اخبار ورزشی

«آیت‌الله نسابه» شخصیتی باوقار و ارزشمند برای نظام اسلامی بود

امام جمعه داراب:

حجت‌الاسلام محمدرضا خسروی عنوان کرد: آیت‌الله سیدمحمدحسین نسابه شخصیتی شایسته، باوقار و ارزشمند برای نظام اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم بزرگداشت عالم ربانی آیت‌الله سیدمحمدحسین نسابه توسط تشکل مجمع اسلامی دانشجویان گام دومی و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی داراب با حضور مسئولان، دانشجویان و مردم شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی داراب برگزار شد.

امام جمعه داراب در این مراسم با اشاره به اینکه این شخصیت والا را مردم داراب با خوشنامی می‌شناسند، گفت:  آیت‌الله سیدمحمدحسین نسابه شخصیتی شایسته، باوقار و ارزشمند برای نظام اسلامی بودند و در زمان پیش از انقلاب و بعد از انقلاب، منشأ تأثیرات و خدمات بسیاری بودند.

حجت‌الاسلام محمدرضا خسروی با اشاره به رحلت آیت‌الله سیدمحمدحسین نسابه در شب اول ماه محرم اظهار کرد: امام حسین(ع) کشتی نجات و چراغ هدایت بشر است و هرکس می‌خواهد به سعادت برسد و در تاریکی دنیا اسیر نشود با تمسک جستن به این امام همام چراغ هدایت را برای خود روشن کند.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام سید محمد نسابه یادگار آیت‌الله نسابه(ره) از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی داراب، بانیان و دست‌اندرکاران این مراسم و همچنین شرکت‌کنندگان قدردانی کرد.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.