذ حرارت می‌دهند. اساس کار این روش بر پایه تصعید رنگ است کیفیت و ماندگاری رنگ و طرح بر روی پرچم در این روش بیشتر از سایر روش‌ها است به همین دلیل می‌باشد که از آن به‌طور گسترده‌ای در شرایط مختلف برای چاپ استفاده می‌کنند.

به این روش البته چاپ دیجیتال نیز گفته‌می‌شود طراحان با بهره گیری از نرم افزارهای کامپیوتری طرح و لوگوی مورد نظر خود را طراحی کرده و سپس آن را بر روی پارچه چاپ می‌نمایند. دقتی که در این روش وجود دارد توجه بسیاری از شرکت‌ها و ارگان‌ها را به خود جلب کرده است در روش مربوطه به‌هیچ‌وجه رنگ‌ها با یکدیگر ادغام نشده و هیچ محدودیتی برای چاپ وجود ندارد.

در این مورد چاپ از شابلون‌های پارچه‌ای بهره می‌برند به این صورت که از پارچه‌های توری که در برابر عبور رنگ نفوذ پذیر هستند برای ساخت این شابلون‌ها استفاده می‌کنند. پس از آن که طرح اولیه را بر روی شابلون‌های پارچه‌ای انجام دادن دیگر قسمت‌هایی که نباید رنگ از آنها عبور کند را به‌وسیله یک سری مواد مسدود کنند می‌پوشانند. حال قالبی که به‌دست آمده برای چاپ آماده است این روش نیز دارای ایراداتی است چرا که اگر طرح انتخابی بسیار پیچیده باشد ساخت شابلون‌ها بسیار طول می‌کشد.

مجموعه ما تولید کننده انواع پرچم های تبلیغاتی با بهترین متریال ها و ابعاد مختلف در انواع پرچم رومیزی، تشریفات، اهتزاز، بادبانی با قیمتی مناسب و تحویل فوری تولید و ارائه می نماید .

سعی دارید تا در یک محوطه شلوغ یا در یک رویداد شلوغ تجاری شرکت کنید؟ چاپ پرچم‌های سفارشی با طراحی حرفه‌ای، روشی آزمایش شده برای کاهش سر و صداها یا دیده شدن از میان جمعیت است. پرچم‌های تبلیغاتی دو کار را به‌طور همزمان انجام می‌دهند:

اول، آنها به‌عنوان ابزارهای نظارتی عملی استفاده می‌شوند که به جلب توجه به مشاغل تجاری، نمایش غرفه یا چادرهای رویداد کمک می‌کنند. همچنین به شما فرصتی برای بازاریابی می‌دهند تا با برند خود را بسازید. می‌توانید نام تجاری، آرم خود را به با رنگ‌های مختلفی به عابران، ترافیک و وسایل‌نقلیه و افراد دیگر نشان دهید. به همین دلیل ما می‌توانیم پرچم‌های تبلیغاتی کاملاً سفارشی و مقاوم در برابر آب و هوا را ایجاد کنیم که برای تجارت بی‌نظیر و نیازهای تبلیغاتی خاص شما را برطرف می‌کند.

در گذشته پرچم ها تنها به عنوان نماد و سنبل محسوب می شدند و تنها در جنگ ها، مناظق نظامی و یا پرچم های ملی کشور ها مورد استفاده قرار میگرفتند اما امروزه این محصولات پایی فراتر گذاشته و در عرصه تبلیغات نیز برای شناخت بیشتر و بهتر محصول و، شرکت برندینگ و یا خدمات کاربرد دارند.

اما دلیل استفاده از پرچم مقرون به صرفه بودن آن نسبت به دیگر عناصر تبلیغاتی، در معرض دید قرار گرفتن عالی و رسمیت و اعتبار بخشیدن به برندینگ و شرکت می باشد.

با اینکه پرچم های تبلیغاتی در ابعاد و اشکال مختلف تهیه می شوند گونه ای از این محصولات استند پرچمی می باشد که البته در جنس، متریال و نوع ایستایی کمی با پرچم های معمولی تفاوت دارند .

از پرچم ایستاده نمایشگاهی با استند پرچمی بیشتر برای معرفی یک برند استفاده می شود. استند پرچمی همان کاربرد پرچم در فضاهای نمایشگاهی و یا فروشگاهی را دارا می باشد. این محصول در ارتفاعات متغیر بین 3 تا 5 متر مورد استفاده در فضاهای باز و یا بخش ورودی سالن های نمایشگاهی می باشد.

از قدیم میل پرچم ها در زمین فرو می رفته است و این امر نیاز به عملیات خاک برداری است که این نوع احتیاجی به خاک برداری نیست این نوع به دلیل اهتزاز پارچه در مقابل باد به بادبانی نیز شناخته می شود .

یکی از پر فروش ترین استند پرچمی نوع 5 متری این محصول است که از متریال آلومینیوم بر پایه ای پلاستیک تشکیل شده است و می توان تبلیغات مورد نظر شما را تا شعاع 5 متری به صورت واضح و شفاف به نمایش بگذارد.

این محصول به دلیل داشتن مخزن می توان برای ثابت ماندن آن را از آب و یا ماسه پر نمود از ویژگی های این محصول می توان به حمل و نقل آسان و قابلیت پرتابل بودن اشاره نمود .

نوعی دیگر از استند های پرچمی بسیار زیبا که در فضای بیرون کاربرد دارد پرچم قوس دار و یا بادبانی است. این محصول تنها از لحاظ ظاهر شبیه به پرچم بادبانی است اما از لحاظ کیفیت نوع قوس دار از مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی برخوردار است زیرا متریال استفاده شده در آن از پارچه ای خاص و چاپ انجام گرفته نیز توسط دستگاه چاپی دیجیتال می باشد .

این نوع از استندهای پرچمی ایستاده برخوردار از یک پایه سه تکه بوده که برای ثابت ماندن می توان مخزن آن را با آب و یا ماسه پر نمود همچنین استند پرچمی تی شکل برخوردار از دو فضا برای نصب چاپ در دو طرف سازه است که قابلیت این را دارابوده برای نصب کوتد لمینت یا بنر نیز کاربرد داشته باشد. جنس سازه از آلومینیوم – پلاستیک می باشد .

  • · برخوردار از کیفیت بالای چاپی
  • · وضوح تصویری و نصب آسان
  • · مقاومت در برابر نور خورشید و برف و باران
  • · حفظ ظاهر زیبا و ثبات رنگی طی سال های طولانی

مجموعه ما تولید و عرضه کننده انواع استند پرچمی در اشکال تی شکل، قوس دار و 5 متری با استفاده از بهترین متریال چاپی و به روز ترین دستگاه های چاپ دیجیتال با قیمتی مناسب و در کمترین زمان ممکن می باشد. تمام خدمات فوری چاپ از طراحی و تولید سازه در این مجموعه انجام می پذیرد .

اگر به دنبال کارهای تبلیغاتی خود یا جهت شرکت در نمایشگاه به استندهای پرچمی نیازمندید می توانید با خیالی راحت با ما تماس گرفته و استند مورد نظر خود را سفارش دهید .

پرچم ها نشان و نماد هر یک از ملت ها هستند . امروزه برای شناخت هر کشوری از روی پرچم آن کشور آنها را می شناسند و در برگزاری هر مراسم و آیینی مانند مسابقات، جلسات و…مورد استفاده قرار می گیرد.

در گذشته از پرچم در جنگ ها استفاده می شد یا در تبلیغات پرچم ها نماد شرکت ها و سازمان های مختلف هستند که در تولید آنها از انواع رنگ ها و در اندازه های مختلف و طرح های گوناگون استفاده می شود.

برخی از آنها بر روی سر در اماکن دولتی و مذهبی قرار می گیرند و برخی هم درمراسمات خاص مانند سمینارها و جلسات مهم کاربرد دارند نوعی از پرچم ها روی میز قرار می گیرند. پرچم مدیریت رومیزی هم در انواع مدل ها طراحی و تولید می شوند.

اگر توان مدیریت یک سازمان یا شرکتی را دارید می توانید برای به رسمیت شناختن محیط کار خود از پرچم رومیزی مدیریت استفاده کنید ما ارائه کننده خدمات چاپ و تولید پرچم شما را با بهترین لیست قیمت پرچم تشریفاتی و مناسبتی و پرچم های اختصاصی مدیریت همراه میکند با ما باشید

پرچم تشریفات از نوع مدیریتی نوعی پرچم مدیریتی است که در روند برندینگ این روزها اهمیت بالایی پیدا کرده است. کاربرد این پرچم ها معمولا در شرکت ها و سازمان ها به منظور چاپ لوگو مربوط به همان شرکت طراحی و تولید می شوند. اندازه آنها را 90 در 150 سانت درنظر می گیرند که پس از کار چاپ از نوع سابلیمیشن دور تا دور آنها را ریشه دوزی می کنند آنها قابلیت شستشو را دارند.

بیشتر پرچم های مدیریت رومیزی میباشند. پرچم مدیریت رومیزی ریشه دار از پرکاربردترین نوع مدل ها است و مناسب ترین پرچم رومیزی رسمی می باشد. در تولید آنها از پارچه ساتن مرغوب و براق به کار رفته که فضای رسمی تری به محل کار شما می بخشد. زمینه رنگ های به کار رفته در این پرچم زرد، قرمز، آبی کاربنی، طلایی، سفید و مشکی است آنها در ابعاد 20 در 30 تولید می شوند و قابلیت شستشو را هم دارند .

در تولید پرچم مدیریت لیزری از ریشه به کار نرفته است و قابل شستشو می باشند. ایجاد چاپدر مورد این که چطور می‌توان پرچم را به‌عنوان یک المان تبلیغ بصری استفاده کرد و کدام مدل پرچم مناسب […]

آنچه در این مقاله میخوانید

در مورد این که چطور می‌توان پرچم را به‌عنوان یک المان تبلیغ بصری استفاده کرد و کدام مدل پرچم مناسب برای تبلیغات است سؤالاتی همیشه مطرح می‌شود، عوامل زیادی می‌تواند روی نتیجه‌گیری در این مسئله تأثیر بگذارد. برخی از این المان‌ها شامل رنگ، ابعاد، سبک طراحی، فونت‌های استفاده شده، اطلاعات مندرج و البته داده‌های مشابه آن است. در ادامه در مورد پرچم مناسب برای تبلیغات، توضیحاتی را در طهران پرچم به شما عزیزان شرح خواهیم داد.

راهنمای خرید و انتخاب پرچم مناسب برای تبلیغات

تعیین مدل مناسب برای تبلیغ به عوامل مختلفی مانند نوع محصول و نوع هدف شما از تبلیغات بستگی دارد. در ادامه چند مدل پرچم در تبلیغات را بررسی می‌کنیم:

پرچم‌های تبلیغاتی ساحلی

پرچم های تبلیغاتی مدل ساحلی یکی از پرکاربردترین پرچم ها برای تبلیغات هستند. معمولا جلو درب مغازه ها و فروشگاه ها و همچنین نمایشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرند. این پرچم‌ها معمولاً از جنس پارچه‌ای مقاوم ساخته شده و با یک میله قابل‌ تنظیم در یک پایه گرانولی قرار می‌گیرد. معمولاً به‌منظور تبلیغ خدمات، محصولات یا برندهای مختلف استفاده می‌شود. آنها قابلیت جلب توجه بیشتری نسبت به بنرها یا پوسترهای تبلیغاتی دارند زیرا به دلیل ابعاد بزرگ و قرارگیری در مکان‌های باز، مشاهده آنها آسان‌تر است.

پرچم تبلیغاتی ساحلی معمولاً طراحی خاصی دارد که مرتبط با فضای ساحل و فعالیت‌های مرتبط با آن است. از رنگ‌های جذاب و شاد استفاده می‌شود و شامل لوگو، نام برند یا پیام تبلیغی مرتبط است.

از ویژگی‌هایی که در پرچم تبلیغاتی مدل ساحلی مهم است، می‌توان به مقاومت در برابر شرایط جوی و آب و هوا، قابل‌حمل و نصب آسان و قابلیت جلب‌توجه بیشتر اشاره کرد. با استفاده از این ابزار تبلیغاتی، کسب‌وکارها می‌توانند به طور مؤثرتری در محیط ساحلی بازاریابی کنند و توجه مخاطبان را به خود جلب کنند

انواع پرچم تبلیغاتی رومیزی

پرچم تبلیغاتی رومیزی یک نوع ابزار تبلیغاتی است که بر روی میزها و تخته‌های نمایش در مکان‌های عمومی مانند رستوران‌ها، کافه‌ها، نمایشگاه‌ها و دیگر فضاهای تجاری قرار می‌گیرد.

از طرفی معمولاً برای تبلیغ برند، خدمات و اطلاعات دیگر مورداستفاده قرار می‌گیرد. طراحی آن معمولاً شامل لوگو، نام برند یا پیام تبلیغی است و قابلیت جلب توجه در محیط‌های کوچک را دارد.

مزایای استفاده از پرچم تبلیغاتی رومیزی شامل کوچک بودن اندازه و قابلیت قرارگیری در فضاهای محدود، هزینة مناسب، قابلیت تعویض پرچم و تغییر محتوا بر اساس نیازهای تبلیغاتی و قابلیت جلب‌توجه مشتریان در نزدیکی میز است. همچنین، طراحی آن می‌تواند شامل رنگ‌های جذاب و طرحی خلاقانه باشد تا به‌صورت مؤثری در توجه مشتریان مؤثر باشد.

بهترین و مناسب‌ترین جنس پرچم تبلیغاتی

پرچم مناسب برای تبلیغات معمولاً از مواد متنوعی ساخته می‌شود. برخی از جنس‌های معمول استفاده شده در پرچم‌های تبلیغاتی عبارت‌اند از:

  • پارچه: پارچه‌های مختلفی مانند پارچه پلی‌استر، نایلون یا ساتن برای ساخت پرچم‌های تبلیغاتی استفاده می‌شوند. این جنس‌ها معمولاً مقاوم در برابر آب و باد هستند و می‌توانند بر روی استندها قرار گیرند.
  • وینیل: پرچم‌های تبلیغاتی وینیل با مقاومت بالا در برابر شرایط جوی ساخته می‌شوند. آنها معمولاً در فضای باز و در برابر آفتاب و باران مقاوم هستند.
  • پلاستیک: پرچم‌های تبلیغاتی از جنس پلاستیک نیز شایع است. این جنس مناسب برای استفاده در فضای داخلی و خارجی است و می‌تواند با کیفیت چاپ خوبی به همراه باشد.

جنس پرچم تبلیغاتی مورداستفاده بستگی به نیازها، محیط استفاده، هدف تبلیغات و بودجه شما دارد. درهرصورت، انتخاب جنس مناسب باعث بالارفتن کیفیت و ماندگاری پرچم تبلیغاتی خواهد شد.

ایده‌آل‌ ترین سایز برای پرچم تبلیغاتی

سایز پرچم مناسب برای تبلیغات بستگی به نیازها و محیط استفاده شما دارد اما در زیر چند سایز استاندارد برای پرچم‌های تبلیغاتی را ذکر می‌کنیم:

  1. سایز کوچک: این سایز معمولاً برای تبلیغات در داخل فضاهای محدود مانند رویدادها، نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها مناسب است. معمولاً ابعاد آن تقریباً 60×90 سانتی‌متر یا 80×120 سانتی‌متر است.
  2. سایز متوسط: این سایز برای تبلیغات در فضاهای متوسط مانند پارک‌ها، معابر عمومی یا برخی از رویدادها مناسب است. ابعاد متوسط پرچم تبلیغاتی ممکن است حدوداً 100×150 سانتی‌متر یا 120×180 سانتی‌متر باشد.
  3. سایز بزرگ: این سایز برای تبلیغات در فضاهای بزرگ مانند استادیوم‌ها، فرودگاه‌ها، سالن‌های نمایشگاه و بیلبوردها استفاده می‌شود. سایز بزرگ پرچم تبلیغاتی معمولاً حدوداً 150×225 سانتی‌متر یا بزرگ‌تر است.

همچنین می‌توانید سایز پرچم را بر اساس طراحی و محتوای تبلیغ خود نیز تعیین کنید. درهرصورت، اهمیت دارد که سایز پرچم به‌طورکلی قابل‌مشاهده و خواندن باشد و بتواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

مزایای پرچم تبلیغاتی به‌جای بنرها

استفاده از پرچم مناسب برای تبلیغاتی در مقابل بنر دارای مزایای زیادی است. برخی از مزایا و دلایل استفاده از پرچم تبلیغاتی عبارت‌اند از:

  • قابلیت جذب توجه: پرچم‌های تبلیغاتی به دلیل اندازه‌بزرگ و شکل آراسته، توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند. آنها قابلیت جذب نگاه مخاطبان را بیشتر از بنرها دارند.
  • قابلیت دیداری بالا: به دلیل ابعاد بزرگ پرچم‌های تبلیغاتی، آنها در فضای باز یا مکان‌های عمومی به‌راحتی قابل‌مشاهده هستند. این به شما اجازه می‌دهد تا پیام خود را به تعداد بیشتری از مخاطبان منتقل کنید.
  • قابلیت استفاده در فضاهای متنوع: پرچم‌های تبلیغاتی قابلیت قرارگیری در مکان‌های مختلف مانند پارک‌ها، مکان‌های عمومی، نمایشگاه‌ها و رویدادها را دارند. آنها می‌توانند به‌عنوان یک راهکار تبلیغاتی مناسب در فضاهای باز و داخلی استفاده شوند.
  • هزینه کمتر: معمولاً پرچم‌های تبلیغاتی در مقایسه با بنرها، هزینه کمتری دارند. این به شما امکان می‌دهد تا با بودجه کمتری تبلیغات خود را انجام دهید و درعین‌حال از تأثیربخشی آنها بهره‌ برداری کنید.
  • قابلیت حمل‌ و نقل آسان: پرچم‌های تبلیغاتی قابلیت حمل‌ و نقل آسان‌تری نسبت به بنرها دارند. آنها قابلیت جمع‌وجور شدن و انتقال به مکان‌های دیگر را دارند.

انتخاب رنگ برای پرچم‌های تبلیغاتی

انتخاب رنگ برای پرچم‌های تبلیغاتی می‌تواند به شدت وابسته به نوع کسب و کار، هدف تبلیغاتی و جمعیت مورد هدف باشد. با این حال، برخی رنگ‌ها در تبلیغات بیشتر استفاده می‌شوند تا توجه و جذب نظر مشتریان را به خود جلب کنند. در ادامه، چندین رنگ پرکاربرد در تبلیغات را بررسی می‌کنیم:

  1. قرمز: قرمز یکی از رنگ‌هایی است که به شدت توجه را جلب می‌کند و برای ایجاد هیجان، شور و اشتیاق مناسب است. این رنگ می‌تواند در تبلیغات تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادات ویژه مؤثر باشد.
  2. آبی: آبی یک رنگ آرام و اعتمادبخش است که معمولاً با صحت، اعتماد و حس نشاط در ارتباط است. این رنگ برای برندهای مرتبط با بهداشت، فناوری، خدمات مالی و آبیاری کارآمد است.
  3. سبز: سبز نمادی از طبیعت، تازگی و پویایی است. این رنگ به خصوص برای برندهای محیط زیست، محصولات ارگانیک و مرتبط با سلامتی و طبیعت مناسب است.
  4. زرد: زرد رنگی جذاب و پرانرژی است که می‌تواند برای جلب توجه و بهبود خلق و خو مشتریان استفاده شود. این رنگ برای تبلیغات مرتبط با خدمات رستوران‌ها، تفریحات، تخفیفات و فروش محصولات مناسب است.
  5. نارنجی: نارنجی یک رنگ پرشور و متفاوت است که معمولاً برای برندهای خلاق، پویا و جوانانه استفاده می‌شود.

نکات مهم حین خرید و سفارش پرچم‌های تبلیغاتی

در حین سفارش پرچم تبلیغاتی برای کسب‌وکار، می‌توانید توجه به موارد زیر را داشته باشید:

  • طراحی مناسب: انتخاب یک طراحی منحصربه‌فرد و جذاب برای پرچم تبلیغاتی اهمیت دارد. طرح باید شامل لوگو و نام کسب‌وکار شما باشد و به‌وضوح پیام تبلیغی شما را منتقل کند.
  • جنس مقاوم: اطمینان حاصل کنید که پرچم تبلیغاتی از جنسی مقاوم و بادوام ساخته شده است.
  • اندازه مناسب: سایز پرچم باید به مکان استفاده و محیط کسب‌وکار شما مناسب باشد. اندازه زیاد می‌تواند جلب‌توجه بیشتری داشته باشد، درحالی‌که اندازه کوچک‌تر قابلیت حمل‌ونقل آسان‌تر را فراهم می‌کند.
  • رنگ‌ بندی مناسب: رنگ‌هایی را انتخاب کنید که باهویت برند شما سازگاری داشته باشند و بتوانند توجه مخاطبان را به خود جلب کنند.
  • مکان قرارگیری: قبل از سفارش پرچم تبلیغاتی، توجه کنید که در کدام مکان قرار خواهد گرفت. آیا در فضای باز استفاده می‌شود یا داخل فروشگاه یا نمایشگاه؟ باتوجه‌به این اطلاعات، می‌توانید اندازه، جنس و توانایی پرچم را مشخص کنید.

سخن پایانی

در این مقاله در خصوص پرچم مناسب برای تبلیغات صحبت کردیم و به طرح‌ها و مدل‌های مختلفی اشاره کردیم که در بازار موجود هستند، اگر قصد سفارش و خرید پرچم تبلیغاتی در مدل‌ها و سبک موردنظر خودتان را دارید، طهران پرچم در حال حاضر امکان تهیه این محصول را در تیراژ محدود تا بالا به شما عزیزان می‌دهد.

لیزری روی پارچه مانند لایه ای روی پرچم قرار می گیرد. با اینکه چاپ لیزری در دو طرف پارچه امکان پذیر است اما چاپ روی یک لایه قرار می گیرد. کاربرد این پرچم ها در مراسمات مهم و قرار دادن در محل های لوکس و شیک می باشد. در چاپ آنها از نوع سابلیمیشن استفاده می شود و ابعاد پرچم 20 در 30 بوده و قابلیت شستشو را دارند. در واقع جدیدترین نوع پرچم رومیزی است.

جهت لیست قیمتهای مختلف پرچم می تونید با چاپ آنلاین پرچم تماس بگیرید